Волво Клуб - България

Full Version: Направих голяма простотия - помагайте :(
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги,

днес докато си сменях кабелите на свещите направих голяма простотия - за по-удобно си качих крака върху радиатора и настъпих тръбичката, която излиза от радиатора и отива с маркуче към разширителния съд и.......тръбичката се отчупи от радиатора. Помагайте има ли изход или нов радиатор трябва
Работата отива към нов(най-добрия вариант) или втора ръка.
Един майстор ми обеща да го залепи със специална пластмаса, която е същата като тази на тръбичката и радиатора. Дали този вариант е надежден ?
Преди години като бях в Германия по същия начин се беше отчупил пластмасовия щуцер от радиатора.На следващия ден трябваше да пътуваме за България.Тогава арабинът ,от който взехме колата отиде и купи някакъв зелен пластелин и го залепи,като след няколко часа стана супер здраво, направо бетон.Попитахме го дали ще издържи до нашенско,той каза даже и повече.Прибрахме се по живо,по здраво с презумцията като почне да сълзи да се купи нов радиатор.Вече осма година го чакам.Та мисълта ми беше питай за това чудо,дали го има вече тук,защото за мое съжаление така и не разбрах как се нарича.За лепила знам,за епоксидни смоли и др. да,но за пластелин не бях чувал.
Почистваш с кореселин и лепиш с поксипол сив. Пробвано е вече на същото място само където аз си сменях свещите.
Имах подобен проблем. Решено с това - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.abro-bg.com/catalogue/prod_60.html">http://www.abro-bg.com/catalogue/prod_60.html</a><!-- m --> още <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.didi94.com/cosmetics/lepila.htm#AS-224">http://www.didi94.com/cosmetics/lepila.htm#AS-224</a><!-- m --> Много е добро, не само за радиатора - а изобщо. Например разюадащите ми се ключове са направени с него. Това е като Пластилин, мачка се известно време докато стане еднороден цвят и започне да пари. Нанася се, придобива всякаква форма. Втвърдява след 30 мин. Успех!
ПП: Официален сайт <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.abro.com/products/hardware/?product=264">http://www.abro.com/products/hardware/?product=264</a><!-- m -->
Аз също съм виждал по магазините така наречения "пластилин". Предлагаха ми го да лепя картер с него двуцветно беше,уверяваха ме че действа ...струваше под 4 лева
Здравейте ! Преди около 3 години и аз попаднах в подобна ситуация !Само където щуцерчето ми се отчупи до дъно и ...остана в маркучето (шлаух ) Помъчих с да го лепя ,но ми се стори майтап работа ,затова реших да рискувам и да реша проблема кардинално .Предварително начертах скица с размерите на радиатора (ширина ) .....Намерих парче бронз и айде при стругаря !Набързо начертах принципна схема и се надявам всеки грамотен съфорумец да я разбере .Единствената интервенция е да се разпробие радиарора И ОТ ДРУГАТА СТРАНА (към двигателя ) с толкова колкото позволява и колкото ще е бъдещия бронзов болт !
Успех !

Болта е разпробит вътрешно на 2/3 от дължината му ,за да може охл.течност да мине през него
Евала колега, направил си го много хитро...супер е. Аз вчера купих течен метал и го залях здраво, сега чакам да видя дали ще прокапе и ако се случи това ще действам с болт и аз Smile
Да попитам и друго - сега сутринта докато се движех към работа гледах постоянно в температурата на антифриза - с борд компютър съм и ми показва до градус точно, докато карам по околовръстното ми държи 86 до 89 градуса, на място ми качва до 99 и включва перката след което сваля до 92. Нормално ли е това, понеже никога не съм се заглеждал в температурата, но сега се притеснявам да не е направила възглавница или пък нещо да съм я прегрял...абе постоянно гледам в температурата, но не знам кое е нормално и кое не
Съвсем нормално. Термостата отваря на 88 градуса, перката се включва на 98.
Pages: 1 2