08-05-2012, 04:52 PM
Здравейте. Колата ми е в сервиза поне още 2-3 дена и съответно имам време да седна пред компютъра. Мисля да споделя всичките ми премеждия който ми се случиха от като съм купил звера . Надявам се темата да е интересна, а съм сигурен че ще е полезна за някого. ТА :
Имам някой друг лев, нямам кола = проблем !!! каква да е тя ?!?? Мисля гледам и решавам. Сиромах съм ама ще карам Волво / на принципа може да съм циганин ама съм рокер /. Отварям мобайл.бг и брадЪ .... S80 2001-2002год към 6-7хиляди. Такива пари нямам пък и купувам стара кола .... ВСИЧКИ СА ОБСЛУЖЕНИ И СА КАТО НОВИ, но спещно се нуждаят от ремонтче )). В един момент зървам V40. Мъка моя се превърна тая кола. Дизел ще е реших го. Тракал, пушел ... хич не ми е, нафта има . Не искам и да чувам да изнасилвам кола като я "кича" с газова или метанова уредба. Евтино било ... НЯМА евтино и хубаво. Газта е малко по евтино от нафтата, НО не е задължително . Карал съм метанова кола ..... то не иска от кръстовището да тръгне, камо ли тир да изпревариш. Та ... моделите след 2000 тоест комон риъл /дано го пиша правилно/ скъпички. Тоест 97-99 ще е. Намирам една 98 от София .... пази Боже от недай си господи, но човек се учи от грешките си. Отивам аз да я вземам, вкарвам я в Мото Пфое в Люлин .... да плюеш и да бягаш. Взеха ми 106лв за диагностика. Бавиха ме половин ден. Като видях колко много неща има да и се сменят на колата и ми се пре*ра . Вземам листите от диагностиката и отивам при собственика и. Цената ще договаряме защото стана 100 часа а аз съм в гадната /мое мнение/ София без кола и с двама човека на мой разноски /разбиратели /. На финала се договорихме и цената на колата беше 2280лв. Тръгваме към Русе. Доволен доволен .... няма по щастлив от мен. На първия байр светва една голяма оранжева лампа на която има нарисувано нещо като "ламбда" и аз съм на път да абортирам !!! Звъня на бившия собственик и питам знае ли какво е това. Човека с тон все едно говорим за вафла казва че тя така си светела ама нищо и нямало )). Половината път спек. Другата половина ..... фака на всичко имам Волво ... стъпкаааа )). Свири турбината и летим )). Тук е момента да споделя че колата е Volvo V40 1.9TD. В Русе съм. Седя и се чудя какво да я правя .... имат да се сменят безброй неща . С всички пътни разходи, нотариуси, данъци, винетки, гражданска колата вече ми струва 3000. Намирам един френд който не е докосвал Волво никога, но е готин тип и исака да се учи и занимава с коли. Вкарваме колата в сервиза му :
предни носачи по 91лв броя
въздушен филтър 16лв
горивен филтър 18лв
маслен филтър 9лв
fuchs titan 10w40 5литра 86лв
ангренажен ремък Gates 63лв
обтяжна ролка /тази дето е с обтегач/ 42лв но само ролката. направих и нова по голяма резба че не искаше да се завива. марка Ina
паразитна ролка 90лв Ina
външен кормилен накрайник 2 броя по27лв
* това са цени на Русенски магазин. С малко връзка получих сериозна отстъпка и цените станаха по приятни.
100лв за майсторчето ми + 50лв на специалист който зацепи ангренажния като хората че имаше предверение и това при положение че и аз съм целия в масло и изподран.
Изчистих всичко до което се добрах + целия интеркулер. Много коресилин и Меглио замина
Вадя на асвалта и ГАС )).Гуми General 195/50/15 по 84лв броя. Колата е пушка, само дето от зад нещо яко лопа като карам през дупки, но ... за по напред остава. ААААА забравих да спомена за малкия проблем с 1 скорост )) но се специализирах и си бачка, но е много дразнещо. 10 200км и много спомени до преди 4 дена когато вече ме беше шубе да я карам . От зад дрънчи много, на обороти от прецакан тампон на двигателя се чуват дрънчения, 1-вата все повече не иска да влиза, когато натисна спирачка с повече от 40км и действа ABS-а ми се тресе волана.
Влиза в сервиза :
кормилен накрайник 2 броя по 38лв MOOG
заден напречен десен носач с тампоните на него 41лв
големите тампони на заден надлъжен носач 27лв броя
задна дясна биалетка 38лв MOOG
маншон на вътрешния кормилен накрайник 17
аксиален лагер на съединителя SNR 22лв
маслен филтър 9лв
втулките за скоростите който са до скоростната кутия 16лв с О пръстените от МотоПфое
втулките под самия лост който са много по зле ги няма в МП и утре при стругар
fuchs titan 10w40 5литра 86
долен преден тампон на мотора 59лв от СканТех /задния е закъсан но бива и понеже лесно се сменя няма да е сега/
коресилина и Меглиото не се броят
* това са цени без отстъпката ми
Живот и здраве във вторник колата излиза от сервиза, че не съм на себе си в момента и ще се прави основно почистване на купето от вътре че каква е свинщина не е истина. За в бъдеще ще пъхна едни около 500лв /грубо/ за кожи, форнири и др. щуротий за да си я направя както аз искам от вътре и да ми е още по кеф, но това ще стане зимата когато няма работа.
Всеки който е изтърпял глупостите ми до тук може да си направи една проста сметка колко струва удоволствието ми да имам и карам Волво. Колата градско и то със стъпка и правене на глупости ми гори 8. Карам ли спокойно пада на 7. С жената до мен извънградско ми пада на 5, но карам като лелка ..... 80-90. Обикновено минаваме много километри с цел разходка, съответно за никъде не бързам и искам да се върна жив и здрав. Поздрави и много безаварийни и приятни мигове с любимите абтомобили ви желая.
