Волво Клуб - България

Full Version: Странно омасляване на дизелово Volvo V40!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
[attachment=23821]Здравейте!
С Едно интересно запитване.Забелязах омасляване в долния отсек на този буфер.Не знам дали това е буфер преди ЕГР или нещо друго.В долната част влиза в блока със скоба.Но е толкова хлабаво,че мога да го махна.С друга тръбичка влиза в тръбата от въздушния филтър след дебитомера.И когато карам по-дълго време колата явно става по-течно маслото и завира отгоре и прикапва,че отдолу под картера се стича на две места и капи по няколко капки на земята.Мислех си,че е антифриз,но не е като погледнах отгоре и като махнах отгоре кората се оказа това.Съвети как да го фиксна.Имам чувството,че се е закъсала гумичката където е стисната със скобата.Явно материала е остарял.Трябва да се смени с ново или може да се побългари.
Не знам дали обясних съвсем детайлно.Но ще съм благодарен ,ако има съвети как да го фиксна
Благодаря предварително![attachment=23821]
Това е филтър за отдушника на картера.Като го извадиш под него върху тръбата има О пръстен.Сменяш го слагаш нова скоба и забравяш.Успех
Благодаря ти колега.Страшен си.И аз си мислех за същото само,че не знаех,че има О пръстен.Днес ще се заема.Мерси много.Ще пиша като го орпавя ако има нещо по -различно
Между другото като го свалиш не е лошо да го промиеш отвътре сбензин или обезмаслител.Понякога протича от запушване.
А като го напръскам филтъра с меглио трябва ли да го измия с водя или да постои малко така напръскан и да го източа от каналчетата и да го монтирам.Има ли някакво значение?
Благодаря
Както и да е.Накиснах го във вода и меглио за 20 мин изплакнах го със силна струя и го оставих да изпръхне.Монтирах всичко на място.ДОри сложих още две скоби по тънките маркучи и затегнах.Запалих.Изминах 30км.Нямаше проблеми.Така,че всичко е ок.Благодарско и за съветите.Само да кажа,че този О гумен пръстен дори и в магазин на рено не успях да го намеря със същите размери.Имаше но по-дебелостенни.А на филтъра ми има лого на Рено,което значи,че би трябвало да ги имат.Както и да.Побългаряваме нещата и засега работи.Обезмаслил съм в тази част,за да следя дали ще омаслява.Дано да нямам повече постове по тази тема!Надявам се да съм решил проблема.
Здавейте колеги.Отново събуждам тази тема.Значи днес преглеждах отново този филтър и пак отдолу омасляваше.Дори и в най-горна точка имаше една две капки оттам откъдето излиза щуцерчето.Дали този филтър вече не става и явно не може да се промие и да възвърне първоначалните си свойства?
Или пък не съм го почистил качествено.И ако някой е имал подобен проблем колко ли може да струва този филтър.на него пише renault и някакви индекси с емблемата на рено.Смених и о пръстенаи нови скоби.Така,че според мен е запушен повече откоколкото трябва сигурно.Щом и отгоре в най-горната точка имаше 1 2 капки.Ще се радвам на съвети от ваша страна.