Волво Клуб - България

Full Version: Като за начало..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
смених го, но колата продължава да вибрира

върза ми се 420: 280 за частите (притискател закс, лагера и той хубав, а феродото италианско), останалото за работа

майстора, който е много готин пич, каза, че един от тампоните на двигателя, този отдясно от гледна точка мястото на шофьора, до скоростите, е заминал съвсем и може от него да вибрира

вчера смених и свещите, пак със същите, champ. по спецификация и още повече завибрира

това, което ме занимава принципно е дали ролята на тампоните беше да заглушават вибрациите и да правят по-плавно движението въобще

защото при сняма на скорости или малко по-рязко подаване на газ има тласъци, които ги няма при другите коли, които карам

дали другите ми тампони, които май са здрави, не са прекалено твърди, или всъщност не са здрави изобщо

по тези неща иначе богата ми автомобилна обща култура съвсем издиша
смених го, но колата продължава да вибрира

върза ми се 420: 280 за частите (притискател закс, лагера и той хубав, а феродото италианско), останалото за работа

майстора, който е много готин пич, каза, че един от тампоните на двигателя, този отдясно от гледна точка мястото на шофьора, до скоростите, е заминал съвсем и може от него да вибрира

вчера смених и свещите, пак със същите, champ. по спецификация и още повече завибрира

това, което ме занимава принципно е дали ролята на тампоните беше да заглушават вибрациите и да правят по-плавно движението въобще

защото при сняма на скорости или малко по-рязко подаване на газ има тласъци, които ги няма при другите коли, които карам

дали другите ми тампони, които май са здрави, не са прекалено твърди, или всъщност не са здрави изобщо

по тези неща иначе богата ми автомобилна обща култура съвсем издиша
ами предлагам ти преди нещо да се е повредило по-сериозно да идеш някъде на диагностика, например в Юве или където ти решиш и те да намерят източника на проблема, че само с гадаене нестава.
ами предлагам ти преди нещо да се е повредило по-сериозно да идеш някъде на диагностика, например в Юве или където ти решиш и те да намерят източника на проблема, че само с гадаене нестава.
вече бях при тях, не мисля че могат да помогнат много

въпроса е, от тампоните ли е, или от нещо друго?
вече бях при тях, не мисля че могат да помогнат много

въпроса е, от тампоните ли е, или от нещо друго?
Вдигни капака и накарай някой да гледа какво прави двигателя, ти влез в колата и дай половин метър напред рязко и после метър на зад. Ако се лашка двигателя то значи е тампон (нало Жоро Big Grin). Начи при мен има такова положение, а като карам примерно на 2-ра или 3-та (пък и на другите) и като отпусна има едно лашкане напред назад...
Вдигни капака и накарай някой да гледа какво прави двигателя, ти влез в колата и дай половин метър напред рязко и после метър на зад. Ако се лашка двигателя то значи е тампон (нало Жоро Big Grin). Начи при мен има такова положение, а като карам примерно на 2-ра или 3-та (пък и на другите) и като отпусна има едно лашкане напред назад...
лашка се, да

ще трябва да се смени този тампон, като минимум

изглежда че има значение и какво е качеството на новия, обаче ако от мото пфое е с поръчка, това означава да съм без кола поне десетина дни

и явно сам няма да мога, ще трявба да се ходи при майстор
лашка се, да

ще трябва да се смени този тампон, като минимум

изглежда че има значение и какво е качеството на новия, обаче ако от мото пфое е с поръчка, това означава да съм без кола поне десетина дни

и явно сам няма да мога, ще трявба да се ходи при майстор
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9