Волво Клуб - България

Full Version: EFI-323 Malfunction indicator lamp (MIL) circuit fault?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги, преди малко си проверих грешките и ми излезе това "EFI-323 Malfunction indicator lamp (MIL) circuit fault". Не иска да се трие. Някой сблъсквал ли се е с такова чудо и какво ще рече?

ПП. Махнал съм лампата която свети за прблем при електрониката от таблото, понеже ми вадеше очите. Възможно ли е грешката да излиза заради липсата на крушката?
Точно това ти е грешката, тази лампа не може да се махне. Екология.
Точно това казва - че има нарушена верига (късо или отворена верига) на лампата за грешка - заради това е че си махнал крушката. А щом ти вади очите, значи има защо. Сложи я пак и нулирай грешките.
Ясно, колеги. Светеше защото ми открива някаква грешка в подгрева на първата ламбда сонда, но след смяна на 3 сонди се убедих, че подгрева си работи. До ден днешен не мога да установя защо я изкарва тая грешка. Та затова реших кардинално проблема с отсраняването на крушката. Smile Има ли някакъв проблем, че липсва крушката или системата просто си го отчита? Някакви нарушени функции или нещо такова?
mart0 Wrote:Ясно, колеги. Светеше защото ми открива някаква грешка в подгрева на първата ламбда сонда, но след смяна на 3 сонди се убедих, че подгрева си работи. До ден днешен не мога да установя защо я изкарва тая грешка. Та затова реших кардинално проблема с отсраняването на крушката. Smile Има ли някакъв проблем, че липсва крушката или системата просто си го отчита? Някакви нарушени функции или нещо такова?

Най-вероятно не пречи на нищо, само дето като ти даде някой реален дефект ще трябва да го "усещаш" щото няма да виждаш лампата. А за подгрева на втората сонда - мерил ли си дали до конектора и достигат 12в?
т.е. дали реално подгрева тръгва да работи - защото проблема може да не е в сондата, а някъде в кабелажа който стига до нея. Обикновено ЕКУ-то усеща късо/отворено, или мери ток/съпротивление на товара, и ако кабела е някъде прекъснат ще се получи същото.
Турбо двигателят е много чувствителен на характеристиките на съпротивлението на подгрева. Признава само оригинални сонди.

Грешката не е фатална ако системата остава в 'closed loop'. Ако дава 'open loop' значи не използва сондата.
Ток стига до сондата. С газ съм и предположих, че газта прави проблеми, но дори след махане на бушона пак я има грешката.

Quote:Грешката не е фатална ако системата остава в 'closed loop'. Ако дава 'open loop' значи не използва сондата.

Не знам нито едното нито другото какво ще рече и как мога да проверя в кое от двете е. Иначе сондите са оригинални, макар и втора употреба (нова от МП е 460 лева).
На диагностиска излиза стаус на системата - closed или open loop. Open loop - системата не използва ламбда сонда.

Най-вероятно си сложил сонди с изгорели нагреватели. По добре ги откачи, без нагревател само пречат, данните им не са верни.
Колега, с Vol FCR мога ли да установя дали е в оупън или клоуст режим?

ПП. Не ми се вярва и трите ламбди, които смених да са с един и същ проблем - изгорял подгрев.
Ако имаш регистрирана последната версия с Live data. За т4 и ELM327 върши работа.

То на ламбда сондите освен подгрева няма какво друго да им се развали.
Pages: 1 2