Волво Клуб - България

Full Version: Заслужава ли си/има ли нещо съмнително?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте фенове. Аз съм нов член в екипа и се надявам да си бъдем взаимно полезни дълго време.
От доста време съм решил да си купувам Волво и след доста чудене и маене се спрях на тази оферта:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...f1=details
Вероятно много от вас са я мяркали. Много ми допада С40 като модел и от колеги и от сервизи съм бил съветван да се спра на бензиновите двигатели.
Та по същество....днес ходих да я огледам колицата...в действителност доста запазена (2-3 леки побитости по предна лява врата, но нищо сериозно; без следи от удари или каквото и да е). Въртях се като паяк по нея - двигателя работи като часовник; маслото ми се стори читаво; без мазни следи по ауспуха; леки корозирали петна по магарето и на някои места частично...особено около последното гърне, което мисля е нормално (все пак не е чисто нова); интериора е доста запазен; нямаше индикации по таблото за грешки; видимо здрави маншони; направих няколко обиколко в паркинга, автоматика ми се стори наред, с адекватна скорост на превключване, без да чука...(не ми даде гада да покарам навънка, че нямала номера Sad ) ... абе наглед 6 точки.
Нещото което ми направи впечатление е, че агента (почти бай' мангал) не знаеше каква кола продава съвсем...20 мин твърдеше, че това е 2.4i и 170к.с, което видимо не е Big Grin. Много странно, бяха сменили акумулатора, въздушния филтър беше нов и цялата облизана отпред. Нещото което най много ме възмути беше "сервизната книжка" - едно полу-джобнo тефтерче с 10 тикчета на него, и последно сервизирана в дадения сервиз краят на 2010г. (154 000км); иначе вичко си беше подпечатано с номера и т.н. Някой имал ли е опит в купуването на коли от Швейцария, и как са от там колите като цяло. Цената не е никак малка и има ли нещо от което да се притеснявам (визирам също и автоматика с този двигател - как се обслужва и проверява; btw не можах да намеря щека да му проверя маслото). Доста съм изчел и AWD-то не ме притеснява толкова, все пак ВОЛВО има традиции в това отношение. Забравих да кажа, че човека ми дава само 1 ключ...твърди че нямал друг ?!?!
Взех VIN-a на колата за евентуална справка някъде...което ме води до следващия въпрос...възможно ли е някъде да ми дадат информация за историята на обслужване само по номера? Някой ако може да съдейства ще съм много благодарен Smile...може и на ЛС.
Моля Ви, дайте някакъв коментар по конкретната обява, и за всичко свързана с нея като цяло (автокъща, ако някой има опит с нея).Цената дали е реална???
първо виж тук:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://moscowvolvoclub.ru/modules/myarticles/vin.php">http://moscowvolvoclub.ru/modules/myarticles/vin.php</a><!-- m --> - дано да ти даде поне първоначална представа.
За съжаление не ми разкодира номера в този сайт. Бая цъках из нета по този въпрос. Единственото което намерих е един шведски сайт за В40 мисля, където ми разкодира общата информация, но това си го направих и аз...интересни са последните 6 цифри, които са номера на самото изделие и каква е историята му. Много чудно обаче, когато си вземах предната кола - Мазда 323f 2000г. й проверих VIN-а в един руски сайт също, и ми изкара бая по-подробна информация: къде е регистрирана за първи път, какъв е цветът й и т.н, информация, която сега на мога да получа ?!?!
Но благодаря за отговора Smile
Защо ще се ориентираш към "безлично" сребристо, като има супер оферта:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/u600664">http://www.cars.bg/u600664</a><!-- m --> - не зная коя е тази кола, но може да се провери.

Защо не дизел?! Д5 е супер мотор на това купе?
Защо АВД, което утежнява допълнително купето и вдига експлоатационните разходи?

Още повече - ще вземеш кола без съответния брой ключове, без сервизна история (доказана), без ясни проблеми... въобще...
Защо се буташ в кола "нов внос"?! Данеби да не искат да карат "перфектната" кола там и са я зарязали на някой автоджамбазин на лот за 2 автовоза? Много интересно как българина продължава да се бута по разни морги и да се надява на късмет да уцели читава кола. Култовите реплики "Не е карана много, защото педалите са като нови". Че все едно джамбазите от вчера се занимават с това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://avtointerior.com/volani.html">http://avtointerior.com/volani.html</a><!-- m -->
и как в Горубляне се справят перфектно с изливането на "нови" детайли.

Само се замисли какво рискуваш с покупка на ТОП модела с най-мощния двигател на втора употреба. Ако кутията е тръгнала ще си 10 000 назад, ако имаш лагери за смяна - ще си доста назад, защото не е обикновено S40.

