Волво Клуб - България

Full Version: Нещо стана с турбото ми ...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Днес ми е много каръшки ден - първо жулнах в бордюр една от чисто новите ми джанти OZ - ще опитам като се прибера в Сф да опитам с шлайфпаста да я мина, че така ме боли сърцето като я видя.
Освен това от седмица забелязвам нещо, което вече днеска на пътя Сф - Бургас си пролича драстично, а именно - турбото нещо му стана и започна да се дави, усещам го че се мъчи и не разврта като хората или както преди.
Скоро махаха едни пишман майстори отдолу тръбата за въздух на турбото и кой знае как са я закачили пак ... дали може да е от това или да се притеснявам за нови неволи :roll:
Значи в ниските стана доста мързелива, а след 2000 оборота започва да накъсва и дави особено на 3-5 скорост
Не съм много запознат с турбо проблемите, но може да започнеш с прослушване за изпускане на някоя от тръбите, за по сигурно даже е добре да замениш всички стягащи скоби (Vida мисля препоръчваше смяна на определено време). Другото за което се сещам е EGR клапана - да му се направи профилактика и да се раздвижи, също да се погледне и контролния вентил на EGR-а, понякога блокира в определено положение. Иначе проблема може да не е свързан въобще с турбото, управлението на горивния процес е сложно и има компоненти, които се амортизират. Това което със сигурност знам, че тези проблеми се ловят на диагностика и според мен е най-добрия избор без стрелба на посоки. Надявам се да се разминеш най-евтино с някой изпуснал вакум примерно!
Пиши за развитието на случая.
Zahariev Wrote:Не съм много запознат с турбо проблемите, но може да започнеш с прослушване за изпускане на някоя от тръбите, за по сигурно даже е добре да замениш всички стягащи скоби (Vida мисля препоръчваше смяна на определено време).....
Благодаря за инфото - знам че с това шега не бива и снощи я оставих на доктор. Като изфорсирам обаче няма никакви притеснителни пушеци отзад! Сега чакам със свито сърце какво ще каже диагностиката и каква ще е рецептата :?
за сега възможните проблеми според мен са следните:
- недозакачени (разкачени) турбо пътища и вакууми - ако е това ще черпя!
- прецакан дебитомер - кофти!
- прецакан интеркулер - много кофти!
- заминаващо турбо - супер кофти!
ще споделя като стане известно...
дебитомера е по-скъп от интеркулера Smile така че им размени местата. аз в събота ще сменям интеркулер.
stefi_pavlov Wrote:дебитомера е по-скъп от интеркулера Smile така че им размени местата. аз в събота ще сменям интеркулер.
колко е като пари това чудо?
Тук може да погледнете, около 200 лв за нов с доставка..
Zahariev Wrote:Тук може да погледнете, около 200 лв за нов с доставка..

и такива измислени ако имаш късмет третия да работи е ок( това ми го казаха в сервиза) за дебитомер трябва да е качествен. новия беше около 850лв. а нов интеркулер за D5 в мото пфое е 593лв, фирми като Nissens и тем подобни нямат разработка на такова чудо, и така вариантите са нов от мото пфое или втора употреба.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/product_info.php?cPath=10102&products_id=864863&ModelId=16599">http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... elId=16599</a><!-- m -->


За до 2000г

<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/product_info.php?cPath=10102&products_id=864872&ModelId=7262">http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=7262</a><!-- m -->
bell Wrote:Днес ми е много каръшки ден - първо жулнах в бордюр една от чисто новите ми джанти OZ - ще опитам като се прибера в Сф да опитам с шлайфпаста да я мина, че така ме боли сърцето като я видя.
Освен това от седмица забелязвам нещо, което вече днеска на пътя Сф - Бургас си пролича драстично, а именно - турбото нещо му стана и започна да се дави, усещам го че се мъчи и не разврта като хората или както преди.
Скоро махаха едни пишман майстори отдолу тръбата за въздух на турбото и кой знае как са я закачили пак ... дали може да е от това или да се притеснявам за нови неволи :roll:
Значи в ниските стана доста мързелива, а след 2000 оборота започва да накъсва и дави особено на 3-5 скорост

Здравей,колега според мен проблема не е в Турбото ,а самият маркуч когато изпуска въздух става така както ти си обяснил,дори аз имах този проблем, но при моят случай беше се пробил от самото налягане (ако не се лъжа то е 1-2 атмонсфери) и го бандажирах колкото да се прибера,след това ходих до магазин на Волво и те ми предлагат въпросния маркуч за 180 лв. .... и тои е няма и 50 см.. отидох до магазин за резервни части за комбайната ми и видях същият маркуч от водното охлаждане на комбайна "Нива" за 20лв .. то е по-дълго но се реже и става.Вече карам 2 година няма проблеми Smile
Надявам се да съм бил полезен Smile
Преди време колега беше писал, че е сменил на V70 2.5 TDI дебитомера с такъв от ebay и нямаше забележки след това, но от тогава е минало доста време .. иначе се продават с година гаранция, аз лично нямам опит с тях.
Разисквана е подобна тема и има някакви полезни насоки.
Pages: 1 2