Волво Клуб - България

Full Version: Губене на мощност
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте момчета.
Някой ще можели да ми помогне защото мойто волво като види баир и нещо се предава Big Grin .
До трета предавка горе долу върви включали четвърта и почва да глъхне и да губи мощност.
Колата е волво 440 1.7i 106 коня.
Мерси за помощта.
Я виж ей тая тема: Цък

Само да допълня, че силно зависи и от самата ситуация (..в случая баирчето Big Grin ) Нормално е кола стотина коня да умалява при по сериозен баир. Да не говорим за бензин карайки го на висока предавка и ниски обороти. Ако нямаш други странични проблеми с двигателя, а само малее при по сериозен баир на висока предавка - не мисля че имаш проблем.
Прегледах темата която ми даде , но моя проблем не е в скоростите защото преди колата си вървеше спокойно с по висока предавка там.
Явно е настъпила умора на двигателя защото е на 300 000 км.
Щом казваш, че по един и същ маршрут преди е нямало проблем, а сега има, означава че нещо с мотора ти не е наред. Добра идея е на първо време да смениш и бензиностанцията. Аз лично съм имал случай, в които ми е падала мощността след зареждане от съмнителна бензиностанция, поради липса на друга близка. Хубаво е да прегледаш въздушен и бензинов филтър. Ако не си ги сменял скоро ги смени. От там нататък, ако съм на твое място бих закарал колата да и измерят компресията. Прави се със специален уред и затова е нужно да се иде в сервиз. За твоя мотор степента на сгъстяване трябва да е около 10. Принципно, ако всичко е наред всеки цилиндър трябва да покаже близки стойности до десет, както и показанията от всеки цилиндър да са приблизително равни. Аз имах проблем с моя моноинжекцион с ниска компресия на четвърти цилиндър. При мен причина за това бе износен клапан, в следствие на което не уплътняваше добре. И от там ето ти го проблема е на лице. Естествено проблема може да се крие и другаде, ако имаш ниска компресия, но преди всичко тя трябва да бъде измерена. В началото пробвах да оправя проблема (..тъй като все още не знаех, че клапана си е заминал) с реглаж на клапаните. Имаше ефект, но незначителен. Цилиндъра продължаваше да държи ниска компресия.

Аз така и не разбрах от двата ти поста ... Имаш ли аномалии при работа на мотора ти, на място да речем ? Да тресе, да губи такт... наблюдаваш ли нещо подобно или усещаш само липса на мощност ? При мен докато не отворихме мотора и да сменим клапана, си работеше на три цилиндъра. Което обаче не се усещаше само като липса на мощност. Затова те питам и за други признаци, ако си забелязал.

Лесно можеш да установиш "лош цилиндър" премахвайки кабела от свещ на даден цилиндър. Ако цилиндъра е "лош" то слушайки работата на мотора няма да усетиш разлика. И обратното. При мен накрая се стигна до там, че "болния" цилиндър дали му се дава искра или не, за него бе се тая. Работеше по един и същ начин. Тук обаче искам да ти вметна, че този метод е доста спорен. На много места го отричат тъй като може да доведе до нов проблем. Така че ако решиш да го ползваш действай на своя глава. Аз на четворката съм го правил не веднъж... проблем не е имало. Но на съвременен бензин не бих опитал.
Другото което можеш да направиш е да си до попълниш профила с информация (..виж моя). Ако си От или Близо до Велико Търново мога да ти препоръчам сервиз. Преди да замина живеех именно там и си поддържах четворката в Търновски сервиз.

Отделно можеш да разгледаш и този раздел Arrow Сервизи и магазини за части Цък

Но е хубаво да направиш горните неща за които ти писах, защото е възможно да се окаже, че проблема е другаде и компресията на цилиндрите ти е в нормите.
Ходих в сервис защото наистина мотора не ми работи спокойно. От там ми казаха нови свещи,кабели,регулаш на акренажен ремък и почистване на инжекторите и щяло да се оправи. Но мотора си остана на същото ниво, искам да я закача на елкон но нз каде има за волво в пловдив.
От Пловдив има не малко съфорумци тук. Нека те да дадат предложение.

Дюзите как ти ги чистиха ? ... иначе принципно са прави, че понижена мощност може да е от калпави дюзи. Дюзите имат навика да се "зацапват" като от там дебитът им намалява. Също се среща и така нареченото "пикаене" на дюзa.

Ето какво имам в предвид Arrow

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8tS8kPqnIY4[/youtube]

..сам се сещаш какво се случва със сместа в цилиндрите, ако не са наред.

Относно свещите не знам от къде си ги напазарувал, но тук в форума има доста теми на тая тематика (..свещи за Volvo). И масово се препоръчва да се пазаруват от Moto Phohe (..оригиналните по каталог). В доста случай, четейки тук в форума, ставам свидетел, че има доста проблеми в следствие на пазаруване на свещи от друго място.

Хубаво е, че са ти погледнали и ремъка, но според мен е било хубаво да измерите компресията на цилиндрите. Ако ли не, то поне да направите един реглаж на клапаните. Ако клапаните не ти отварят и затварят "в темпо" проблема няма да се оправи по никакъв друг начин. Възможно е (..както ти казах в по горните си мнения) да имаш и износен клапан, които колкото и да го регулирате няма да уплътнява добре. Но тогава за съжаление се нуждаеш от отваряне на мотора. Писах ти и за филтри. Те как са ?
филтрите са ми на 6 - 7000 като сменвах маслото и тях сменвах. Свещите ги взех от приятел който работи в сервис. и да се поправа че одеве съм написъл дюлзи вместо инжектор за което се извинявам
Измерете компресията :!:

Други възможни причини, ако компресията е в нормите:

Arrow Бензинова помпа (..ниско налягане)

Arrow Катализатор (..запушен, затлачен)
В пловдив знаеш ли някаде където мерът.
Pages: 1 2