Волво Клуб - България

Full Version: Няколко въпроса за волво С60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,
Искам да попитам две-три неща свързани с С60-ките. Сякаш ми е мерак да сменя моята с такава, за това са и тези въпроси. Прочетох доста тук из темите и останах с впечатлението, че тази кола недозавива и не е особено маневрена. Реално до колко това е проблем? В момента съм с В40, от което нямам оплаквания в това отношение, какво точно е положението при С60? Прочетох, че си имало "лек" за този "проблем" - смяна на ограничители и полуоски. Колко струва това удоволствие, ако някой от вас го е правил де? Другият ми въпрос е свързан с печката, понеже на някой от 60-ките има печка. Колко струва, тази печка да се преправи така, че да може да се управлява през климатика и/или дистанционно? Последно да питам за проблема с таблото, който има в моделите до 2003 година, за какво точно става дума и сериозен ли е ремонта, като пари?
1. свиква се с недозавиването, на мен вече не ми прави впечатление че правя 1 -2 маневри повече.иначе ако смениш ограничителите може и да почне да завива повече но пък тогава имаш по голямо натоварване на каретата, а те са $$$$.
2. за печката не съм питал, но един колега беше споменал че може да се отключи в мото пфое около 300-400лв мисля че беше.
3. проблема с таблото се изразява в това че полудява- почва да светват разни лампи часовника да върти като хронометър и такива работи. вариантите са 2. ново табло от мото пфое срещу скромните 2 000лв, или ремонт от Tisho( ще го намериш в форума), за незначителна сума на база тези 2 000лв. мойто той го оправи и вече половин година работи безотказно.
Съгласен с колегата, аз със С80-ката нямам проблеми с недозавиване, а е по дълга и от 60-ката, за печката ако имаш такава в Мото Пфое, колега беше писал, че я отключват за 400лв. и си я командваш от дистанционно у-ние . За таблото лека е ясен, колегата Tisho ще ти го оправи ако се скапе. Друго ако можеш лично мое мнение е да бягаш от автоматика, защото се скапва след около 120-150 хиляди километра, разбира се освен ако не си сигурен, кога точно е сменен, например ако купуваш кола от МП и си и проверил сервизната история! Последното, което се сещам е, че всичко описано по-горе, става дума за коли в интервала от 2001 до около 2007 година, за по-нова 60-тка не знам дали отговарят тези неща.

П.п . Оная новата 60-тка автоматика, която тествахме с колегите, направо кърти мивки :twisted:
Доколкото ми е известно недозавиване и маневреност са отделни понятия. Според мен проблеми с недозавиване S60 няма. В завой се държи доста стабилно и следва зададената траектория (става въпрос за нормално до малко по-агресивно влизане в завой, не съм състезател, че да дам съвсем компетентно мнение Smile ). Радиусът на завой и маневренестта при ниска скорост обаче са си леко проблемни в началото, особено ако не си свикнал. Не че е кой знае какъв проблемът, но както е казал и колегата си се налагат още 1-2 допълнителни маневри за да паркираш примерно или да вземеш завой в някоя тясна уличка с напаркирали коли.
С таблото аз проблеми не съм имал, но колегите които са минавали през Тишо май са доволни и проблемът им не се е повтарял.
За печката и на мен ми беше интересно, т.к. имам такава, но се управлява автоматично - т.е. като запалиш колата и е под еди колко си градуса, а не може да я наглася да се включи по-рано примерно. Та един приятел ми каза, че е софтуер, както смяната на езика и струва към 300 лева в МП.
Мерси за информацията колеги. Автоматик ми е мерака. За двигател си мисля за D5. Не, че е толкова важно ама и това да питам, чисто информативно - този двигател принципно подлежи ли на чип тунинг? Някой правил ли е такъв и има ли реална полза? Ако се направи - скъсява ли се живота примерно на скоростната кутия или друго - пак опираме на въпроса има ли смисъл?
rdx1968 Wrote:Здравейте,
Искам да попитам две-три неща свързани с С60-ките. Сякаш ми е мерак да сменя моята с такава, за това са и тези въпроси. Прочетох доста тук из темите и останах с впечатлението, че тази кола недозавива и не е особено маневрена. Реално до колко това е проблем? В момента съм с В40, от което нямам оплаквания в това отношение, какво точно е положението при С60? Прочетох, че си имало "лек" за този "проблем" - смяна на ограничители и полуоски. Колко струва това удоволствие, ако някой от вас го е правил де? Другият ми въпрос е свързан с печката, понеже на някой от 60-ките има печка. Колко струва, тази печка да се преправи така, че да може да се управлява през климатика и/или дистанционно? Последно да питам за проблема с таблото, който има в моделите до 2003 година, за какво точно става дума и сериозен ли е ремонта, като пари?

Колега, понеже имах В40-ка а сега съм със С60-ка ще ти кажа В40-ката наистина е доста по маневрена от 60-ката, за недозавиването смятам че е доста незначително , усещал съм го защото съм с автомат или поне така си мисля :lol: :lol:
2. Ограничителите ги сменихме на мойта честно казано не намирам никаква разлика преди и след смяната им;
3. Проблем с таблото не съм имал, но колегите са ти казали кой е Човека по тоя въпрос.

