Волво Клуб - България

Full Version: климатроника пуши
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте
Имам следния проблем с моето волво v 70 1998г 2000куб.Когато се включи климатроника в купето започва да влиза дим от дюзите на таблото а в същот оот време колата губи антифриз без да имавидимо скъсани водни съединения не грее и маслото е чисто.Дали може да има нещо между загубата на антифриз и климатика.
ceco_baza Wrote:Здравейте
Имам следния проблем с моето волво v 70 1998г 2000куб.Когато се включи климатроника в купето започва да влиза дим от дюзите на таблото а в същот оот време колата губи антифриз без да имавидимо скъсани водни съединения не грее и маслото е чисто.Дали може да има нещо между загубата на антифриз и климатика.
Радиаторчето за парното в купето е за смяна, купувай ново и сменяй не е кой знае каква философия!!!
ceco_baza Wrote:Здравейте
Имам следния проблем с моето волво v 70 1998г 2000куб.Когато се включи климатроника в купето започва да влиза дим от дюзите на таблото а в същот оот време колата губи антифриз без да имавидимо скъсани водни съединения не грее и маслото е чисто.Дали може да има нещо между загубата на антифриз и климатика.
Да не е изпуснало някое уплътнение или протекъл радиатора в купето. Пипни с ръка около централната конзола в основата - там където са краката и провери за мокро, ако тече повече ще има следи и дори може да е мокро под стелките. Преди време имах спукано радиаторче на парното в едно BMW, точно такъв беше ефекта - пара в купето.
а някои дали може да ми обясни как се сменя радиаторчето на парното
ceco_baza Wrote:а някои дали може да ми обясни как се сменя радиаторчето на парното
Сваля се таблото, трудоемка работа .. надявам се някой колега да ти свали схемата от Vida.
Опитай за начало с добавка за запушване на течове в охладителната система, при мен изкара няколко години така.
Успех
Zahariev Wrote:
ceco_baza Wrote:а някои дали може да ми обясни как се сменя радиаторчето на парното
Сваля се таблото, трудоемка работа .. надявам се някой колега да ти свали схемата от Vida.
Опитай за начало с добавка за запушване на течове в охладителната система, при мен изкара няколко години така.
Успех

Добавките за запушване на течовете не са ли само временно решение на проблема - колкото да се добереш до сервиза или магазина?
Здравейте имам следният проблем на волво S40 след като включа климатроника работи 10-20 минути и след това компресора започва да се включва и изключва на всеки 10-15 секунди,дали е нормално а ако нее от какво може да е благодаря предварително.
Stanchoni Wrote:
Zahariev Wrote:
ceco_baza Wrote:а някои дали може да ми обясни как се сменя радиаторчето на парното
Сваля се таблото, трудоемка работа .. надявам се някой колега да ти свали схемата от Vida.
Опитай за начало с добавка за запушване на течове в охладителната система, при мен изкара няколко години така.
Успех

Добавките за запушване на течовете не са ли само временно решение на проблема - колкото да се добереш до сервиза или магазина?

Възможно да е такава идеята, но така изкарах мисля .. 6 години без проблеми, налагаше се повторно третиране при смени на антифриза, защото отново протичаше.
Да добавя и нещо в мое опровержение.. не се сваля цялото табло. Наложи се да сменя моето радиаторче. Оказа се, че става сравнително лесно. Маха се кората под волана и тази вертикалната от лявата страна на централната конзола (с нея внимателно, аз счупих ушичките). Радиаторчето се вижда, държи се на едно винтче. Осен него се махат скобите на двата маркуча, при мен се наложи и стоп машинката и излиза директно. Сложих новия Niessens и смених гумените уплътнения (имаше в комплекта на радиатора). Скобите видях зор докато сложа отново, след доста опити, успях чак след като намазах с малко грес. На мен ми отне около час, но при наличие на инструменти и яснота какво се прави, ще стане за под половин час. За съжаление не се сетих да снимам..
lubopz Wrote:Здравейте имам следният проблем на волво S40 след като включа климатроника работи 10-20 минути и след това компресора започва да се включва и изключва на всеки 10-15 секунди,дали е нормално а ако нее от какво може да е благодаря предварително.


Tака си работи нормално климатроника.
Pages: 1 2