07-09-2012, 11:56 AM
07-09-2012, 02:47 PM
Няма смисъл. От опит с моя знам , че веднъж свален и после пак монтиран катализатора се скапва. Питата вътре е крехка и се сцепва. Момчетата на ауспусите ме предупредиха, но не им повярвах, е бяха прави. Така, че вероятността да си купиш катализатор и после да се наложи бързо-бързо да го махаш, не е никак малка
07-09-2012, 04:20 PM
На мен ми трябва целия катализатор барабар с корпуса. Като се среже от 2 те страни ме самнява напрежението и сатресението да е повече от това кето получава по пътя една кола. Тогава какво да направя за да не ми кънти вътре?
07-09-2012, 04:32 PM
snedkov Wrote:На мен ми трябва целия катализатор барабар с корпуса. Като се среже от 2 те страни ме самнява напрежението и сатресението да е повече от това кето получава по пътя една кола. Тогава какво да направя за да не ми кънти вътре?Мисля че Ауспуси Лазаров правеха някакви резонаторни гърнета които копирали донякъде катализатора. С доста дълга гаранция...
07-10-2012, 06:17 AM
bell Wrote:snedkov Wrote:На мен ми трябва целия катализатор барабар с корпуса. Като се среже от 2 те страни ме самнява напрежението и сатресението да е повече от това кето получава по пътя една кола. Тогава какво да направя за да не ми кънти вътре?Мисля че Ауспуси Лазаров правеха някакви резонаторни гърнета които копирали донякъде катализатора. С доста дълга гаранция...
Слагах и такъв. Няма никакъв ефект