Карам волов 740 газ, бензин, 2.3 карбуратор. Както си карам, без видими причини или някаква закономерност, колата губи мощност и след 50-тина метра угасва. Изключвам от контакт, завъртам, пали на секундата и продължава да си върви. Ефекта е все едно са ти дръпнали кабела от газовия клапан и тия работи докато има газ в изпарителя. Сменил съм всичко по газовата. Дори сложих за седмица нова бутилка. Бях с електрически изпарител, сега сложих вакумен. В редките случай когато съм карал на бензин пак се е случвало да се спъне така но не гасне, но пак казвам, много рядко е карана на бензин. Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
Ако проблемът НЕ се проявява категорично и често на бензин, по-добре потърси консултация в някой "газов" форум.
Ако се проявява и на бензин, по-добре не закачай (обвинявай) газовата уредба, а потърси сервизна помощ.
Затова похарчи няколко литра бензин (все пак 10 лв. са по-малко, отколкото да подмениш всичко по газовата) за да знаеш със сигурност дали вината е в газ-уредбата.
По този въпрос си има раздел "ГАз" във форума,ще посъветвам да се попита там,защото там има най много препатили газаджии.
Иначе има логика в поста на Емето(да похарчиш малко пари за бензин),но ако колата е скопена при правенето и от некадърен майстор на газови уредби,проблема няма да се хване,защото повечето правят Волвата да минават на бензин,след като са достигнали 2000 оборота.
Знаем как преди време Миро от Варна бе закъсал в София,а се оказа че проблема е в бензиновата помпа...Та трябваше да го дърпаме,да развие 2000 оборота,та да запали на бензин.
Без лоши чувства,споделяе в правилния раздел на форума....
и на мен ми е интересно vasil61 има ли развитие твоя проблем с колата
Kangalov Wrote:По този въпрос си има раздел "ГАз" във форума,ще посъветвам да се попита там,защото там има най много препатили газаджии.
Иначе има логика в поста на Емето(да похарчиш малко пари за бензин),но ако колата е скопена при правенето и от некадърен майстор на газови уредби,проблема няма да се хване,защото повечето правят Волвата да минават на бензин,след като са достигнали 2000 оборота.
Знаем как преди време Миро от Варна бе закъсал в София,а се оказа че проблема е в бензиновата помпа...Та трябваше да го дърпаме,да развие 2000 оборота,та да запали на бензин.
Без лоши чувства,споделяе в правилния раздел на форума....
Да не би да искаш да кажеш че минават на ГАЗ при развиване на 2000 оборота, щото така както си го написал нещо няма смисъл... :mrgreen:
Не,имах в пред вид,че на бензин ще запали,след като развие 2000 оборота(и това за некадърно направените коли)....
Да не би газта да се е задръстила нали има един филтър дето събира едни стружки от газта и от време на време трябва да се чистят поне така на москвича беше