Волво Клуб - България

Full Version: Дифузьор - смесителна плочка за 460 B18EP
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги споделете, вие с какви смесители сте, защото моя така и не успявам да го захвана за дроселното тяло. Приемам всякакви съвети. Колата я карам на метан - конвекционална система.
И аз се интересувам от темата поради факта че съм с неква измислена плочка сложена на филтърната кутия.Диаметъра и е 26 мм и ми се струва че са сложили квото има под ръка.Искам да видя вариант които е непосредствено преди дросела и къде стои маркуча за мпх с какъв диаметър е и всичко което е необходимо за да стане както трябва.Моля компетентните съфорумци да се включат.
Без плочка е най добре.Замисляли ли сте се защо бензина се подава по средата на въздуховода?
Колега не разбрах догатката ти.Бензина на б18еп се подава непосредствено преди клапана и там хич не е средата на въздуховода.
Така ли я пак.Не се заяждам.
За да разбереш помисли каква е посоката на горивото подадено от инжектора.
Огледай формата на инжектора долу горе къде е дюзата и т.н.
И моля те не ме карай да ти разяснявам какво къде и как се случва и защо става така
не съм учил за педагог и едва ли ще разбереш.
колега хайде да не спорим за глупости и да се отплесваме от темата.Та на въпроса защо е по добре без плочка?По добра динамика със същия разход или по нисък разход със запазване на динамиката-на това викам по добро решение.Ако не е с плочка с какво ще е?Щуцери?Говорим за конвенционална газова и начина за подаване на газ.И за да обясниш нещо в което смяташ че си компетентен не е нужно да си педагог а технически грамотен(което не поставям под съмнение за да не бъда за пореден път погрешно разбран) С НАЙ ДОБРИ ЧУВСТВА
Айде и аз да се включа малко та да ви разваля приказката!
В18ЕР е моно нали не се бъркам?!?!?!
Та за моно май е най- добре да се сложи смесителят между инжектора и дросела.
Плюс евентуално дистанционна подложка между смесителят и инжектора. Това се прави с цел, когато инжектора е върху смесителят да не му запушва допълнително отвора. Все пак трябва да се провери конструктивно как стоят нещата!
Вижте във форума на Фиат. Там има изкючително много материал точно на тази тема подкрепен и със снимков материал.
Иначе за конвенционална АГУ начините за "дозиране" на газта са или с плочка/смесител/ или с щуцер.
Общото и при двете е че има стеснение на отвора през който преминава въздуха за двигателя. По този начин скоростта на въздуха се увеличава а налягането му пада/сравнено с това преди стеснението на отвора/ и по този начин е възможно подаването/дозирането на газта. Точно след най- тясната част на това стеснение се подава газта. При този тип АГУ "дозирането" се прави в една точка/3000-3500об/. Точка са оборотите при които се центрова АГУто на газанализатор. Но когато излезнеш от сервиза вече нищо не е по начинът по който е било там. Затова са били създадени и следващите по- умни поколения АГУта.
Едно време ладовите карбуратори се разделяха на две махаше се една плочка и се слагаше една газова.
Тогава се смяташе за елегантно решение но се оказа че при нормална настройка на ниски обороти
при високите се получаваше една фъфлене на двигателя и бедна горивна смес.Ако я обогатиш високите
се оправят а ниските стават зле.Работата се оправяше след пробиване на карборатора и поставяне на щуцери
ориентирани така както се подава бензина.Да тръгна да ти обяснявам защо бензина се подава по определен
и единтичен начин но всички ДВГ били то инжекционни моно или с карбуратори ще влезем в една спирала
където ще трябва ти преподавам Теория и конструкция на двигателите.Пиеми че някои неща са така и толкова.
del Wrote:Айде и аз да се включа малко та да ви разваля приказката!
В18ЕР е моно нали не се бъркам?!?!?!
Та за моно май е най- добре да се сложи смесителят между инжектора и дросела.
Плюс евентуално дистанционна подложка между смесителят и инжектора. Това се прави с цел, когато инжектора е върху смесителят да не му запушва допълнително отвора. Все пак трябва да се провери конструктивно как стоят нещата!
Вижте във форума на Фиат. Там има изкючително много материал точно на тази тема подкрепен и със снимков материал.
Иначе за конвенционална АГУ начините за "дозиране" на газта са или с плочка/смесител/ или с щуцер.
Общото и при двете е че има стеснение на отвора през който преминава въздуха за двигателя. По този начин скоростта на въздуха се увеличава а налягането му пада/сравнено с това преди стеснението на отвора/ и по този начин е възможно подаването/дозирането на газта. Точно след най- тясната част на това стеснение се подава газта. При този тип АГУ "дозирането" се прави в една точка/3000-3500об/. Точка са оборотите при които се центрова АГУто на газанализатор. Но когато излезнеш от сервиза вече нищо не е по начинът по който е било там. Затова са били създадени и следващите по- умни поколения АГУта.


Моно инжекцията е В18U.За да имаш хомогенна горивнна смес на всички обороти трябва да подаваш горивото по средата на въздушния поток.
И да попитам каква е разликата в подаване на горивото при по-умните поколения.И за какъв смесител говорим.
ОК за типа на двигателя- признавам си виноват!!!
Относно хомогенността на сместта и подаването на газта при по- умните АГУта ще ти отговоря на ЛС. Срам ме е че оспамих темата на lsdjustsmile!
Сега по темата:

lsdjustsmile,

При мен смесителят се захващаше към тялото на дросела чрез една уплътняваща алуминиева втулка/ама хич не уплътнява бая хлабава си беше/, а по периферията на самият смесител/дифузьор си имаше 3 болчета разположени на по 120 градуса, за притягане към тялото на дросела.
Та монтажът е силикон уплътняващата втулката пак силикон и смесителят, болчета на който ги затягам до толкова, че да не се изкриви тялото на дросела, и в същото време смесителя да не мърда при работата на двигателя. Защото почне ли да мърда ще започне и да краде въздух, и тогава започват мъките по екпоатациата на АГУто. Внимавай да не прекалиш със силикона и да влезе от вътрешната страна на дроселовото тяло.
Това важи само ако смесителят е за твоят двигател.
Pages: 1 2