Волво Клуб - България

Full Version: 850 ГИ или обикновена?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Колеги май имаме разрешение на проблема.... Big Grin Днес махнаха тоя D M стабилизатор и тоя прави някакви настройки от изпарителя. Колата я карах там около тях след това се прибрах и нямаше никакви проблеми! Ламбда сондата продължава да свети, но колата си върви идеално. Нито гасне, нито задържа обороти само като включи перката има лека игра на оборотите. Мърдат до 800 когато включи перката и след това си ги компенсира до 900 и когато я изключи мърдат до 1000 и след това пак си ги нормализира. Ако колата остане така (в смисъл да не ми прави проблеми с гаснене и задържане на обороти) ще съм много доволен. Колкото до ламбдата нямам идея....
По принцип на следващата Софийска среща ще ходя и там ако идвате можем да обсъдим нещата нагледно.
П.П. Колкото до снимките...ще я снимам, но ще ги кача в понеделник чак, че сега ще пътувам. Wink
П.П.2 Благодаря много за помощта на всички които се включиха. Smile
Колеги, и аз мислех да си поставя обикновена газова уредба на моята кола - Волво 850 - 126 к.с. Но прочитайки всичко това което е написано в тази тема си мисля, че ще си навлека повече проблеми отколкото предимства... Wink А и колегата не пише дали се е справил с проблемите... :roll:
Колата я настроиха и върви за сега на газ, но ламбда сондата си свети. Като стана студено почна да ми гасне, но отидох на настройка и сега всичко е ОК. Единственото кофти е че вече 2 пъти ми гърмя от както стана студено и може би ще трябва да се замисля за едни свещи, че моите са вече на около 40 000км.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7