Волво Клуб - България

Full Version: Сваляне на пистов ремък D5?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
имам странен шум като на лагер, но немога да го хвана от кое е, дали е от помпата на хидравликата дали е от алтернатора или някоя ролка. та въпроса ми е кое опъва ремъка за да го махна и да ги завъртя поотделно да видя в кое е шума? и другото , мога ли да я карам примерно 1-2км без ремък, че при рязко подаване на газ чувам вътре едно като бучене( това само когато двигателя усети сериозно натоварване) и искам да направя проба без ремък да видя да не би от въпросният лагер да се чува.
става въпрос за S60 Д5 202
Няма инструкция за D5, но като гледам схемата е същата. Завърташ ролката на обтегача и я блокираш с бургия/шестограм (има дупка в блока и на рамото на обтегача в която се завира щифта ).

По добре не карай без този ремък. Алтернатора няма да върти и електрониката ще се оплаче от ниско напрежение.
благодаря за инфото, аз само за пробата да видя дали ще изчезнат тези шумове който ме притесняват, като не се върти тази система.
Внимавайте с този ремък, защото при D5 като се скъса следват сериозни проблеми с мотора...
По думите на Роби като се скъса този ремък удря ангренажния и резултата е голямо мазало. :roll:
След 2мин 25сек показва как пада ремъка.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IK_zH8g8Fow[/youtube]

Ако не ти се дават пари за чистене на грешки (в най-добрия случай само това), не пали колата без ремък. (Ако въобще успее да запали и да поработи повече от няколко секунди...)

Бих се опитал да ти дам идея да закачиш предварително друга запалена кола с кабели все едно ще си даваш ток, но ... не си го причинявай ... пък и ти искаш да се движиш и не е рентабилно...
благодаря а съветите, според един пич където си ремонтирам колата за неща който не са ми в компетенцията, това бучене било от резонанс на гърнето на определени обороти опирало някъде, но беше зает подемника, и утре сутрин ще гледаме отдолу дали не е някъде ударено и изкривено( имам спомен за поне две прилични закачания в едни каманаци в едни дупки по неасфалтирана улица), утре ще свалим и ремъка да го развъртим поотденло всяко колело да видиме нещо нередно. иначе ремъка е на 20 000км и изглежда ок, не е напукан. и после като се заслушах може би има резон в тази мисъл, тъй като се чува най силно между 2000 и 2500об. но само в движение, няма го на място,но да предположим че тогава двигателя не е под тормоз и не измества толкова много. иначе незнам дали не е проблема и от долния тампон който е чисто нов на 1 000км от скантех. иначе го прави независимо то предавката, но винаги в тези обороти, и когато е в баир се чува повече, т.е. когато има повече усилие колата за да поеме.
stefi_pavlov Wrote:иначе ремъка е на 20 000км и изглежда ок, не е напукан. .
Колега , и моя ремък на 40-ката не беше напукан , но като видях според сервизната книжка че е на 30 000 лошо ми стана , все пак аз ти препоръчвам приятелски да го смениш да си нямаш ядове.Иначе може и от гърнето да е нищо чудно.Както стават вибрации от тампон така може и от гърне.Поздрави и успех с 60тката ! Smile
НА d5 не е точно така,не се завърта ролката а рамото на ролката.Те са две ролки с едно тяло,едната е на подвижно рамо.На рамото има дупка за еврейска звезда, но не помня кой номер беше камъка който ти трябва(Т-някой си).Натягаш рамото,законтряш с боргия,пирон или нещо друго и готово.
проблема се оказа скъсан долен тампон на двигателя и по-лощото- вътрешно каре с бая луфт. тампона вече е оправен но карето върви с полуоската срещу скромната сума от 1080лв в Мото пфое, другаде никъде я няма Sad не че в мотото я има но другите въобще не я предлагат като част за доставка. и сега съм я оставил за рециклиране пък да видиме какво ще излезе.
[Image: mdUrFKnXXJnGJBhFoeNQjPQ.jpg]
цък

:mrgreen:
Pages: 1 2