Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с дизелов двигател D5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
при мен се случи същото и след като заредих се оправи .въртях около 3-4 пъти по 5-6 секунди.и изчистих поплаваците след това и сега е ок(има тема за това как се чистят).
Оказа се точно каквото си мислехме Smile)) Заредена е и е запалила веднага...Благодаря ви за мненията и препоръките никаква вяра на компютъра,радвам се,че не е нещо по-сериозно! Smile
Vazil Wrote:Оказа се точно каквото си мислехме Smile)) Заредена е и е запалила веднага...Благодаря ви за мненията и препоръките никаква вяра на компютъра,радвам се,че не е нещо по-сериозно! Smile

Браво - това е най малкия дявол. Резервоара си е доста голям и не трябва да се юрка на минимум, защото остатъците от нафтата се лашкат, става на пяна и ... се сещаш ... :evil:
Така е няма спор...малкия дявол е..ще внимавам
Ако е като на 940 която пак така прави. Отваряш резервоара отгоре като бидон е отвинтваш и най отдолу има една малка дупка. Взимаш бургия 2-3 мм и я разпробиваш в момента дупката 1,5мм мисля. Така ще виждаш реалното количество в резервоара. Стар волво проблем е това спокойно. Винаги си носи филтър и бутилка с нафта в багажника също. Филтъра дава фира по рано отколкото мислиш поради големия дебит нафта който минава през него в сравнение с други коли все пак 160 коня кола е и като и подадеш газ до край треа нафта.
и аз имам проблем гасне в движение при140км и на празен ход но не постоянно
vasil2411 Wrote:и аз имам проблем гасне в движение при140км и на празен ход но не постоянно

и при мене в събота изгасна на два пъти когато спирах да сипвам нафта,като я пълних колкото може да събере.излизам на магистралата и тя изгасва в движение.някакви предположения
Възможно е да е заминала преливната помпа в резервоара Smile
А след като ти изгасна на магистралата с пълен резервоар как запали след това?
Pages: 1 2