08-02-2012, 12:27 PM
Здравейте, на път съм да осъществя една своя мечта и да имам VOLVO. Решил съм да е S40 1,8 115 к.с. 1997 - 1999 г. (за толкова ми стигат средствата). Изчетох доста от форума, но все още се чудя за някои неща. Колата задължително ще е с газов инжекцион и това е първият ми въпрос.
Кое е по-добре, да взема кола докарана с монтиран ГИ или да си взема само бензин и аз да й сложа нов ГИ?
Въпросът ми е породен от желание за по-малко проблеми при експолоатацията. Разбира се ако й поставям аз зависи къде ще отида да го направят. Тъй като съм от Враца, ще отида в Монтана, където има надежден сервиз и чувам само добри отзиви от приятели.
Другото ми питане е дали всичко по ГИ е стандартно или като взема докарана кола с монтиран ГИ, ще трябва нещо да се преправя по нашите изисквания?
Предполагам най-малкото ще трябва да я закарам за проверка все пак?
И последният ми въпрос, който май трябваше да е първи, е дали да си търся регистрирана и карана в БГ кола или да взема нерегистрирана?
И само да кажа накратко какви сметки си правя, за да кажете дали са правилни.
Имам таван 4000 лв.
Вариант 1
Нерегистрирана кола за максимум 2200 лв
Регистрация (с всичко по нея) 300 лв
Обслужване 500 лв
ГИ 900 лв
Евентуално докарване 100 лв
Вариант 2
Регистрирана и карана в БГ с ГИ и сервизни документи за максимум 3700 лв
Диагностика 100 лв
Прехвърляне 100 лв
Пререгистрация ако се налага 70 лв или само смяна на талони 20 лв
Вариант 3
Регистрирана без ГИ със сервизни документи за максимум 2800 лв
без сервизни документи за 2300 лв + 500 лв за обслужване
Диагностика 100 лв
Прехвърляне 100 лв
Евентуално докарване 100 лв
Пререгистрация ако се налага 70 лв или само смяна на талони 20 лв
ГИ 900 лв.
Кое е по-добре, да взема кола докарана с монтиран ГИ или да си взема само бензин и аз да й сложа нов ГИ?
Въпросът ми е породен от желание за по-малко проблеми при експолоатацията. Разбира се ако й поставям аз зависи къде ще отида да го направят. Тъй като съм от Враца, ще отида в Монтана, където има надежден сервиз и чувам само добри отзиви от приятели.
Другото ми питане е дали всичко по ГИ е стандартно или като взема докарана кола с монтиран ГИ, ще трябва нещо да се преправя по нашите изисквания?
Предполагам най-малкото ще трябва да я закарам за проверка все пак?
И последният ми въпрос, който май трябваше да е първи, е дали да си търся регистрирана и карана в БГ кола или да взема нерегистрирана?
И само да кажа накратко какви сметки си правя, за да кажете дали са правилни.
Имам таван 4000 лв.
Вариант 1
Нерегистрирана кола за максимум 2200 лв
Регистрация (с всичко по нея) 300 лв
Обслужване 500 лв
ГИ 900 лв
Евентуално докарване 100 лв
Вариант 2
Регистрирана и карана в БГ с ГИ и сервизни документи за максимум 3700 лв
Диагностика 100 лв
Прехвърляне 100 лв
Пререгистрация ако се налага 70 лв или само смяна на талони 20 лв
Вариант 3
Регистрирана без ГИ със сервизни документи за максимум 2800 лв
без сервизни документи за 2300 лв + 500 лв за обслужване
Диагностика 100 лв
Прехвърляне 100 лв
Евентуално докарване 100 лв
Пререгистрация ако се налага 70 лв или само смяна на талони 20 лв
ГИ 900 лв.