Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос за смяна на двигател.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Искам да сложа двигател D24 със скорости и дифернциал на бензиново 240. Въпроса ми е има ли големи разлики в ел. инсталацията, по специално кабелите към таблото ? Иначе като гледам цялото окабеляване е същото и няма да ми се наложи да сменя всичко.
Те скоростите и диференцяла са същите.
Що се отнася за кабелите и инсталацията зависи с кой бензинов мотор е било копето.
Напиши какъв е бил мотора и коя година е колата и ще се пострая да ти отговоря.
Бензиновото 240 е с двигател B230E и автоматична кутия 1983г Аз имам и две дизелови 240 и ще сравнявам нещата на живо но предпочитам ако някой знае разликата да ми помогне. За кутиите си в грешка, имам свалени от бензин и дизел 4 степенни с оувърдрайв, пробвал съм ги по най-примитивния но сигурен начин - слагам ги една до друга и поставям на опашката по един феродов диск, бележа с маркер диска и карето на кардана, включвам 1ва и броя отношението. Кутиите са различни, за диференциалите не знам. Имам бензиново и дизелово Пежо 404, при него диференциала е еднакъв, но скоростите имат разлика.
Основната разлика е че купето малко преди задния мост има външна бензинова помпа която трябва да махнеш и да смениш горипровода от нея до моторния отсек
Също така диференцяля на автоматика е с по малко предавателно число.
И кардана може да е с различна дължина.
Но след като имаш две купета няма да ти е трудно.
Успех.
За тези неща няма проблем, защото имам двигател, скорости, кардан и диференциал. Моя въпрос е дали окабеляването в двигателния отсек е еднакво и дали буксата за таблото ще има нужда от промяна, такива неща като нивомер, температура и тн. Другия ми въпрос е, дали на всички 240 с OD при включването му на таблото свети лампа ? Моето има лампа (последна в дясно) "OD off", но не свети.
Не пипай колата !
Ще те постигнат много клетви и ще пътуваш седем години само с автобус.
Знаем коя е бензиновата кола, от кого си я купил и ако направиш това за което питаш, ще те предадем най-нагло на бившия собственик за да те постигне справедливия му гняв, тъй като знаем как се грижеше за "синята стрела "!!! Освен това веднага ще те издадем на КАТ, МВР, НАП, МВФ, ООН, СДС, ДПС и ФСБ едновременно. Естествено и на Б.Б. - мисли му !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Аз се грижа добре за тази кола и едва ли някога ще сменя двигателя Smile Просто ми е интересно, защото гледам че всичко е сходно. Аз имам една ежедневна 240ка дизел и още един дизел в движение с отличен двигател....така че скоро няма да стигна до бензиновата Smile Лошото е, че вече няма да се движи по пътя, защото бензина е 3лв а на газ не бих карал никога, данъка на колата е над 200лв и не бих давал по 500лв на година само за да отида до някое кафе. Това е тъжната реалност....имам 4 ретро коли и усещам доста болезнено тежкото време за тях. Откакто съм купил бензиновото Волво само съм изхвърлил газовата и купих един стартер, понеже този на колата има малък проблем, сега си седи в гараж и не я вали нито дъжд, нито я пече слънце.
indenor xd-88 Wrote:Аз се грижа добре за тази кола и едва ли някога ще сменя двигателя Smile Просто ми е интересно, защото гледам че всичко е сходно. Аз имам една ежедневна 240ка дизел и още един дизел в движение с отличен двигател....така че скоро няма да стигна до бензиновата Smile Лошото е, че вече няма да се движи по пътя, защото бензина е 3лв а на газ не бих карал никога, данъка на колата е над 200лв и не бих давал по 500лв на година само за да отида до някое кафе. Това е тъжната реалност....имам 4 ретро коли и усещам доста болезнено тежкото време за тях. Откакто съм купил бензиновото Волво само съм изхвърлил газовата и купих един стартер, понеже този на колата има малък проблем, сега си седи в гараж и не я вали нито дъжд, нито я пече слънце.
Сигурно е голям кеф да й настъпиш газта на бензиновата ламя. Аз съм карал само печка и не мога да си представя бензиновото усещане. Или я консервирай в гаража за да я запазиш за някой ценител след години, или я дай в нечии добри ръце срещу задоволителна сума. Не знам какво да те посъветвам. Просто знам, че си натрупал сериозен парк с 240 ки и това е голям разход. Жена ми ще ме убие ако взема толкова коли Smile
Преди два месеца купих още една 240ка за която жена ми не знае Smile Тя е дизел и е изключително запазена с добре работещ двигател, оригинална боя и никакви удари по купето....и до сега нямам обяснение защо я купих Smile От време на време карам бензиновата за удоволствие и после като се кача на дизела непрекъснато имам усещане, че ми е боксува съединителя....при подаване на газ се чува рев и се движи само стрелката на оборотомера а колата си движи спокойно по пътя Smile
indenor xd-88 Wrote:Преди два месеца купих още една 240ка за която жена ми не знае Smile Тя е дизел и е изключително запазена с добре работещ двигател, оригинална боя и никакви удари по купето....и до сега нямам обяснение защо я купих Smile От време на време карам бензиновата за удоволствие и после като се кача на дизела непрекъснато имам усещане, че ми е боксува съединителя....при подаване на газ се чува рев и се движи само стрелката на оборотомера а колата си движи спокойно по пътя Smile
Мойта пък няма оборотомер. Аз си мислех, че само турбодизелите имат обототомер, а 240-ка с фабрично турбо дизелче уж няма. Явно не съм прав Smile
Ама дизеловия шестак все пак е камионски и не можем да искаме чудеса. Аз му се кефя въпреки всичко и особено на разхода от макс. 8/100 само градско в София. Все пак с удоволствие бих възседнал бензинка за да усетя колко е зле печката :lol:

П.С. Как успя да скриеш покупката от жената? Wink 240 ка се крие много по трудно от любовница Big Grin С тия размери....
Честито и много безаварийни с новия куфар Smile
Pages: 1 2