Волво Клуб - България

Full Version: Още един от многото фенове на волво
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте фенове на марката :!:
От днес се присъединявам към чудесния ви форум за да помагам и аз с каквото мога.По отношение на колата най-накрая след близо 6 месечно търсене днес си взех колата от сервиз след регулярното обслужване и започвам да са опознаваме Big Grin . Няколко думи за "новата любов". С80 е модела, фейс лифт първа регистрация 2006 г. Д5 163 к.с. автомат, най-високо ниво на оборудване включващо освен стандартните глезотий и мултимедийно забавление за задните седалки и хладилник в задния подлакътник(като е гарга да е рошава Big Grin ).Колата е поръчкова и е закупена от България, което всъщност изигра най-голяма роля при решението за покупка.Друг е въпроса за човека който я е карал преди мен(ей и сред нас имало големи серсеми :lol: :lol: ). Сега малко въпроси от човек не познаващ марката но влюбен до уши в нея.
1.Как да си изчистя съобщението за ходене в сервиз съпроводено от постоянно светеща жълта триъгълна индикация, причинено от подмяна на предни амортисьори с нивомат с обикновени такива.Приложен е байпас на модула контролиращ спорт/комфорт настройките на амортисьорите (има и бутон в купето който за сега не съм пипал)?
2.Когато натиста бутона за СД за кратко се изписва надпис 6 СД чейнджър и сред това СД error.Не съм опитвал нищо да сложа в чейнджъра а системата е HU-801.
3.Някаква идея как да настроя ТВ тунера за да има сигнал отзад на мониторите?
Хайде честито за придобивката, със здраве и удоволствие безаварийно да си я караш!
Пусни някоя снимка да видим колата.
Това за амортисьорите звучи доста притеснително, жалко за загубата на подобна екстра. Честно казано не знаех, че има S80 изцяло на пневматично окачване, не че знам много за тези коли Smile . Обикновено с нивомати са тези със задни саморегулиращи се амортисьори (комби-та, които имат потенциал да се товарят доста), а изцяло такова окачване има S класата (AIR Matic - най-честия проблем при тази кола) и SUV-ове като Range Rover, Subaru Forester и др. За сервизната сигнализация, може да се махне на компютърна диагностика, но вероятно отново ще светне. Може да потърсиш във форума евентуално Tisho или друг напреднал по електрониките, за да те консултира има ли шанс нещо да се направи. Ако сигнализира за сервизен интервал, може да опиташ с това:

Посочените стъпки трябва да са извършат в рамките на 5 секунди всяка една:
-Убедете се, че индикатора за отчитаене на изминали километри е в позиция T-1
-Завъртете ключа за запалване в позиция 1
-Натиснете и задръжте бутона за зануляване на изминатите километри докато се покаже 0
-Докато държите бутона натиснат, завъртете ключа за запалване на позиция 2
-Когато се покажат отново изминалите километри, отпуснете бутона за зануляване
-Завъртете обратно ключа за запалване

Успех
tony_RZ Wrote:1.Как да си изчистя съобщението за ходене в сервиз съпроводено от постоянно светеща жълта триъгълна индикация, причинено от подмяна на предни амортисьори с нивомат с обикновени такива.Приложен е байпас на модула контролиращ спорт/комфорт настройките на амортисьорите (има и бутон в купето който за сега не съм пипал)?
В МП какво казват по въпроса?
tony_RZ Wrote:2.Когато натиста бутона за СД за кратко се изписва надпис 6 СД чейнджър и сред това СД error.Не съм опитвал нищо да сложа в чейнджъра а системата е HU-801.
Чупят им се едни пластмаси на "тавичките" на които стоят дисковете ако се опита да се пъхне диск докато механиката вътре сменя позициите. Не се предлагат като резервна част за съжаление. В МП продават цялото радио на умопомрачителни цени... Проблема може да се реши като се разглоби радиото и се извадят заседналите дискове.
След което на позициите с счупени "тавички" не се слагат дискове за да не блокира пак. Wink
Благодарско братлета.Само да се прибера от работа и ще пробвам това което ме съветвате.Снимки ще сложа съвсем скоро а и не съм ходил все още в МФ за проблема със съобщението.
Такаа, да направя частично обощение.
Съобщението не се изчисти по гореупоменатия метод и със СД то нищо не стана явно ще ходя на по-голям специалист.Но си пуснах ТВ тунера и ДВД то с мониторите отзад.Всичко е ОК с тях. Ако някой иска помощ за тази система да свирка. Пуснах си и блутута и го свързах с телефона.Също стана лесно.Какво ми направи впечатление-парктроника като включа задна се чува характерното пискане примерно едно продължително и 2-3 кратки и спира, а след това като движа колата на зад нищо не се чува това нормално ли е?
С автомата все още не мога да свикна защото това ми е първата такава кола но май е адаптивна защото като и давам по често кикдаун си набира ок без тласъци но като успокоя топката усещам по-резки тласъци особено като намалям скоростта. Дали всичко е наред ??
tony_RZ Wrote:Такаа, да направя частично обощение.
Съобщението не се изчисти по гореупоменатия метод и със СД то нищо не стана явно ще ходя на по-голям специалист.Но си пуснах ТВ тунера и ДВД то с мониторите отзад.Всичко е ОК с тях. Ако някой иска помощ за тази система да свирка. Пуснах си и блутута и го свързах с телефона.Също стана лесно.Какво ми направи впечатление-парктроника като включа задна се чува характерното пискане примерно едно продължително и 2-3 кратки и спира, а след това като движа колата на зад нищо не се чува това нормално ли е?
С автомата все още не мога да свикна защото това ми е първата такава кола но май е адаптивна защото като и давам по често кикдаун си набира ок без тласъци но като успокоя топката усещам по-резки тласъци особено като намалям скоростта. Дали всичко е наред ??

За CD-то мога да помогна.
Парктроника ако няма нищо зад него не пищи. Когато засече нещо тогава писука, като в зависимост от положението на засечения обект писукането може да идва от различни тонколони в автомобила.
Не се доверявай на 100% на това, системата за меренето на разтоянието е реализирана с ултразвукови датчици и е възможно да дава лъжливи показания от време на време.
Хора не съм забравил че имам ангажименти за снимки и среща с tisho /дано не излезе в отпускSmile/,но както писах по-горе човека преди мен явно е карал като за последно, а и от факта че е стояла близо година без да се кара имам още неща които оправям, че ме дразнят. Ще споделя по-нататък цените за ремонтите и частите които подменям за да сме си полезни с инфо.