Волво Клуб - България

Full Version: Проблем работата на двигателя !
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги ! От 2 седмици имам следния проблем, след като реших да премина от газ-бензин само на бензин се оказа, че колата изобщо не може да тръгне на бензин. Свалих дюзите и ги занесох да ги чистят с ултразвук, след като ги монтирах обратно колата се пооправи и то значително, но недостатъчно затова смених вакуум регулатор, дебитомер и горивен филтър, но пак никава разлика. Двигателя не работи равномерно при подаване на газ не вдига оборотите и няма ряз при рязко тръгване, някак си се дави дори от време на време гърми. Когато съм на път трябва да карам с много газ за да не трепери цялата кола примерно, ако съм на 2-ра за да превключа трябва да вдинге над 3000 оборота иначе не може да поеме и започва да прекъсва, отделно, че повече от 120 моноого трудно, а на газ 170-180 съм правил. Незнам какво да правя вече дайте съвет колкото може по-скоро защото аз не знам какво да правя вече, а и нямам много доверие на повечето майстори в Ботевград.
Модела 440 GL 1.7i .
Здравейте колеги ! От 2 седмици имам следния проблем, след като реших да премина от газ-бензин само на бензин се оказа, че колата изобщо не може да тръгне на бензин. Свалих дюзите и ги занесох да ги чистят с ултразвук, след като ги монтирах обратно колата се пооправи и то значително, но недостатъчно затова смених вакуум регулатор, дебитомер и горивен филтър, но пак никава разлика. Двигателя не работи равномерно при подаване на газ не вдига оборотите и няма ряз при рязко тръгване, някак си се дави дори от време на време гърми. Когато съм на път трябва да карам с много газ за да не трепери цялата кола примерно, ако съм на 2-ра за да превключа трябва да вдинге над 3000 оборота иначе не може да поеме и започва да прекъсва, отделно, че повече от 120 моноого трудно, а на газ 170-180 съм правил. Незнам какво да правя вече дайте съвет колкото може по-скоро защото аз не знам какво да правя вече, а и нямам много доверие на повечето майстори в Ботевград.
Модела 440 GL 1.7i .
[quote="ALEX_BD"]Здравейте колеги ! От 2 седмици имам следния


