Волво Клуб - България

Full Version: Смяна тампони преден рол бар на крик?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Някой успявал ли е да смени тампоните на предната стабилизираща щанга на крик? Освен един луд американец, който изрязал дупка в пода друга техника без разглобяване на половината кола не намерих. Не ми се седи цял ден без кола за 2 гумички.

Някакъв нашенски трик?!
Сменял съм мнго пъти но само на подемник :!: :!: :!: На подемника става с подходящ инструмент за около час и половина, на крик ми се вижда невъзможно да се сменят :twisted: :twisted: :twisted:
joro74 Wrote:Някой успявал ли е да смени тампоните на предната стабилизираща щанга на крик? Освен един луд американец, който изрязал дупка в пода друга техника без разглобяване на половината кола не намерих. Не ми се седи цял ден без кола за 2 гумички.

Някакъв нашенски трик?!

преди 1 седмица ги смених на крик,сваляш кормилния накрайник да не ти пречи-т.е да си го местиш нагоре -надолу да не ти ограничава движението ,извърташ главината с дискове и прочие пак на страната на ,която ще ти пречи на движението най-малко и с малка тресчотка за 1,5 ч и 2 та тампона- демонтаж и монтаж Wink)има малко "мамата" ,но бавно и полека няма проблеми Wink) успех
Мда, това с накрайниците ще е проблем, нямам инструмент за тях. Явно ще се чака подходящ ден за сервиз.
[quote="joro74"]Мда, това с накрайниците ще е проблем ....
Жорка! На мен ми ги смениха на крик- колата е над канал, но въобще не се загледах как става номера. Нещо говореха за биалетки за разкачане, но може и да греша! Сори, че не ти помогнах с нещо!
Иначе имаше "мамата" яко :lol:
С 'мамата' и 'биалетката' съм си играл докато не открих ножовките на Wurth. :-)
Общо взето всички евтини биалетки се свалят само с ножовка след една зима.
Един "майстор" на колата ми смени тампоните на предна стабилизираща щанга само с крик тип "крокодил" в гараж без да има канал отдолу. Просто само беше повдигнал предницата и се беше напъхал под двигателя на лежанка-лагерница и така работеше. Прави го два пъти защото е много "умен", някой по "умен" майстор от него му беше казал, че пластинчатите контри с бордовете няма за какво да ги слага. Пълно малоумие. Нали те държат да не "избягат" вложките под скобата. Ужас като разбрах го направих на нищо. Завира се втори път под колата за два часа, "уж" безплатно. Да, ама не! Беше направил други погроми при смяната на тампона на макферсона със седлото където опира предната пружина, за който трябваше да си платя още 3 пъти по 35 лв. Бил правил колата на бай Тошо по Тошово време. Направо се чудя как бай Тошо се спомина от старост, а не от авария с колата му?!? Искренно се надявам след толкова много пари за нищо да е свършена поне малко работа както трябва. Пълно е с не етични хора - "майстори", които дерат яко. Клатят си краката в някои гараж и зная, че все ще се намери някоя и друга душичка в беда да й очернят живота още повече. Ужас. Е това са услугите по нелицензираите сервизи, а пък цените в оторизираните са майка си и баща си. Европейски цени за български заплати. Е на някои не е проблем, но за повечето хора е ужас....!!! Трябва да сме универсални и да можем всичко да си правим и от всичко да разбираме. Да си имаме инструменти като за един сервиз в къщи в килера и на бързо на паркинга да бъдем факири в ремонтите. Успехи на всички. Много без авариини, за да станат по малко "майсторите"!!! Smile
Колега аз също съм ги сменял на крик без да свалям магарето, кормилни накрайници или нещо друго ненужно. Вярно, малко си е тесничко, но го предпочитам пред разглабяне на половината кола :? . Пробвай, казват че от проба не боли Wink Успех в начинанието.
joro74 Wrote:Мда, това с накрайниците ще е проблем, нямам инструмент за тях. Явно ще се чака подходящ ден за сервиз.
накрайниците ги откачаш само от главината с ключ 22 и контра отдолу с шестограм евентуално-нищо сложно Wink)
Последният път ми отне 2 часа с големия чук и средна опаковка WD40 за да избия външните накрайници от конусите. Бяха изкарали само една зима. А тези сега са на 2 зими и са здрави, не върви с големия чук. Все се каня да си купя инструмент за избиване и все си викам "Абе, това и е за последно на тази кола", но тя се държи. :-)
Pages: 1 2