Волво Клуб - България

Full Version: Скорости на V70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,
отдавна не съм минавал насам, но реших да мина да питам че ми се появи малка "неяснота" с моето V70.
Като цяло количката е 2001 и е на 350 хиляди километра Smile аз лично я карам от около 6 години - 150 хилки и нямам някакви сериозни проблеми.
Колата е с двигател 2,5 ТДИ на ауди и ръчна 5 степенна скоростна кутия. От както я имам съм забелязал че 5-та скорост като подам газ и се "надига" лоста на скоростите, като отпусна газта се отпуска. Беше ми чудно защо, ама и мото пфое и приятели казаха бе не е болка. Дотук добре но от около 2 месеца имам проблем и с задната. Задна скорост влиза прекрасно и без проблем . В момента в който подам газ и пусна съединителя обаче след около 20 секунди като че нещо направо избутва лоста и изключва от скорост. В мото пфое казах че не знаят какво е , а нова скоростна кутия за кола на 10 години - няма голям смисъл. Мен лично не ми е проблем да си придържам скоростният лост , но е дразнещо и остава едно такова притеснение дали няма да ме остави на пътя някъде.

Въпросът ми е : Някой попадал ли е на такова чудо, и евентуално съвети за майстори на скоростни кутии етц ?
Защо не провериш първо тампоните на двигателя и скоростната дали са наред.
Не знам как е при в70, но ако е с щанги между лоста и скоростите има голяма вероятност да е от тампоните.
Ами дилана ,
да бъда честен всяка година минавам през мото пфое за масла, филтри ..... тия ония 6-700 лева . едно от нещата което правиха наскорро бяха точно тампони на двигателя. мислех че всичко е наред с тях, въпреки че нищо чудно като са оправили едните да са разбазикали нещо.
това къде могат да го погледнат без да се налага да разглабят всичко до кота 0 ?
Ами ако не обичаш да се цапаш като мен, във всеки сервиз могат да ти ги погледнат.
И не е нужно нищо да се разглобява освен да се вдигне капака на двигателя и на канал да се погледне и отдолу.
Работата (гледането) е буквално за 5 мин.
И дано е някой тампон (колкото и скъп да е, пак е по евтин от скоростна кутия).

Нека се приберат и други колеги от работа и си кажат мнението.
Че и аз с това волво ако не сменям масло няма къде да се изцапам.
Zanon Wrote:Ами дилана ,
да бъда честен всяка година минавам през мото пфое за масла, филтри ..... тия ония 6-700 лева . едно от нещата което правиха наскорро бяха точно тампони на двигателя. мислех че всичко е наред с тях, въпреки че нищо чудно като са оправили едните да са разбазикали нещо.
това къде могат да го погледнат без да се налага да разглабят всичко до кота 0 ?
Здравей колега,
имам като твоята кола и проблема с надигането на лоста в голяма степен (пак си има леко помръдване при отнемане и подаване на газ) реших със смяна на горен десен тампон двигател и тампона на скоростната кутия под мотора, изглежда така:
[Image: qmxmyt.jpg]
[Image: 2a6l1c2.jpg]
Съветвам да направят диагностика на проблема в Мото Пфое, аз лично на няколко пъти имах възможността да се уверя, че точна диагностика на тампони и окачване правят само там. Получавал съм отговори от кварталните: от всичко е здраво до проблем в кормилната рейка при реални проблеми: изпуснали 2 предни амортисьора, заминали накрайници и един носач, тампони на макферсоните, тампон на двигателя и скоростната кутия..
Скоростният лост е на дебели жила, при мен оплакването е за твърд скоростен лост, малко по-трудно включване на 1-ва (не е до там проблемно, ама гледам, че жената прави мускули понякога като кара). След смяна на съединител малко се пооправиха нещата, но не се решиха. Така карам вече година и половина, не се подобрява или влошава.
Иначе не разбирам за каква нова кутия или ремонт говориш при условие, че стара е под 200 лв..
Поздрави и успех!
Здравей Захариев,
първото място през което минах беше МотоФое. за съжаление там нищо не можаха да кажат. В началото мислеха че е един "известен" проблем с кутията, но след като я разгледаха казаха че не е от това и препоръчаха нова. Водих я и на друг майстор и той мислеше тампони течности етц .... накрая нищо не можа да каже.
След като ми даде съвета за тампона на скоростната я закарах при едни симпатяги, които са в занаята. Качиха я на хидравличния крик и бая си поиграха. за съжаление и този тампон и този от горе са само една идея меки, но въобще не са за смяна дори. Пробваха и на скорост , пробваха и на спрял двигател с лост да изместят скоростната кутия , но ефекта на "надървяне" на 5-та и ефекта наизключване на задната се получава само при поддаване на газ , и при нито едно друго положение.
Сега трябва да змаинавам за Хърватска, но като се върна, понеже няма да ми трябва коата за 2 седмици, съм се заял и ще я сваля тази скоростна кутия да я разгледат.
Бтв само като странично становище: "тампона не би трябвало да влияе защото скоростната куия е на жила а не на щанга " - каквото и да означава това Smile
За съжаление вероятният проблем при теб е в кутията, защо не потърсиш здрава втора употреба (това е рядко повреждащ се модул) и да забравиш за разправиите с ремонти.
Личните ми впечатления за ремонт на скорости са скъпи части и труд, които често водят до покупка втора употреба кутия след това.. Smile