Не съм много съгласен с мнението за избягването на автоматиците, въпрос на лична преценка и желание е , аз лично извадих късата клечка и го ремонтирах автомата за около 4 бона , но пък при ръчните скорости ако ти се наложи смяна на всичко по съединителя отиваш на сума доста близка до тази за цялостния ремонт на автомата Wink
4. Подлежи на чип и на тунинг то май всяка кола подлежи, но въпроса е има ли смисъл, аз лично се бях настроил да й сложа на мойта чип, но засега не съм го сторил, иначе турбо моторите независимо дали са дизел или бензин са доста податливи с доволно висок процент /30-40%/ на вдигане на мощността
аз съм с D5, автомат, еми няма да си взема кола с ръчка кой квото иска да ми говори Smile . според мен си върви доста прилично за да слагам чак и чипове, все пак не съм тръгнал на гонки. мойта е с скоростната кутия без Geartronic, и мога да ти кажа че въпреки че има какви ли не системи, като му набия газта, и DSTC то мига якоо, има си ряз. разхода градско в София ми се върти около 10, извън градско между 6 и 7, на 205 000км е и в мото пфое казаха че е връщан километража ама колко....
prostsotadjiq Wrote:?
Колега, понеже имах В40-ка а сега съм със С60-ка ще ти кажа В40-ката наистина е доста по маневрена от 60-ката,

Вярно е това за 40-ката и по-голямата, но определено не е болка за умиране
Не съм много съгласен с мнението за избягването на автоматиците, въпрос на лична преценка и желание е , аз лично извадих късата клечка и го ремонтирах автомата за около 4 бона...


И всички рано или късно ще изтеглят тази клечка, когато си купувах колата от Мото Пфое ми предлагаха и автоматик, но една бутилка огнена вода какво ли не прави :mrgreen: Младежа чистосърдечно си призна, че с автоматика рано или късно всички стигат до евтиният му ремонт или още по-лошо смяната му. Колкото да смяната на съединителя , то тя е около 700-1000 лв. , а ако вече сменяш и маховика става страшно, но пак е по-добре от ремонта на автоматика(около 3-ка макс). Иначе колегата по-долу е прав удоволствие си е да управляваш автоматик, но да му пожелаем да не публикува тема с подобно заглавие , както е и с превъртан километраж :twisted: :twisted: Wink
bg_tiger1978 Wrote:
prostsotadjiq Wrote:?
Колега, понеже имах В40-ка а сега съм със С60-ка ще ти кажа В40-ката наистина е доста по маневрена от 60-ката,

Вярно е това за 40-ката и по-голямата, но определено не е болка за умиране
Не съм много съгласен с мнението за избягването на автоматиците, въпрос на лична преценка и желание е , аз лично извадих късата клечка и го ремонтирах автомата за около 4 бона...


И всички рано или късно ще изтеглят тази клечка, когато си купувах колата от Мото Пфое ми предлагаха и автоматик, но една бутилка огнена вода какво ли не прави :mrgreen: Младежа чистосърдечно си призна, че с автоматика рано или късно всички стигат до евтиният му ремонт или още по-лошо смяната му. Колкото да смяната на съединителя , то тя е около 700-1000 лв. , а ако вече сменяш и маховика става страшно, но пак е по-добре от ремонта на автоматика(около 3-ка макс). Иначе колегата по-долу е прав удоволствие си е да управляваш автоматик, но да му пожелаем да не публикува тема с подобно заглавие , както е и с превъртан километраж :twisted: :twisted: Wink

Все пак го насочвахме колегата към най-лошия вариант от към ремонти на автомата както и на ръчната кутия Wink затова и споменах че и при двата най-лоши варианта сумата отива над 3 бона за автомата почти 4 :lol: Big Grin :lol: по тая логика освен съединител ръчната кутия и тя е кутия и тя може да сдаде багажа в комплект със целия съединител отиваме на сума двойна на ремонта на автомата нали :mrgreen: :mrgreen: сори за Спам-а :lol: , като цяло всичко е въпрос на късмет а й до тук не съм прочел особено голям брой колеги освен мен и още един двама да се ремонтирали автомат Wink или се бъркам поздрави колега
bg_tiger1978 Wrote:Съгласен с колегата, аз със С80-ката нямам проблеми с недозавиване, а е по дълга и от 60-ката...

Невероятно но е факт, че S80 e по-маневрена от S60. Wink

prostsotadjiq Wrote:Все пак го насочвахме колегата към най-лошия вариант от към ремонти на автомата както и на ръчната кутия Wink затова и споменах че и при двата най-лоши варианта сумата отива над 3 бона за автомата почти 4 :lol: Big Grin :lol: по тая логика освен съединител ръчната кутия и тя е кутия и тя може да сдаде багажа в комплект със целия съединител отиваме на сума двойна на ремонта на автомата нали :mrgreen: :mrgreen: сори за Спам-а :lol: , като цяло всичко е въпрос на късмет а й до тук не съм прочел особено голям брой колеги освен мен и още един двама да се ремонтирали автомат Wink или се бъркам поздрави колега

Факт е, че автоматика си създава ядове. Тежки са ни колите и ако автоматика прегряван поради някаква причина и не е сменено маслото овреме чакай изненади. Не са малко изгърмелите автоматици просто не са си писали патилата в форума.
А и обслужването му си е по-скъпо от ръчната скоростна кутия. За да работи дълго време е добре да се сменя маслото на определен пробег.

Относно ръчката -> M56 е достатъчно корава скоростна кутия, която за да я счупи човек трябва да положи доста усилия. Wink
Pages: 1 2