Волво Клуб - България

Full Version: Проблеми след миене на двигател
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Не видях да има такава тема а си изпатих днес и реших да споделя какво се случи.
Също така искам да чуя и други такива премеждия след измиване на двигател (бензинов) при Волво

Та, в събота грабнах кофата с топла вода, една четка за боядисване и малко препарат и позамих двигателя, че беше поомазан около капачката за наливане на масло а и по реиката и инжекторите имаше повече прах и малко масло. Подсуших и пробвах дали ще запали, до тук вкичко О.К , запали без проблем.
Сутринта тръгвам за работа , запали нормално но като позагря малко двигателя и започна да прекъсва.Ясно е , че не издържах до вечерта и още на работата свалих капака на двигателя, извадих лулите и кабелите и ........познаите, долу при свещите по около чаена лъжичка вода. Следва духане с компресора сваляне на свещи подсушаване и всичко си доиде на място.

А сега ако има още някой изпатил нещо след миене на двигателя може да го сподели.
И друго, един въпрос към по-знаещите как се мие двигател и какво да защитим за да не стане беля
По добре не го пробвай миенето друг път защото стават големи бели Не можеш да защитиш всичко Казвам ти го като майстор който много е патил По добре само забърсване Успех
Капачката на делкото си отвори... по принцип при мен с предишната ми кола бяха я мили на автомивка с пароструйката и паля, кат започна да кюфка.... отвориха капачката на делкото и я подсушиха, явно често става тоя проблем...
Аз съм си мил четворката само веднъж, след основния ремонт на двигателя. Закарах си я на подемник. Момчето напръска мотора с препарат и отидохме по едно кафе да ударим. След това го гледах как пръска и общо взето нищо не пазеше, а и аз не се бях подсигурил. След като я изми, понечи да я бута навън, но тя си запали без проблем. И в следващите дни не съм имал проблем с мотора, вследствие на миенето. Но като си купувах кабели и капачка търговеца ми препоръча (..понеже сме познати) марка и модел (..уви обаче не се сещам какви бяха). За тях едно от нещата които ми гарантира е че няма да имам никакъв проблем покрай тях с вода. Не знам дали е някаква случайност при мен, но е факт, че след обстойно миене с вода под налягане, колата драсна от раз.
Leper Wrote:Капачката на делкото си отвори... по принцип при мен с предишната ми кола бяха я мили на автомивка с пароструйката и паля, кат започна да кюфка.... отвориха капачката на делкото и я подсушиха, явно често става тоя проблем...

Абе то хубаво , аз ще го отворя ама като шведите са забравили да сложат делко и капачка :o

Иначе сериозно, какво повече от свещи може да се намокри. По ме притеснява силната струя да не изпокъса нещо.
При нас в цеха имаме една дизелова пароструика (голяма е колкото половин волво) някой ден ще я пробвам върху двигателя
r0k0 Wrote:По добре не го пробвай миенето друг път защото стават големи бели Не можеш да защитиш всичко Казвам ти го като майстор който много е патил По добре само забърсване Успех

Колега по добре послушай този съвет,в противен случай джоба ти сериозно може да изтънее. :roll:
Кабели,свещи капачка на делкото... това са ти най-малките проблеми...,бобина ,комп. и тн.
В крайна сметка колата си е твоя и ти решаваш 8-) ,успех!