Относно питането ти -> потърси Роби, който работи в Мото-Пфое. Според ВИН номера ще ти каже докато е обслужвана в оторизиран сервиз на какви километри е била. Пример - автомобила се предлага на 158 000км и е произведен 2006г (януари 2007 е регистриран), съответно е бил в гаранция поне 3 години. Т.е. 2009г е трябвало да бъде обслужван там със сигурност. В системата на VIDA ще трябва да е под 150 000 км със сигурност. Ако излезе повече - греда. До тези данни за щастие нямат достъп джамбазите (както имат за мазда примерно).

Пак ще го кажа както и преди - 10000 пъти предпочитам кола, купена нова от България - поддържана и с ясна история, отколкото нещо с неясно минало и мъгляво бъдеще!
@ s0me0ne - "Защо не дизел?! Д5 е супер мотор на това купе?"

D5 не се монтира на S40. Дизеловите двигатели са 1.6D i 2.0D и двата са френски ако не се лъжа на Пежо.

@ AnomaL - Поразгледай малко и другите модели. Според мен една S60-ка D5 след 2005 год. си заслужава къде къде 15-те хилядарки които си готов да дадеш за тоя дзвер.
D5 се монтира на S40 и не се монтира на V50, колкото и странно да ти звучи ...
@ yuckuJackD - След коя година ги слагат и на S40?
Здравей !Отначало си помислих ,че ще купуваш кола от Швейцария и бях готов да споря със всеки ,,капацитет,, относно морала и правилата в този чужд свят !Но когато отворих линка -разбрах ,че колата се продава тук ...
Та ето някои неща които искам да споделя .Относно документацията
документът на който най-много се държи в Швейцария се нарича -ABGAS-WARTUNGSDOKUMENT(katalizator-Fahrzeug)
това е нещото ,което тамошния КАТ ще ви поиска когато ви спре !
резонно е щом продавача има ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ да има най-вече това
[attachment=24630]
[attachment=24629]
сервизната книжка или PLATZ FUR LIEFERIDENTIFIKATION ако да кажем си купуваш Субару и от книжката ти е видно ,че возилото е сервизирано във фирмен сервиз --си ударил бинго. Ако пък е обслужвана в някой друг сервиз разбира се не означава ,че всичко е правено през пръсти !Напротив! ПРЕВЪРТАНЕТО НА КИЛОМЕТРАЖ СЕ НАКАЗВА СЪС СЪД (за разлика от германия да кажем )и Никой няма да си сложи главата в торбата освен ако не е тъмен балкански субект (най- вече от бившата СФРЮ) Cry
[attachment=24628]
Та тъй !Няма да ти давам съвет за цвета ,защото не искам да изглеждам глупак :!: !На мен пък този ,,безличен цвят ,, ми харесва защото се смятам за прагматичен човек !И именно заради това ,ако някога имам възможност да си купя НОВ автомобил .....от Произведени за Източна Европа и Swiss edition -да кажем на 1-2 години бих избрал второто !
Да обобщя !Щом си си харесал колицата ,не слушай сулю и пулю какви амбиции имат !Просто се увери в историята на колата и скачай смело !Но ако усетиш и най-малката Уйндурма (Мевдо ) бягай далече !
Успех !
Ако успееш да разбереш името на сервиза ,автокъщата ,кантона или каквото и да е --пиши едно ЛС --имам човек ТАМ и можем да поразпитаме !
miro343 Wrote:.....от Произведени за Източна Европа и Swiss edition -да кажем на 1-2 години бих избрал второто !

Миро, при все уважението ми към теб като знаещ и можещ няма как да се съглася с теб!!! Това да не са лади?! Има си качествен контрол и няма обстоятелство, при което да се случи "това е за България, а това за Швейцария". Просто е глупаво да се мисли по този начин. Можеш да звъннеш на Роби от Мото-Пфое, който редовно прави начално инициализиране на Волво и Ягуар (разбирай включване на модулите в нова кола за първи път) и ще ти потвърди. НЯМА вариант, в който някой да прави игри с качеството особено при премиум марките!

"Swiss edition" - няма. Всъщност - възможно е. В автоморгите какви ли не версии на Volvo могат да бъдат намерени. От FUTURA (вид кожен салон на BMW) и avantgarde (оборудване на мерцедес), до такива с двигатели SDI и TDI (за D5).

Относно D5 - предлага се за C30, C70, S40 и V50. За S40 се предлага от 2005 г. с доставка 2006г. Карал съм и S40 и C30, като и двете вървят доста прилично. Можеш да прочетеш ревюто тук -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rs-auto.bg/select/article/1905/volvo-c30/">http://www.rs-auto.bg/select/article/1905/volvo-c30/</a><!-- m --> На C30 D5 185 е софтуерно понижен до 180 к.с.
s0me0ne Wrote:
miro343 Wrote:.....от Произведени за Източна Европа и Swiss edition -да кажем на 1-2 години бих избрал второто !

Има си качествен контрол и няма обстоятелство, при което да се случи "това е за България, а това за Швейцария". НЯМА вариант, в който някой да прави игри с качеството особено при премиум марките!

И аз мисля по този начин всъщност! +1
Pages: 1 2