А НА ГАЗ КАК Е?
[quote="ALEX_BD"]Здравейте колеги ! От 2 седмици имам следния


А НА ГАЗ КАК Е?
Хе, на мен ми прилича досущ като на старото 340 във влажно време като хване як нагар по дистрибуторната капачка и палец.
Предлагам ти да без да сваляш каабелите от нея просто да я поостържеш с малка отверка, остържи и палеца и ако се оправи ще ти препоръчам от коя марка съм най доволен. Ако ти се занимава продухай с компресор край някой гумаджия около свещите, извади ги и ги забърши внимателно с тънко памучно парцалче. Поне при мен сега на 440-ката винаги има положителен ефект дори да нямам проблеми с работата на двигателя.
Не е трябвало да сменяш толкова неща преди да си установил проблема...
Ако на газ не ти прави проблеми, значи капачката е невинна и причината най вероятно е в различното количество гориво, подавано в цилиондрите. Може например газовата уредба да ти изпуска по малко газ и колата да се дави, най лесно е да откачиш кабелите на изпарителя и газовия клапан за проба. Възможно е просто дюзите наистина да са много зле и да пускат различно количество бензин в различните цилиндри, в този случай е обяснимо защо само на високи обороти не тресе и поддържа мощност. Може и да имаш "пикаещи" дюзи - да не затварят добре и пак в ниските ще се тресе яко мотора.
Най лесно е да вземеш добавка за почистване за 6-7 лв , но това само допълнително ще зачисти дюзите и няма да оправи "пикаещите" ако има такива. В случай че не се оправи ми идва наум само нови гумички или пък дюзите да разглобиш. Трябва да накиснеш в медицински спирт 95% самите дюзи, а гумичките да накиснеш в нещо, май от всичките масла само спирачната течност не раздува гумата, затова точно нея няма да ползваш. Може би добавка на Валволин за 7лв за спиране течове от двигателя (раздува гумените уплътнения ) е добра идея.
Никога за щастие не ми се е налагало да разглабям инжектор, затова не мога да ти кажа какво да очакваш да видиш, но кисненето на металните части в никакъв случай няма да навреди, а гумичките може да накиснеш ако ти се сторят видимо зле и си решил да вземаш други дюзи или си намерил нови гумички...
Хе, на мен ми прилича досущ като на старото 340 във влажно време като хване як нагар по дистрибуторната капачка и палец.
Предлагам ти да без да сваляш каабелите от нея просто да я поостържеш с малка отверка, остържи и палеца и ако се оправи ще ти препоръчам от коя марка съм най доволен. Ако ти се занимава продухай с компресор край някой гумаджия около свещите, извади ги и ги забърши внимателно с тънко памучно парцалче. Поне при мен сега на 440-ката винаги има положителен ефект дори да нямам проблеми с работата на двигателя.
Не е трябвало да сменяш толкова неща преди да си установил проблема...
Ако на газ не ти прави проблеми, значи капачката е невинна и причината най вероятно е в различното количество гориво, подавано в цилиондрите. Може например газовата уредба да ти изпуска по малко газ и колата да се дави, най лесно е да откачиш кабелите на изпарителя и газовия клапан за проба. Възможно е просто дюзите наистина да са много зле и да пускат различно количество бензин в различните цилиндри, в този случай е обяснимо защо само на високи обороти не тресе и поддържа мощност. Може и да имаш "пикаещи" дюзи - да не затварят добре и пак в ниските ще се тресе яко мотора.
Най лесно е да вземеш добавка за почистване за 6-7 лв , но това само допълнително ще зачисти дюзите и няма да оправи "пикаещите" ако има такива. В случай че не се оправи ми идва наум само нови гумички или пък дюзите да разглобиш. Трябва да накиснеш в медицински спирт 95% самите дюзи, а гумичките да накиснеш в нещо, май от всичките масла само спирачната течност не раздува гумата, затова точно нея няма да ползваш. Може би добавка на Валволин за 7лв за спиране течове от двигателя (раздува гумените уплътнения ) е добра идея.
Никога за щастие не ми се е налагало да разглабям инжектор, затова не мога да ти кажа какво да очакваш да видиш, но кисненето на металните части в никакъв случай няма да навреди, а гумичките може да накиснеш ако ти се сторят видимо зле и си решил да вземаш други дюзи или си намерил нови гумички...
А НА ГАЗ КАК Е?[/quote]

На газ работи перфектно, но забелязах нещо много странно вчера след като написах поста. Покарах около 300-400 метра на газ, след това включих на бензин и заработи много добре не можах да поварвам за това я покарах 10 километра да видя дали няма да се преебе пак, но всичко беше ОК. Мисля, че не е в инжекторите причината! Може да е по електрониката нещо? Помагайте!
А НА ГАЗ КАК Е?[/quote]

На газ работи перфектно, но забелязах нещо много странно вчера след като написах поста. Покарах около 300-400 метра на газ, след това включих на бензин и заработи много добре не можах да поварвам за това я покарах 10 километра да видя дали няма да се преебе пак, но всичко беше ОК. Мисля, че не е в инжекторите причината! Може да е по електрониката нещо? Помагайте!
и аз имам същия проблем на газ колата ми върви перфектно а на бензин прекъсва и киха,кашля...повече от 150 не ще да върви а преди си карах с около 200 Big Grin
АЛЕКС кажи ми къде са ти чистили инжекторите,колко пари и за колко време е процедурата?
НЯКОЙ ДРУГ АКО Е ЧИСТИЛ ИНЖЕКТОРИ ДА КАЗВА КЪДЕ СА НАЙ ДОБРИ И ЕСТЕСТВЕНО ПО ЕВТИНОSmile
и аз имам същия проблем на газ колата ми върви перфектно а на бензин прекъсва и киха,кашля...повече от 150 не ще да върви а преди си карах с около 200 Big Grin
АЛЕКС кажи ми къде са ти чистили инжекторите,колко пари и за колко време е процедурата?
НЯКОЙ ДРУГ АКО Е ЧИСТИЛ ИНЖЕКТОРИ ДА КАЗВА КЪДЕ СА НАЙ ДОБРИ И ЕСТЕСТВЕНО ПО ЕВТИНОSmile
Pages: 1 2 3