Волво Клуб - България

Full Version: Въпроси относно Volvo S70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте скандинавци Wink ! Първоначално се извинявам, ако темата е на грешното място и съм сигурен, че има много подобни теми, но се надявам ще сте достатъчно гостоприемни и добри да помогнете. В близките месеци ми предстои покупка на автомобил... винаги съм харесвал немско и скандинавско... ориентирал съм се също на там... Попринцип търся солиден автомобил, който е достатъчно качествен и надежден като изработка и поведение.. но с възможно най - малко разходи... малко трудна задача, но може би не невъзможна... нямам голяма възможност да отделям постоянно средства за ремонти... искам сърцата машина.. която не би ме изненадала с прекалено скъпи разходи и би ме радвала достатъчно (такава ли е S70 2.5 tdi 140 к.с.?).
Определено... без да си кривя сърцето колеги ви казвам, че двете ми любими марки са ауди и волво,а ценовият диапазон, в който търся автомобил не трябва да надхвърля 5500 максимум 6к. , с обслужване и евентуални доизкусурявания.... просто не мога да отделя повече Smile . На моите критерии отговарят и съм се спрял на Audi 100/А6 (c4) и Volvo S70 поради разхода и естеството на двигателя съм се спрял на дизела 2.5 tdi... колкото знам и при двете двигателя е сходен, дори почти същия... а така нареченият АEL в ауди е двигател бетон, мечта за разхода и вървежа които дава... просто лоша дума не съм чул за него.. предполагам volvo - то е същото... и все пак какво мога да очаквам от двигателя и от вас искам да чуя (за волвото)? Аз за сега оставам само с добри думи...
Сходството на двата автомобила... и факта, че за мен C4 е последното истинско audi, а ми понамирисва същата ситуация и за S70 (но тук не съм запознат що за кола е.. само суперлативи съм чел, а пряк досег нямам) ме прави категоричен ...и... ще търся близките месеци... много зависи и от състоянието... и двата автомобила в добро такова са много редки и за мен истински автомобили... Спартанския вид и на двата ми при сърце, двигателите сходни, но голям плюс на волвото са годините... автомобил с този двигател правен малко по напред...
Нямам наблюдения и идея как е поддръжката, как е ходовата част и всичко друго по s70... според вас заслужава ли си, какво мога да очаквам, каква е цената около която трябва да бъде... как се държи като цяло... въобще всичко, което би ме насочило, помогнало или замислило би ме зарадвало МНОГО...
Ще се радвам, ако всеки сподели какво мисли и какво би ми било от полза за ситуацията ... благодаря предварително... и дано скоро съм в клубаSmile
Здравей колега,
S70 е много красив автомобил, но не много масов в България. Вероятно по-трудно ще попаднеш на собственик който да даде отзиви. По отношение на мотора който визираш, аз съм със същият - 2.5 TDI на Audi, 5 цилиндров, 10 клапана с турбина и мога да споделя впечатление. Според мен е добре балансиран мотор, еластичен, няма много вибрации, има спокоен ход до 1 800 оборота, а след това става агресивен, няма слабост при потегляне. За моите виждания е малко по-шумен от колкото би трябвало да е за този клас на колата. Удоволствие да караш с него, разполага с много резервна мощност (над 2 000 оборота) и изпреварването е детска игра. Добър параметър за толкова стар мотор (1994-та) е икономията му, по-долу в подписа може да видиш средния разход, който за мен е радващ, като се има в предвид, че C1 харчи почти толкова бензин, а е 790 кг кола (спрямо 1 630), 68 к.с. (спрямо 140) и има слава на един от най-икономичните. Няма претенции за До сега не съм имал проблеми с мотора, разходите по него са свързани с поддръжката. Пълно обслужване е към 600 лв на всеки 60 000 км, включва ангренажен ремък на помпата + ролка, основен ангренажен + 2 ролки, пистов ремък, въздушен, горивен, за купето и маслен филтри, масло 6 л и работа.
Като цяло Volvo не е евтин автомобил за поддръжка, разбира се има алтернативни части на добри цени и не винаги са компромис с качеството. След "първоначалното стягане" след покупката, за година съм дал за поддръжка на ходова част около 100 лв - счупих един един носач и замених с втора употреба + нов реглаж сходимост. Един приятел, сравнява нови Фокус и V70, които се карат по път с много ями - на Фокуса - нова ходова част всяка пролет, на Volvo-то за 5 г. нищо. По колата иначе си има разни дреболии които с течение на времето искат замяна, аз смених колана, механизма за заключване на една врата, релета ...
Чакам да се похвалиш скоро!
Поздрави
Автоматик или с ръчни скорости ? Автоматиците до колкото знам са читави преди 2000г но и те си имат ресурс. Ръчните скорости с сравнително безпроблемни с забележката че се износва демпферен маховик (1100 лв) + комплект съединител 560лв + лагер помпа 250 +/- и работа над 2000лв .
Нелепо е да се гледа на този клас автомобили като на танкове, само с масла ,филтри , хубаво масло + дизел няма да се разминеш. Аз лично вече съм против покупката на коли на 12-15 години.
Хубавите дискове и накладки за този модел са TRW, накладки към 130-140 лв преди -дисковете винтилирани са предполагам над 200лв комплета. Експериментирането с по евтини алтернативи води до кривене, свирене при спиране и повторна смяна.Биалетки и накрайници са между 25-40 лв ,носач от 120 турски до 250 Делфи и тн. с гаранция от 1 година ,носач TRW- 340 +/- само с поръчка.Аз лично съм сменял вакум помпа на спирачната система нова 1000лв на старо 100. Рециклирах хидравлична рейка наскоро 340лв ,хидравличните помпи също се скапват.Вече около 70 000км в бг с двигателя няма проблеми. Късах ангренаж повечето ролки се скапаха много време преди времето за смяна. Ако си твърдо решен за седан по добре си събери още малко пари за модел след 2000г с новия дизел D5.

