Волво Клуб - България

Full Version: Двигателя не държи ниски обороти
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте ,аз съм от скоровъв форума прочетох доста , но не открих нищо за моя проблем все е свързано с газови уредби.Автомобила го имам от 7 месеца Волво v40 2001 2.0 турбо 16 .При първоначалмо палене трябва да подавам газ за да може да запали Cry и постоянно трябва да подържам обороти с крака на педала за да не изгасне Cry . Автомобила е автоматик кара се само на бензин в повечето случи на 87 октана рядко на 91 МОЛЯ това да не Ви учудва .При диагностика показа проблем с МАС еар флоу сензора т.е датчика за въздуха след въздушния филтър така каза механика като го отворихме диотчето беше чисто видимо.ОК смених го , пак има същия проблем.Мисля си за термостата и рейката или за турбо сензора или може би регулатора на гориво и последно за нисък волтаж . Ако някой може да ми даде съвет ще съм мнг благодарен.
Това си е отвсякъде неработещ клапан за празен ход. Не знам какво тоя механик какви MAPове е сменял.

Това е проблемната джаджа: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/00-04-VOLVO-S40-V40-1-9L-IDLE-SPEED-AIR-CONTROL-VALVE-ISC-IAC-IACV-8670419-/120922884575?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2790c9df">http://www.ebay.co.uk/itm/00-04-VOLVO-S ... 1c2790c9df</a><!-- m -->
stas72 Wrote:При диагностика показа проблем с МАС еар флоу сензора т.е датчика за въздуха след въздушния филтър така каза механика като го отворихме диотчето беше чисто видимо.ОК смених го , пак има същия проблем.

Тези елементи са предварително калибрирани...