Волво Клуб - България

Full Version: Дневни светлини
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте наскоро си купих такива който искам да монтирам сам.С монтажа на купето ще се справя.А за свързването ще ми е проблемче , за което ще търся помощ , че от едно сервизче ми искаха 30 лева ..което ми е много Wink Ето ги и тях и въпроса ми е :
1. От това реле влизат кабелчета от фарчета и излизат само тези 3 които са на сниката ( черно , бяло и жълто ) , та черното и бялото е + и - , а незнам жълтото за какво е ?
Моля за помощ за свързването за което ще съм благодарен
да разбирам ли ,че имаш две фарчета с кутийка и тези фарчета са свързани към тази кутия ,,,,от която излизат трите кабела? по това което си написал-никой не може да ти помогне-пиши по точно или поне снимай по кадърно Big Grin
andro440 Wrote:да разбирам ли ,че имаш две фарчета с кутийка и тези фарчета са свързани към тази кутия ,,,,от която излизат трите кабела? по това което си написал-никой не може да ти помогне-пиши по точно или поне снимай по кадърно Big Grin


Чети малко по - добре , написал съм каквото трябва ...какво по ясно от това !
На ключа на фаровете на колата жълтото е + при контакт. Демек само когато колата е на контакт имаш +. Черното беше -, червеното беше постоянен +. Иначе вече стана ясно , че допълнително монтираните дневни светлини не се признават от КАТ, защото било промяна на конструкцията на автомобила.
divia Wrote:На ключа на фаровете на колата жълтото е + при контакт. Демек само когато колата е на контакт имаш +. Черното беше -, червеното беше постоянен +. Иначе вече стана ясно , че допълнително монтираните дневни светлини не се признават от КАТ, защото било промяна на конструкцията на автомобила.


Благодаря много за информацията само да допълня .Като гледах закона никъде не пише че не могат да се монтират дневни светлини , а това е изказване на Красимир Костов
Не е само негово изказване. Миналата седмица минах преглед и там казаха , че без технотест за нови светлини са незаконни. Само ЗАВОДСКИ дневни светлини се приемат от закона. По същата логика мога да си карам на халогени , но миналата зима отнесох 2 акта Wink
[quote="divia"]Не е само негово изказване. Миналата седмица минах преглед и там казаха , че без технотест за нови светлини са незаконни. Само ЗАВОДСКИ дневни светлини се приемат от закона. По същата логика мога да си карам на халогени , но миналата зима отнесох 2 акта Wink[/quot


Благодаря колега за информацията , а къде в БГ има технотест ? А днес видях няколко коли в Добрич че са монтирали такива дневни светлини ....нз дали са минали технотест ?! само ми стана интересно .....а видимо бяха монтирани .
Човече , ти имаш ли идея в какви приключения ще се вкараш и колко пари ще трябва да се изръсиш , за да минеш на Технотест - и то заради едни измислени фарове - в измислената ни държава - с още по-"измислените закони - от умните глави" ???!!! Confusedhock:

Мой съвет е - просто си включвай фаровете които белите хора са сложили в завода и не се занимавай с глупости , но ти си знаеш ... ! Wink Каква е разликата дали ще си включиш фаровете или ще караш на диоди ? - 100 грама нафта / 200грама бензин / 300гр. Газ - на 100 км. ! Има ли смисъл от тия изгъзици ? Confusedhock:

п.п. Само ще ти кажа , че преди 20-тина години имах неблагоразумието да си купя една Алфа дизел и когато двигателя "издъхна" и сложих бензинов боксер - барабар със скоростите и пр. салтанати ... Всичко беше О.К. - карах си я дори на газ близо година ( дори на море ходих - никакви ядове !) , докато дойде време за тех. преглед и другарите в КАТ (все още там се извършваха годишните прегледи) казаха : "НЕ МОЖЕ ! - Карай железото в София в Института , на Технотест !". До тук добре ... Отидох с колата на Технотест и се почна едно ходене по мъките - не е за разправяне ... И така 4 пъти - от Кюстендил до София и обрано ... Единия път вибрации над нормата - тампоните не били за тоя дв-л , втория път - грънците на ауспуха не били такива , третия път окабеляването на дв-ля требвало да бъде в шлаловки , четвъртия път - конските сили на дв-ля не си разговаряли с купето ... Накрая ми писна , хванах единия "мозък" за вратовръзката и му бих идна глава между роговете ! И те така ... А най-лошото е че в тая пирамида "Технотест" - нищо не се е променило в последните 60 години - ЖЪТВА Е ! :evil: ... Разбираш ме нали ? :!:

Апропо : На мойта Берта съм и закачил една урудка за 9 лв. , която почва да пищи на 10-тата секунда щом запаля дв-ля , а не съм пуснал фаровете и веднага щом угася дв-ля , а не съм угасил фаровете ! 2 години я ползвах на предишната ми кола , сега си я монтирах на тази - спестява много-неприятности и пари от глоби ! 8-)
Ключа на 4-ките фабрично е направен да има дневни светлини. Сменят се положенията на жълтия и чевения(дебелия) кабел на самия ключ
divia Wrote:Ключа на 4-ките фабрично е направен да има дневни светлини. Сменят се положенията на жълтия и чевения(дебелия) кабел на самия ключ
Верно ли ?? Confusedhock: Confusedhock:
Pages: 1 2 3