08-11-2012, 03:13 PM
Здравейте колеги,
ще започна от самото начало на проблема ми с Volvo S40 бензин 1997 година. Акумулатора ми е стар, но докато карах колата всеки ден нямаше проблеми, но една седмица не я карах и падна след като един комшия ми даде ток и запалих всичко си беше ок. На следващият ден отидох на работа с нея и когато пробвах вечерта да запаля неможах. След като я бутнах запали и всичко си беше наред докато не минах 10 км (горе долу) чух някакво метално тракане. Помислих, че е нещо по окачването, но не можех да спра тъй като пътя не го позволяваше бяха много завой и баири. Една минута след това почна да ми пресветва лампата на маслото, а след това почна и SRS лампата както и някой други да пресветват но не ги помня. След като намерих къде да спра установих, че звука идва от двигателя. До вкъщи ми оставаха някъде още 10 – 15 км и прецених, че ще ги мина пък тогава ще му мисля. Минах ги като пусках по инерция и гасих двигателя на много места и това ме спаси да не блокира двигателя. След като се прибрах същият комшия който ми даде ток предния ден отново ми даде ток, но този път при опит за стартиране изгасваше часовника както когато нямаш ток в акумулатора, а комшията е запалил и е вдигнал 3000 оборота. При опит за бутане почва да пали но се чува същият метален звук. Проверих дали не е прескочил зъб на ангренажният ремък, но не можах да проверя дали не е и при коляновия вал прескочил защото е на много отвратително място, но при включена 5-та предавка и опит за завъртане на гумата не успява да се завърти двигателя. А и пишеше в една тема, че ако прескочи зъб и почнат да бият клапаните по буталата както си мисля, че може да е сега за 1-2 минути и ще угасне мотора, но при мен не стана така. Изисква се много голямо усилие за да се завърти. Изглежда, че нещо му пречи и го блокира и заради това стартера не може да завърти. Проверих стартера да няма изронени зъби и дали бендикса не е успял да се върне и да издава този звук, както и дали върти стартера ако е свален всичко е ок. Очаквам да ме насочите къде може да е проблема, видяло се е, че ще се кара на сервиз защото явно няма да мога сам да си оправя проблема, но ще е след заплата сервиза.
Благодаря предварително!
ще започна от самото начало на проблема ми с Volvo S40 бензин 1997 година. Акумулатора ми е стар, но докато карах колата всеки ден нямаше проблеми, но една седмица не я карах и падна след като един комшия ми даде ток и запалих всичко си беше ок. На следващият ден отидох на работа с нея и когато пробвах вечерта да запаля неможах. След като я бутнах запали и всичко си беше наред докато не минах 10 км (горе долу) чух някакво метално тракане. Помислих, че е нещо по окачването, но не можех да спра тъй като пътя не го позволяваше бяха много завой и баири. Една минута след това почна да ми пресветва лампата на маслото, а след това почна и SRS лампата както и някой други да пресветват но не ги помня. След като намерих къде да спра установих, че звука идва от двигателя. До вкъщи ми оставаха някъде още 10 – 15 км и прецених, че ще ги мина пък тогава ще му мисля. Минах ги като пусках по инерция и гасих двигателя на много места и това ме спаси да не блокира двигателя. След като се прибрах същият комшия който ми даде ток предния ден отново ми даде ток, но този път при опит за стартиране изгасваше часовника както когато нямаш ток в акумулатора, а комшията е запалил и е вдигнал 3000 оборота. При опит за бутане почва да пали но се чува същият метален звук. Проверих дали не е прескочил зъб на ангренажният ремък, но не можах да проверя дали не е и при коляновия вал прескочил защото е на много отвратително място, но при включена 5-та предавка и опит за завъртане на гумата не успява да се завърти двигателя. А и пишеше в една тема, че ако прескочи зъб и почнат да бият клапаните по буталата както си мисля, че може да е сега за 1-2 минути и ще угасне мотора, но при мен не стана така. Изисква се много голямо усилие за да се завърти. Изглежда, че нещо му пречи и го блокира и заради това стартера не може да завърти. Проверих стартера да няма изронени зъби и дали бендикса не е успял да се върне и да издава този звук, както и дали върти стартера ако е свален всичко е ок. Очаквам да ме насочите къде може да е проблема, видяло се е, че ще се кара на сервиз защото явно няма да мога сам да си оправя проблема, но ще е след заплата сервиза.
Благодаря предварително!