Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с климатроника на volvo s40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте имам volvo s40 2001г изникна следният проблем като пусна климатроника работи малко докато загрее и започва да включва и изключва на всеки 10 секунди горе долу,дали е нормално или има някакъв проблем тука в Пазарджик майсторите незнаят някой казват че е нормално други не за мен лично нее нормално толкова често да включва и изкючва ако някой нещо знае моля да сподели мнение благодаря предварително!!!
Здравей колега,
Какви са тези майстори? Духа ли достатъчно студено? Достига ли избраната температура? В началото не е нормално да изкл., защото не е достигната температурата. Но иначе да, климатроника често може да изключва компресора, при следните условия: достигната зададена температура, прекалено висока температура на двигателя или пък натискане на педала за газта до край.
Ако наблюдаваш различно поведение на климатичната система, то най-добре отиди в някой сервиз за авто климатични системи, за да ти проверят фреона. Освен това дали ти мигат едновременно диодчетата на бутона за вкл./изкл. на компресора и този за затваряне на клапата за достъп на въздух от вън? Ако да, то има някаква записана грешка за неизправност. Я недостатъчен фреон, някой датчик и т. н. Без диагностика няма как да разбереш какво е, за жалост!
Успех в евтиното разрешаване на проблема!!!
фреон има 850 гр. сме напалнили закачахме я на диагностика грешки няма ,закачахме я на машината за фреона наляганията са в норми сичко изглежда перфектно но,неиска да се оправи.За вкл./изкл. сичко си е нормално.Вчера я засичах 7 сек. работи сед 8 секунда изключва 10 сек. почива и пак включва и така постоянно други предложения??? ако имаш ще се радвам да ги чуя
Нали за това е климатроник- прави си налягането в системата и изключва до следващия цикъл. И при мен е така- важното е да си прави и градусите в купето. Между другото- мисля, че количеството на фреона трябва да е 800г.
lubopz Wrote:фреон има 850 гр. сме напалнили закачахме я на диагностика грешки няма ,закачахме я на машината за фреона наляганията са в норми сичко изглежда перфектно но,неиска да се оправи.За вкл./изкл. сичко си е нормално.Вчера я засичах 7 сек. работи сед 8 секунда изключва 10 сек. почива и пак включва и така постоянно други предложения??? ако имаш ще се радвам да ги чуя

И моя си работи така. Като достигне температурата която му е указана започва през 10-20 сек да се включва за по пак толкова. Wink
Аз не разбрах кое изключва. Ако е компресора - нормално е - като хладилника вкъщи. Достига някаква температура на питата и се изключва. Ако светодиода на бутона се сменя от зелен на жълт - не е нормално.
Климатика на 850ката работи по същия начин... така си поддържа желаната температура.
Дано да е така благодаря за информацията се пак значи така трябва да работи нормално
Здравей колега!
Ще се опитам да помогна.
Карам V40 2002г. 1.9 D
При мене се получи същия номер, като под включва и изключва го разбирах по лампата на бутона On/Off. Както си свети в зелено става оранжева след няколко секунди сетаваше пак зелена и вентилаторът започваше да работи.
Поинтересувах се малко повече и се оказа, че това е сериен проблем на този тип автомобил.
Оказа се, че процесорът на управлението на климатроника дефектира и приема по различен начин информацията от температурния датчик.
Опитаха се да Ъпдейтнат софтуера на процесора, но не става.
Заменя се целото управление с друго или ново.
В моя случай аз намерих втора употреба за 200лв. 2г. след това работи.
Успех .
Климатроника е *троник, а *тик, именно заради това - да поддържа желаната от теб температура. Компресора се включва и изключва когато прецени за необходимо. И при мен и при двете коли работи така.
S40 97 и S80 2000. За мен няма нищо притиснително. Както се казва проблема е в задкомпютърното у-во Smile .
Pages: 1 2 3