Волво Клуб - България

Full Version: Предпазният колан първоначално е бил украшение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
За първи път го монтират в състезателните модели на Mercedes и Porsche, а серийно се появява при Volvo. Предлаган първоначално за разкош, той става задължителен преди тридесет години.
Предпазният колан в автомобилите става на половин век през тази година. Той влиза в списъка на осемте най-важни изобретения на миналия век според Федералното патентно ведомство в Германия. Първите колани за безопасност въобще са тези при самолетите от 1930 г. В автомобил се появява през 1957 г. в състезателните модели на Porsche и Mercedes-Benz, а две години по-късно Volvo Amazone става първият сериен автомобил с предпазен колан. Именно шведите патентоват триточковото изобретение на инженера Нилс Бохлин :thumbleft: . Първоначално коланът е предлаган като опция и едва ли не като някакъв вид разкош. Едва преди тридесет години обаче става задължителен.


[Image: auto_logo_new.gif]
За първи път го монтират в състезателните модели на Mercedes и Porsche, а серийно се появява при Volvo. Предлаган първоначално за разкош, той става задължителен преди тридесет години.
Предпазният колан в автомобилите става на половин век през тази година. Той влиза в списъка на осемте най-важни изобретения на миналия век според Федералното патентно ведомство в Германия. Първите колани за безопасност въобще са тези при самолетите от 1930 г. В автомобил се появява през 1957 г. в състезателните модели на Porsche и Mercedes-Benz, а две години по-късно Volvo Amazone става първият сериен автомобил с предпазен колан. Именно шведите патентоват триточковото изобретение на инженера Нилс Бохлин :thumbleft: . Първоначално коланът е предлаган като опция и едва ли не като някакъв вид разкош. Едва преди тридесет години обаче става задължителен.


[Image: auto_logo_new.gif]
Благодаря за ценната информация. От преди знаех, че е патент на шведите. Въвеждат го малко преди началото на програмата им за нулева смъртност при автомобилни инциденти.

Не знаех, че първоначално е бил използван в спортът.
Благодаря за ценната информация. От преди знаех, че е патент на шведите. Въвеждат го малко преди началото на програмата им за нулева смъртност при автомобилни инциденти.

Не знаех, че първоначално е бил използван в спортът.
ALEXONE™ Wrote:За първи път го монтират в състезателните модели на Mercedes и Porsche, а серийно се появява при Volvo. Предлаган първоначално за разкош, той става задължителен преди тридесет години.
Предпазният колан в автомобилите става на половин век през тази година. Той влиза в списъка на осемте най-важни изобретения на миналия век според Федералното патентно ведомство в Германия. Първите колани за безопасност въобще са тези при самолетите от 1930 г. В автомобил се появява през 1957 г. в състезателните модели на Porsche и Mercedes-Benz, а две години по-късно Volvo Amazone става първият сериен автомобил с предпазен колан. Именно шведите патентоват триточковото изобретение на инженера Нилс Бохлин :thumbleft: . Първоначално коланът е предлаган като опция и едва ли не като някакъв вид разкош. Едва преди тридесет години обаче става задължителен.


[Image: auto_logo_new.gif]


Mercedes си е номер едно но да не забравяме че волво е мерцедеса на колите Big Grin Big Grin Big Grin ... и все пак трябва да признаем мерцедес си е мерцедес а за безопасноста и коланите мисля че никой няма шанс пред волво и сааб 8)
ALEXONE™ Wrote:За първи път го монтират в състезателните модели на Mercedes и Porsche, а серийно се появява при Volvo. Предлаган първоначално за разкош, той става задължителен преди тридесет години.
Предпазният колан в автомобилите става на половин век през тази година. Той влиза в списъка на осемте най-важни изобретения на миналия век според Федералното патентно ведомство в Германия. Първите колани за безопасност въобще са тези при самолетите от 1930 г. В автомобил се появява през 1957 г. в състезателните модели на Porsche и Mercedes-Benz, а две години по-късно Volvo Amazone става първият сериен автомобил с предпазен колан. Именно шведите патентоват триточковото изобретение на инженера Нилс Бохлин :thumbleft: . Първоначално коланът е предлаган като опция и едва ли не като някакъв вид разкош. Едва преди тридесет години обаче става задължителен.


[Image: auto_logo_new.gif]


Mercedes си е номер едно но да не забравяме че волво е мерцедеса на колите Big Grin Big Grin Big Grin ... и все пак трябва да признаем мерцедес си е мерцедес а за безопасноста и коланите мисля че никой няма шанс пред волво и сааб 8)
има три марки коли на света Волво ,Мерцедес и всички останали. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
има три марки коли на света Волво ,Мерцедес и всички останали. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: