Волво Клуб - България

Full Version: Непостоянни обороти и много горещо време
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги, вчера ми се случи същото, както и предното лято. Бяхме на море, колата се беше напекла яко, запалих без проблем, включих климатроника, превключи на газ и почна една страхотна "игра" на оборотите между 200-800, но яко, почти да изгасне, впрочем веднъж и изгасна. След 10-15минути работа всичко се нормализира. Отново имаше леко позамисляне, но не се усещаше доста. Предното лято проблема сякаш изчезна след смяна на свещите, сега съм с Денсо, минати са около 10000км и ме притеснява,ч е отново се почна. Какво ще ме посъветвате, замислям се за оригинални свещи от МП, но дали проблема е в свещите? Благодаря на всички включили се.
С оригиналните няма да има разлика. При мен правеше такива номера от време на време и накрая започва да остава на 2 цилиндъра след като загрее. Гася, паля след 15 мин - всичко наред, след 10 минути каране пак на 2 цилиндъра. Оказа се бобина.
Хмхмхм, интересното при мен, е че се оправи след 10-на минути и сега няма проблеми. Като разход няма промяна, харчи си нормално. Дали ще е бобина?
Когато изгори ще разбереш. Не е страшно. И на 2 цилиндъра пали и върви колкото да стигнеш закъдето си тръгнал.
И аз мисля че е бобина.При мен така ми направи проблем.На следващия ден паля и уж всичко е ОК, ама след няколко километра заработи пак на два цилиндъра.Като ти направи пак номера вдигни капака и погледни коя бобина прави проблем.Бобината от ляво на мотора е за 2-ри и 3-ти цилиндър, отдясно за 1-ви и 4-ти.На два цилиндъра на равно можеш дасе прибереш,ама на баир от място мн. трудно можеш да отлепиш.
Е хубу де - бобина. Ами някой да разясни, щом се получава винаги една една група цилиндри 3-6 а свещите и бобините вече няма комбинация на подредба която не са заеамали, кво прайм? за шлепа иде реч обаче - 6-так
На 40-ката не ми го прави този номер, но на другата е 1:1 - голяма жега, пекло я е цял ден паля и все едно съм запалил BMW-то на Даскалов с огромното предверение, дето едвам държи празен ход...
Дроселова клапа?!
joro74 Wrote:Дроселова клапа?!


Проверена и изчистена преди около 7000-8000км без забележки. Днес я наблюдавам почти не усетих трепети в оборотите, но изключих да ги проверя на бензин...да не би да е от ГИ?
yuckuJackD Wrote:Е хубу де - бобина. Ами някой да разясни, щом се получава винаги една една група цилиндри 3-6 а свещите и бобините вече няма комбинация на подредба която не са заеамали, кво прайм? за шлепа иде реч обаче - 6-так
На 40-ката не ми го прави този номер, но на другата е 1:1 - голяма жега, пекло я е цял ден паля и все едно съм запалил BMW-то на Даскалов с огромното предверение, дето едвам държи празен ход...


Незнам какво правим Вильо, вече почвам да си мисля, че просто си е слабост на моята колица. Иначе днес се чух с Мевдо, той категорично отрече да е от свещи, може би нещо в климатроника, ще проверим след две седмици....дотогава са добре приети всички съвети, че ми предстои и почивка на малко по дълъг път.
Покарай я известно време на бензин и ще си покаже дали е от газта.