Волво Клуб - България

Пълна версия: нов фен
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Нещо започвам много да се навивам да си купя Волво.Имам приятели с такива машини и всичките са доволни. Имам около 3500 лв. скрити от жената и се колебая за нещо 1999-2000 от S 40 или V40.Бихте ли ме посъветвали каква е разликата между различните двигатели/търся бензин/, защото съм виждал коли 1600,1800,2000 и 2000 турбо? Идеята е да си сложа и газов инжекцион или пък направо с монтиран такъв и да я имам като семейна, защото сега сме с едно поло и една Хонда сивик. Полото естествено ще продам, защото ми е прекалено малко!
Харесал съм си това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.car24.bg/11289054406446071">http://www.car24.bg/11289054406446071</a><!-- m -->
Това е големия двигател- Рено ли е, Мицубиши ли е,Волво ли е- всеки ми казва различно?
Подходящ ли е за газов инжекцион и какъв?
Какво да гледам като я тествам- някакви показатели, типични дефекти, абе всякаква информация ще ми е от полза-колко горе долу харчат примерно 1600 спрямо 1800 и 2000 кубиковите двигатели.Знам, че зависи от крака на водача, но все пак има някакви общовалидни норми и правилото по-голям двигател, по нисък разход валидна ли е?

Благодаря предварително на всички отзовали се !
ATANAS1111 написа:Нещо започвам много да се навивам да си купя Волво.Имам приятели с такива машини и всичките са доволни. Имам около 3500 лв. скрити от жената и се колебая за нещо 1999-2000 от S 40 или V40.Бихте ли ме посъветвали каква е разликата между различните двигатели/търся бензин/, защото съм виждал коли 1600,1800,2000 и 2000 турбо? Идеята е да си сложа и газов инжекцион или пък направо с монтиран такъв и да я имам като семейна, защото сега сме с едно поло и една Хонда сивик. Полото естествено ще продам, защото ми е прекалено малко!
Харесал съм си това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.car24.bg/11289054406446071">http://www.car24.bg/11289054406446071</a><!-- m -->
Това е големия двигател- Рено ли е, Мицубиши ли е,Волво ли е- всеки ми казва различно?
Подходящ ли е за газов инжекцион и какъв?
Какво да гледам като я тествам- някакви показатели, типични дефекти, абе всякаква информация ще ми е от полза-колко горе долу харчат примерно 1600 спрямо 1800 и 2000 кубиковите двигатели.Знам, че зависи от крака на водача, но все пак има някакви общовалидни норми и правилото по-голям двигател, по нисък разход валидна ли е?

Благодаря предварително на всички отзовали се !

Не е лоша тази колица ... този салон или е поръчков от вътре или в последствие е подменян - изглежда манияшки, чини ми се че предния собственик си е държал на колата!
Парите са ОК даже може заради пазара да махнеш още някой лев Wink пък после ще ги вложиш в един ГИ.
Двигателя е 140 к.с. на Волво. Здрав е като говедо стига да си го обгрижваш редовно. Има си климатроник и други глезотии тая кола. Отиди я покарай малко и тя сама ще ти каже дали е твоята. Успех!
п.п. Във форума има много дискусии за този модел - търсачка!
За газифицирането няма проблем.Разхода градско на този мотор е 13.5-14/100 макс.Извънградско при стабилно каране 140-150 км/ч. е 10 и малко отгоре(за газ иде реч с ГИ).Тази кола изглежда добре.Салона е слаган допълнително.Бих ти препоръчал да поразгледаш регистрирани коли,карани у нас с ГИ.Има доста добри Волвета на добра цена.
Благодаря за отговорите,но все пак според вас кой бензинов двигател е по-добър- 1600,1800,2000 и 2000 турбо. Намериението ми е да сложа газов инжекцион , като карам около 50 км. градско всеки ден и още 3-4 хиляди извънградско годишно.Идеята е колата да не се мъчи с малък двигател, а и съм чувал че малките двигатели при по-голямо купе харчат повече.

Предварително благодаря за отговорите!
1,6 не става, 1,8 идва малък, нагоре според данъка си преценявай, май най-удачен е 2,0 140 коня атмосферка, но за всеки влак си има пътници
Какво е атмосферка?„
Извинете ме за невежеството, но в момента карам Фолксваген и другата е Хонда Сивик.
bg_tiger1978 написа:1,6 не става, 1,8 идва малък, нагоре според данъка си преценявай, май най-удачен е 2,0 140 коня атмосферка, но за всеки влак си има пътници
Подкрепям тигъра. на 100%
ATANAS1111 написа:Какво е атмосферка?
Атмосферка=без турбо
Турбинираните се газифицират малко по-трудно - майсторите трябва да са на ясно какво правят!
Благодаря Ви,

Ако има сделка ще пиша!
ATANAS1111 написа:....... Имам около 3500 лв. скрити от жената и се колебая за нещо 1999-2000 от S 40 или V40.........

Ти пък ако ми кажеш как успя да скриеш тези пари от жена си ?!?!? :o Confusedhock: :? - ще те предложа за почетен член на клуба :mrgreen: Big Grin
Страници: 1 2