Волво Клуб - България

Full Version: Моля за мнения и съвети относно V70 на метан
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте!

Бихте ли споделили някакви впечатления от V70 на метан (или подобните на метан)? Гледам една 2006 година на почти 200К км, автоматик с кожа и климатроник, 12 бона. Има някои забележки, но като цяло изглежда добре. Някои хора ми казват, че толкова километри на метан вероятно са навредили на двигателя и може да имам проблеми в близко бъдеще. От друга страна аз си мисля, че Волво едва ли са направили кола, която да върви добре на алтернативното гориво (все пак едва ли някой ще си я купи да я кара на бензин) за известно време и после да се скапе. Била е служебна, вероятно е карана предимно на дълъг път предвид възрастта и пробега, но не знам. Всякакво мнение ще ми е от ползва. Благодаря предварително!
Е то във форума малко хора карат коли Бифуел, поне аз не знам. Едно е сигурно, а именно оригиналното винаги е по-добре от тукашните самоделки. Проблеми може да ти изникнат с търсенето на читав майстор, който да разбира от такива метанови уредби. 200х.км са напълно в реда на нещата за тези години, даже ако е била служебна и е взета на метан, трябва да са доста повечко. Цената за такава кола ми се вижда подозрително ниска, разбира се ти ще я гледаш и преценяваш на място. Успех и ако я купиш да се похвалиш.
п.п. Метана е известен още като блатен газ и е с характерна миризма, ти като Миризлив Пор, няма да имаш грижи, но другите около теб как ли ще се почувстват :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Да, не видях мнения от хора, които имат фабричен метан или пропан бутан. Колата я гледах и карах вече. Позахабено е само шофьорското място и леко другото предно. Задните седалки и багажника са като нови. Всичко ѝ работи, автоматика се усеща добре (не съм ѝ правил двата теста споделени в една от темите, но едва ли собственикът ще ме остави). Тъкмо е внесена от Швеция, още е с номерата. Основно ме вълнува дали се очакват евентуални проблеми скоро заради алтернативното гориво. Нашите майстори са миясни - когато не разбират от нещо си пробутват тяхното, така че дано не ми се налага... Също ми е любопитно дали някой има наблюдения относно кражбите на тези модели. Имах BMW 525 D 2002 и го откраднаха на третия месец...
Мое мнение относно метановата уредба(фабрична) е че в повечето случаи у нас нямат резервни части за тях и софтуер за поддръжка.Предполага се че е карана яко, но тези километри за Волво са нищо.Не съм чувал да се крадат такива Волва.
Поразрови се във темата Газ имаше няколко собственици притежаващи и ползващи лек автомобил за който питаш. При колите втора ръка всичко е на късмет, някой го имат други не.
Успех.
То и новото си е на късмет Smile Имам познати, които карат чисто нови коли и през 2 месеца са в сервиза (не става дума за Волво, по принцип говоря). Уговорил съм се за безплатния преглед в МП за понеделник, ще видим какво ще кажат там.
Ами ... купих я. Свалих от цената, защото има доста козметични неща за оправяни и отделно малко работа по окачването. Ще видим как ще се развият нещата. Иначе с тези скокове на горивата през последните дни направо се раждам с този метан. Колата върви много добре на метан и аз поне не усещам разлика с карането на бензин. Не е бегачка (сигурен съм, се комън рейл дизела е доста по-пъргав въпреки габаритите на колата), но не ми и трябва сега да се правя на състезател Smile
Честито! Определено фабричен метан ще ти дойде далеч по-добре ценово от дизела.

Иначе за краденето не мисля, че трябва да се тревожиш. Крадат се оборотни коли, кой ще открадне кола, която е относително рядко срещана и съответно трудна за продаване. БМВ-та, голфове - и на части изчезват за нула време.
Имам 1 приятел се мръщеше на 70-ка, ама по-стара от твоята, защото "нямало къде да се поддържа и в МП му вдигали рамене като питал за BI-FUEL"... не знам до колко е така, но наистина и аз бих скочил на такава оферта за тия пари. Всичко фабрично би трябвало да е изпипано и съм "ЗА" фабрично алтернативно гориво. Сподели как седи разходът (извън)градски в литри и левчета.
marto4kata Wrote:Имам 1 приятел се мръщеше на 70-ка, ама по-стара от твоята, защото "нямало къде да се поддържа и в МП му вдигали рамене като питал за BI-FUEL"... не знам до колко е така, но наистина и аз бих скочил на такава оферта за тия пари. Всичко фабрично би трябвало да е изпипано и съм "ЗА" фабрично алтернативно гориво. Сподели как седи разходът (извън)градски в литри и левчета.

За момента мога да споделя следното относно разхода:

Основно съм пътувал София-Велико Търново - зареждам до горе (успяват да вкарат между 12.5 и 14.5 кг в зависимост от температурата навън и налягането им в момента) и почти всичкото заминава (това включва и малко градско на двете места, грубо от врата до врата ми е към 250 км). Това в пари не може да се определи съвсем точно, но е 20-25 лв., защото в София цената сега е 1.83, във ВТ е 1.99 (в Правец беше 1.88 ако не ме лъже паметта). Вчера ходих до Пловдив, общо изминах към 360 км (ходих до Костинброд преди това плюс градско в Сф и Пловдив) и изхарчих малко над резервоар и половина, т.е. към 21-22 кг (цената в Пловдив беше 1.93, но пък ми чукнаха някаква отстъпка 7.5%). Градско в София харчи повече, може би 150-160 км мах с един резервоар. Все пак е 2.4л 4-цилиндров и колата е над 2 тона, освен това се кара почти изцяло на климатик (на извънградското 100%). На есен може би разходът ще се подобри.

Засега не съм се сблъсквал с нуждата от поддръжка на метана, но все пак имам колата от месец. Наистина се надявам, че фабричната изработка ще е по-надеждна - все пак тази кола е правена именно с мисълта, че ще се кара основно на метан. Иначе обслужването ми го направи нормален майстор (филтри, масло, ремъци, водна помпа, тампони на предните колела) и няма проблеми.
Pages: 1 2