Имам някой друг лев, нямам кола = проблем !!! каква да е тя ?!?? Мисля гледам и решавам. Сиромах съм ама ще карам Волво / на принципа може да съм циганин ама съм рокер /. Отварям мобайл.бг и брадЪ .... S80 2001-2002год към 6-7хиляди. Такива пари нямам пък и купувам стара кола .... ВСИЧКИ СА ОБСЛУЖЕНИ И СА КАТО НОВИ, но спещно се нуждаят от ремонтче )). В един момент зървам V40. Мъка моя се превърна тая кола. Дизел ще е реших го. Тракал, пушел ... хич не ми е, нафта има . Не искам и да чувам да изнасилвам кола като я "кича" с газова или метанова уредба. Евтино било ... НЯМА евтино и хубаво. Газта е малко по евтино от нафтата, НО не е задължително . Карал съм метанова кола ..... то не иска от кръстовището да тръгне, камо ли тир да изпревариш. Та ... моделите след 2000 тоест комон риъл /дано го пиша правилно/ скъпички. Тоест 97-99 ще е. Намирам една 98 от София .... пази Боже от недай си господи, но човек се учи от грешките си. Отивам аз да я вземам, вкарвам я в Мото Пфое в Люлин .... да плюеш и да бягаш. Взеха ми 106лв за диагностика. Бавиха ме половин ден. Като видях колко много неща има да и се сменят на колата и ми се пре*ра . Вземам листите от диагностиката и отивам при собственика и. Цената ще договаряме защото стана 100 часа а аз съм в гадната /мое мнение/ София без кола и с двама човека на мой разноски /разбиратели /. На финала се договорихме и цената на колата беше 2280лв. Тръгваме към Русе. Доволен доволен .... няма по щастлив от мен. На първия байр светва една голяма оранжева лампа на която има нарисувано нещо като "ламбда" и аз съм на път да абортирам !!! Звъня на бившия собственик и питам знае ли какво е това. Човека с тон все едно говорим за вафла казва че тя така си светела ама нищо и нямало )). Половината път спек. Другата половина ..... фака на всичко имам Волво ... стъпкаааа )). Свири турбината и летим )). Тук е момента да споделя че колата е Volvo V40 1.9TD. В Русе съм. Седя и се чудя какво да я правя .... имат да се сменят безброй неща . С всички пътни разходи, нотариуси, данъци, винетки, гражданска колата вече ми струва 3000. Намирам един френд който не е докосвал Волво никога, но е готин тип и исака да се учи и занимава с коли. Вкарваме колата в сервиза му :
предни носачи по 91лв броя
въздушен филтър 16лв
горивен филтър 18лв
маслен филтър 9лв
fuchs titan 10w40 5литра 86лв
ангренажен ремък Gates 63лв
обтяжна ролка /тази дето е с обтегач/ 42лв но само ролката. направих и нова по голяма резба че не искаше да се завива. марка Ina
паразитна ролка 90лв Ina
външен кормилен накрайник 2 броя по27лв
* това са цени на Русенски магазин. С малко връзка получих сериозна отстъпка и цените станаха по приятни.
100лв за майсторчето ми + 50лв на специалист който зацепи ангренажния като хората че имаше предверение и това при положение че и аз съм целия в масло и изподран.
Изчистих всичко до което се добрах + целия интеркулер. Много коресилин и Меглио замина
Вадя на асвалта и ГАС )).Гуми General 195/50/15 по 84лв броя. Колата е пушка, само дето от зад нещо яко лопа като карам през дупки, но ... за по напред остава. ААААА забравих да спомена за малкия проблем с 1 скорост )) но се специализирах и си бачка, но е много дразнещо. 10 200км и много спомени до преди 4 дена когато вече ме беше шубе да я карам . От зад дрънчи много, на обороти от прецакан тампон на двигателя се чуват дрънчения, 1-вата все повече не иска да влиза, когато натисна спирачка с повече от 40км и действа ABS-а ми се тресе волана.
Влиза в сервиза :
кормилен накрайник 2 броя по 38лв MOOG
заден напречен десен носач с тампоните на него 41лв
големите тампони на заден надлъжен носач 27лв броя
задна дясна биалетка 38лв MOOG
маншон на вътрешния кормилен накрайник 17
аксиален лагер на съединителя SNR 22лв
маслен филтър 9лв
втулките за скоростите който са до скоростната кутия 16лв с О пръстените от МотоПфое
втулките под самия лост който са много по зле ги няма в МП и утре при стругар
fuchs titan 10w40 5литра 86
долен преден тампон на мотора 59лв от СканТех /задния е закъсан но бива и понеже лесно се сменя няма да е сега/
коресилина и Меглиото не се броят
* това са цени без отстъпката ми
Живот и здраве във вторник колата излиза от сервиза, че не съм на себе си в момента и ще се прави основно почистване на купето от вътре че каква е свинщина не е истина. За в бъдеще ще пъхна едни около 500лв /грубо/ за кожи, форнири и др. щуротий за да си я направя както аз искам от вътре и да ми е още по кеф, но това ще стане зимата когато няма работа.
Всеки който е изтърпял глупостите ми до тук може да си направи една проста сметка колко струва удоволствието ми да имам и карам Волво. Колата градско и то със стъпка и правене на глупости ми гори 8. Карам ли спокойно пада на 7. С жената до мен извънградско ми пада на 5, но карам като лелка ..... 80-90. Обикновено минаваме много километри с цел разходка, съответно за никъде не бързам и искам да се върна жив и здрав. Поздрави и много безаварийни и приятни мигове с любимите абтомобили ви желая.