Комбито е много по добре според мен от гледна точка че няма голям избор на коли след 2000г с 2,4 - D5

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327998534487821&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

мисля че колегата се интересува за S70 а не за V70 Wink
не съм сигурен но мисля че S70 няма вариант с D5
Така де S70 Smile всичко по предницата е еднакво на S/V70 1997 -1999 .
Няма S70 с D5 но ако е твърдо решен да е седна има S80 и S60 те може да са малко по скъпи като поддръжка но ще са по нови и има шанс да се чупят по малко Smile
Мисля, че добра алтернатива за колегата са и автомобилите от серия 800. Кеф ти седани, кеф ти комбита. Асортимента от мотори не е малък. Кеф ти дизел, кеф ти бол мотори бензинови. Не са рядкост и лесно ще се намират части за подръжка, макар и втора ръка.

Та според мен, разгледай и обявите за осемдесятките. Успех Wink
Мислех и аз да се намеся в темата, защото преди да вземем комбито, всъщност се бях залетял и аз към S70, но виждам, че хората преди мен подробно са отговорили на всичко. Моторът на тази кола е най-малкият проблем. Т.e. не че тя е проблемна, но просто двигателят й по мое мнение е едно от най-здравите и надеждни неща в нея. Цените за подмяна при нужда на частите са изброени, не съм сигурен обаче дали за модела на Ауди са много или изобщо по-евтини. Успех.
Здравейте, тъй като съм карал AUDI A6 2.5 TDI и след него от 8 години съм с S70 2.5TDI мога да кажа: железен мотор . Видях такси с този мотор на 735000 да пали през зимата с едно подгряване на -5 градуса. Нищо не съм сменял освен консумативи. Волвото върви повече, Ауди харчи кило по малко. Волвото харчи 7 на 100 при 4 човека 350 кила и багаж до шприглите , лятото през цялото време с климатик и средна скорост над 100 км/ч от Варна до Родопите и обратно / две планини и две магистрали/. Ходовата част си иска нейното, ама пак е нищо, като се има предвид, че вилата ми е доста извън града и пътяе гаден а аз годишно спя 2-3 пъти в града. Биелетки съм сменил 3-4 за 8 години два пъти лагер преден, ама първият път се прекарах с някакъв полски уж по немски лиценз. Изкара 9 месеца. съединител ми легна 800 лева със смяната. Абе танка си е танк. Пропуснах да пиша, че за няколко месеца преди това Волво имах S80. Жена ми се сдра да повръща в него. Затова го смених с настоящото и нито за момент не съм съжалил. Предният собственик си е играл с чипване на мотора. Качил го на 200 коня, но е харчила зверски. свалил на 140 коня- 7 на 100. Накрая я оставил на 167. Имам си и още една донор в двора. Колебая се дали да я карам до смърт /надявам се нейната/ ама знае ли се , или да се преместя с някой лев отгоре на една английска 4 WD че много ходя за риби гъби ид руги такива. Така че колега, скачай в шведката и забрави всички други веялки. Все пак това е последното Волво направено от шведи. Каското и е 140 лева. за 3 бона не може да се намери нищо толкова здраво, бързо, надеждно и икономично на пазара. Успех!
Ако имаш въпроси 0988806413 или 051054004 , че рядко влизам тук.
fxbooob Wrote:Видях такси с този мотор на 735000 да пали през зимата с едно подгряване на -5 градуса.
За паленето няма какво да се говори, пали на -20 с едно подгряване от половин оборот (мотор на 300 000 - 400 000 км), тук успях да го снимам на -15..