Волво Клуб - България

Full Version: Колеги помагайте
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Карам волов 740 газ, бензин, 2.3 карбуратор. Както си карам, без видими причини или някаква закономерност, колата губи мощност и след 50-тина метра угасва. Изключвам от контакт, завъртам, пали на секундата и продължава да си върви. Ефекта е все едно са ти дръпнали кабела от газовия клапан и тия работи докато има газ в изпарителя. Сменил съм всичко по газовата. Дори сложих за седмица нова бутилка. Бях с електрически изпарител, сега сложих вакумен. В редките случай когато съм карал на бензин пак се е случвало да се спъне така но не гасне, но пак казвам, много рядко е карана на бензин. Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
Ако проблемът НЕ се проявява категорично и често на бензин, по-добре потърси консултация в някой "газов" форум.
Ако се проявява и на бензин, по-добре не закачай (обвинявай) газовата уредба, а потърси сервизна помощ.
Затова похарчи няколко литра бензин (все пак 10 лв. са по-малко, отколкото да подмениш всичко по газовата) за да знаеш със сигурност дали вината е в газ-уредбата.
По този въпрос си има раздел "ГАз" във форума,ще посъветвам да се попита там,защото там има най много препатили газаджии.
Иначе има логика в поста на Емето(да похарчиш малко пари за бензин),но ако колата е скопена при правенето и от некадърен майстор на газови уредби,проблема няма да се хване,защото повечето правят Волвата да минават на бензин,след като са достигнали 2000 оборота.
Знаем как преди време Миро от Варна бе закъсал в София,а се оказа че проблема е в бензиновата помпа...Та трябваше да го дърпаме,да развие 2000 оборота,та да запали на бензин.
Без лоши чувства,споделяе в правилния раздел на форума....
и на мен ми е интересно vasil61 има ли развитие твоя проблем с колата
Kangalov Wrote:По този въпрос си има раздел "ГАз" във форума,ще посъветвам да се попита там,защото там има най много препатили газаджии.
Иначе има логика в поста на Емето(да похарчиш малко пари за бензин),но ако колата е скопена при правенето и от некадърен майстор на газови уредби,проблема няма да се хване,защото повечето правят Волвата да минават на бензин,след като са достигнали 2000 оборота.
Знаем как преди време Миро от Варна бе закъсал в София,а се оказа че проблема е в бензиновата помпа...Та трябваше да го дърпаме,да развие 2000 оборота,та да запали на бензин.
Без лоши чувства,споделяе в правилния раздел на форума....


Да не би да искаш да кажеш че минават на ГАЗ при развиване на 2000 оборота, щото така както си го написал нещо няма смисъл... :mrgreen:
Не,имах в пред вид,че на бензин ще запали,след като развие 2000 оборота(и това за некадърно направените коли)....
Да не би газта да се е задръстила нали има един филтър дето събира едни стружки от газта и от време на време трябва да се чистят поне така на москвича беше