На мен пък ми казаха,че японският автоматик е в пъти по надежден от американския.Преди имах по старо Волво с три степенен автоматик,лично аз смених двигателя,който беше на суматий километри,доста карах с втория двигател и така и го продадох . Докато имах информация за Волвото до последно си се движеше безпроблемно.
Здравейте колеги!
Не знам дали правилно съм подбрала темата в която да пиша, ако съм сбъркала предварително се извинявам!
Аз вече си избрах волво (взех си) ама не знам как да постъпя :roll: ...моля за съвети!
Става въпрос за това бижу Volvo S60 24 140kc МЕТАН
http://www.cars.bg/u818847
Въпросите са ми къде е най-изгодно и най-добре да му сменя консумативите (масло, масло скоростна кутия, ролки, ремъци и ...)
и ако може да ме насочите горе-долу колко парички ще ми трябват?
Добри сервизи и кадърни майстори в София и Перник на изгодни цени??
Благодаря предварително!
vacheto Wrote:Здравейте колеги!
Не знам дали правилно съм подбрала темата в която да пиша, ако съм сбъркала предварително се извинявам!
Аз вече си избрах волво (взех си) ама не знам как да постъпя :roll: ...моля за съвети!
Става въпрос за това бижу Volvo S60 24 140kc МЕТАН http://www.cars.bg/u818847
Въпросите са ми къде е най-изгодно и най-добре да му сменя консумативите (масло, масло скоростна кутия, ролки, ремъци и ...)
и ако може да ме насочите горе-долу колко парички ще ми трябват?
Добри сервизи и кадърни майстори в София и Перник на изгодни цени??
Благодаря предварително!
Честито за колата!
От една друга тема
за V40
ico_kosara007 Wrote:Първоначалното обслужване е около 500 лева(ремъци, ролки,масла,филтри,водна помпа), големия тампон на двигателя до 2000г е 280 кинта,съединител-400 кинта,предни дискове(са консуматив) и накладки(хубави) са около 300 кинта, биалетите(предни) по около 30 кинти за брой,тампони на стабилизиращата щанга не са скъпи но за работата вземат 100-тина лева,регистрация и номера 100-тина лева,долни тампони на мотора са окло 150 кинтерос двата,кабели и свещи ще ти трябват 100% нови от МП около 150 кинти, ако няма гуми сложи поне 2 зимни 15-ки по 100-тина лв. за брой(нови).Това долу горе са основните неща които ще се покажат за подмяна след като я вземеш,та си направи сметка.По добре от колега от форума на малко по-висока цена но поне с някаква сервизна история. На Тигърчето от форума му е перфектна колата(става за газ), гореизброените неща са сменени,качваш се и атака.Успех! ;
122 И 115 к.с подлежат на газифициране.125к.с. GDI НЕ става!
Приемам, че за 4 години по-нов модел няма да има гигантски разлики...
За майстор мога да препоъчвам само този при който аз ходя от 4-5 години, а баща ми от 12. При човека съм видял поне 6 волва - предимно 850ци, но последните месеци оправя и моето V40. При интерес - на лично съобщение
Безаварийни!
Здравейте,четох темите за метан,но не открих никъде за в40 т4 с метанова инжекция.Та ако има някой информация дали да купувам с метана или не.