Волво Клуб - България

Full Version: Въпроси за Волво S40 2.0D 136 p.s
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте момчета!
Чисто нов съм в сайта, и причината да се регистрирам е че сам решил да минавам към вашия отбор. Незнам много за марката Волво, но скоро тая красавица S40 Ми взе акала... става вапрос за моделите след 2005 година с 2.0Д 136 к.с мотор, вапросите ми са заслужава ли си да инвестираш 12-15 000 лв в тази кола. чупливи ли са от към ходова част ( че в момента имам алфа 156 от която ми се реве) какав е разхода на гориво, скъпа кола ли е за поддаржане слаби и силни страни на кое трябва да се обарне внимание при евентоална покупка да този автомобил, абе всичко което можете да ми кажете за нея.Благодаря ви предварително за вниманието!
Хе-хе-хе след Алфата, Волво ще ти се стори песен. Тука има един колега дето от Алфа сега се радва на Волво, той да ти обясни. Чуплви :?: , зависи на каква ще попаднеш, но въпреки това доста по-малко от повечето други марки. Избора на С40 за тези парички мисля, че не е най-сполучливият, зависи все пак какво търсиш. Частите, не са от най-евтините, но като слагаш оригинални и не се чупят как да е, а и пак си зависи за каква част става дума. Мой познат, сериозен бизнесмен, блъсна своята С80-ка и я смени с С40-ка, малко по-нова от 2005, еми какво да ти споделя , разочарован е човека, ...цитирам "кофти пластмаси, кофти возия, иначе си върви прилично и нямам много проблеми с нея" -това е неговото мнение , но е базирано на сравнение на два модела. Моя съвет е огледай и другите Волвенца и ако все пак това е твоя модел, скачай смело в отбора. Wink
Ами да Аз също разглеждах и V50 като друг вариант, ама то едвали има голяма разлика междо двете коли от към подръжка
Здравей колега,вчера се прибрах от командировка на която бях със служебната с 40ка и мога да споделя моите впечатления.Като за начало автомобила ми се стори доста малък и тесен,все пак съм 191см. така че според мен не е перфектния семеен автомобил,а ти споменаваш и в50 така че мисля че донякъде търсиш такъв.Другото нещо което ми направи впечатление са наистина пластмасите които за тези години кола имат доста шумове.Това което ми хареса е изчистената визия и централната конзола,както и перфектната динамика,като се има впредвид че колата е 2.5 - 220ps.За поддръжката на този модел немога да говоря,но като цяло за мен не е много скъпа,макар частите да не са от най-евтините,когато са качествени няма да имаш грижа дълго време.На последно място като собственик на с80,макар и доста по-старо мога да кажа че е много по комфортно от с40ката,така че моето лично мнение е да огледаш някоя по нова с60ка или с80ка да ги сравниш и тогава да направиш избора си.Поздрави и късмет с покупката.
дефо Wrote:Здравей колега,вчера се прибрах от командировка на която бях със служебната с 40ка и мога да споделя моите впечатления.Като за начало автомобила ми се стори доста малък и тесен,все пак съм 191см. така че според мен не е перфектния семеен автомобил,а ти споменаваш и в50 така че мисля че донякъде търсиш такъв.Другото нещо което ми направи впечатление са наистина пластмасите които за тези години кола имат доста шумове.Това което ми хареса е изчистената визия и централната конзола,както и перфектната динамика,като се има впредвид че колата е 2.5 - 220ps.За поддръжката на този модел немога да говоря,но като цяло за мен не е много скъпа,макар частите да не са от най-евтините,когато са качествени няма да имаш грижа дълго време.На последно място като собственик на с80,макар и доста по-старо мога да кажа че е много по комфортно от с40ката,така че моето лично мнение е да огледаш някоя по нова с60ка или с80ка да ги сравниш и тогава да направиш избора си.Поздрави и късмет с покупката.
С60 също ми харесват само че моторите май ми идват малко големи 2.5 Д 163 к.с не галтат ли мн нафтичка, те са по стара година 2002-2004 мисля че тяхната подражка трябва да е още по достъпна или се лъжа?
S60 сащо ми допада като вариант но с тия мотори 2.4Д не са ли много НЕикономични от към разход на гориво? те са по стара година сигорно подражката им е по евтина или се бъркам?
За поддръжката не мога да ти отговоря защото незнам как е при с40ката,а на60ката е като на мойта с 80,така че пак казвам,това че частите са скъпички не означава че поддръжката е скъпа,естествено ако не попаднеш на някой разпаднал се екземпляр.Що се отнася до разхода,точно тоя мотор 2.4 д5 163кс. е супер икономичен,това може да го сподели някой от многобройните колеги с такъв модел.
То се е видяло С60 ще бъде.. някакви съвети при покупка?
simeones Wrote:То се е видяло С60 ще бъде..


Мойте поздравления за промяната в избора Wink
Потърси във форума има доста изписано за този модел. Няма нещо по специално което трябва да се гледа конкретно за него. Оглед, тест, като при всяка друга кола.
АЗ лично бих се спрял на модел след 2005 год. фейслифта ръчни скорости. Не за друго просто ще съм една идея по сигурен в моментното състояние на скоростната кутия.
Най добрият съвет е: качваш се караш, харесва ти - купуваш.

успех! Wink
Относно разхода и поддръжката на S60 D5 - моето е такова, 2005 година, ръчни скорости, 163 коня. Близо година от както съм го купил не бях правил нищо по него до миналия месец, когато отидоха към 1200-300 лева. Като го взех беше в доста читаво състояние и нямаше нужда за момента да се сменя нищо, само масла и филтри. За почти година и 20тина хил км обаче започнаха да се обаждат разни неща по окачването. Преди няколко седмици смених предна лява главина, преден ляв носач, тампон на десния, някакви втулки, ограничители при завой, тампоните на задната стабилизираща щанга (при тях по-скоро е някакво рециклиране, т.е. подлагам им някакви работи) и не знам още какво. Отделно едната крушка на ксенона (нея в мото пфое я сменях и ми взеха към 270 лв), ама ми трябваше спешно да си оправя фаровете и нямаше кога да търся по-изгодна алтернатива.
Разходът на гориво според мен е доста добър като за такава кола на тези години. По-новите дизели са една идея по-икономични, но и при този двигател не е зле. Тия дни направихме една разходка до Гърция (1400-500 км) - разход 5.1, като към 300 км по един остров със стабилно планински пътища, където не се кара в особено икономичен режим. Иначе по другата част от пътя спокойно извънградско каране до към 100-110 км/ч, не повече.
На магистрала много зависи от тежестта на десния крак, но при 120-30 е в порядъка на 6-6.5 като че ли (рядко ми се случва да карам само магистрално и не съм засичал много точно).
Иначе много комфортна кола, за дълъг път особено. Седалките са уникално удобни, изобщо вътре е доста приятно като цяло.
Има си и някои минуси като големия радиус на завой, тясното място за краката на задния ред (това важи ако си по-височък и си бутнеш седалката по-назад, иначе е ок), но като цяло си е голям кеф карането на такава кола Smile
Pages: 1 2