04-04-2012, 08:51 AM
04-04-2012, 10:10 AM
Ако пуска/спира означава, че мига зеленият светодиод на копчето - регистрирана е грешка в контролера на климатика и въобще не работи. С диагностика трябва да се види каква е грешката. За пълнене се използва специална машина, която мери количеството фреон вкарано в системата - не е операция, която можеш да направиш сам.
Ако пуска/спира означава компресора тръгва/спира - не се занимавай с климатици, а отиди в сервиз.
Ако пуска/спира означава компресора тръгва/спира - не се занимавай с климатици, а отиди в сервиз.
04-04-2012, 10:27 AM
Можеше по-сбито да го напишеш, от толкова обяснение ме заболя главата само да чета.
Кое се пуска и спира, компресора или вентилатора?
Кое се пуска и спира, компресора или вентилатора?
04-04-2012, 04:33 PM
Karlsson Wrote:Можеше по-сбито да го напишеш, от толкова обяснение ме заболя главата само да чета.
Кое се пуска и спира, компресора или вентилатора?
Може да има и проблем с клапата, вътре в централния обдухвател ..... или на негъра с ветрилото му е писнало да мята и стачкува......
(СПАААМ - извинявайте, ама пак не се сдържах) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
04-04-2012, 04:34 PM
А това не е ли принципно идеята на климатроника?
04-04-2012, 04:51 PM
Encho Wrote:Колеги имам проблем с климатроника на моето В40. Заредих го с фреон *** и като го пусна се пуска и спира пуска и спира и така постояно... Помогнете
Нормално явление, когато се пипа от човек, който не разбира.
Има няколко варианта за проблема, като всички се свеждат до прекъсване на веригата от пресостата за налягане:
1 : Ако климатика е обслужен правилно значи не работи вентилатора / вентилаторите за охлаждане
2 : Наличие на въздух в системата - пропусната процедура от вакумиране
3 : Презаредена система с фреон или иначе казано ако примерно системата събира 800 гр. R134a е сложено повече
И една различна но малко вероятна повреда: КОМПРЕСОР