Волво Клуб - България

Full Version: Нов колега с нова кола с много въпроси :)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
[attachment=25835][attachment=25835][attachment=25835]Здравейте, радвам се да ви назова колеги от вече една седмица. Живея в САЩ и от седмица поради нужда от втора кола взех едно Волво В70 2.4 Турбо 5 цилиндъра на 240,000 км. Колата е 2001 година...взех я доста евтино - $3300 ...без забележки отвън, с малко поизносвания вътре...2 собственика преди мен. Нови накладки, дискове...90% живот на гуми Дънлоп, ново масло и въздушен филтър. За себе си мисля, че направих добър избор...

Другата ми кола е Ауди А4 Куатро Б6 3.0 2003 година, всмисал наясно съм в общи линии с колата като техника Big Grin

Въпроси...колата искам да сменя Ангренажен ремък? Освен ремък, водна помпа, какви ролки и теншънъри имам за смяна...че нещо различни майстори ми казват различни работи....?

И по-важния въпрос...Светна ми лампата за двигателя, има 2 кода...успях да видя само 1...0420...Cathalitic system insufficient или нещо от тоя род...момчето дето гледа кодовете каза че и другия код бил за същата работа...сега...Колата си се усеща мудна...по-всяка вероятност катализатора е свършил курса...НО...

1. Колко катализатора имам?
2. Има ли начин да разбера дали катализатора е 100% проблема или е някой от 2та О2 сензора? Мисълта ми е не искам да сменям неща наслуки...проблема е че тука майсторите са невероятно неграмотни...а грамотните не само мотаят колата повече от 1 седмица, а и дерат кожи за по над $100 на час труд...
3. Не толкова въпрос, а по-скоро съвет ми дайте какво мога да правя с този катализатор...просто има една кофти вибрация появяваща се към 2000к оборота при ускорение, а и гори бензин повече от нормалното...и е дразнещо..

Та така помагайте моля Smile Ще опитам да кача снимки да и се порадвате.

Благодаря предварително...колата много ми харесва и искам да си я направя в супер кондиция, но просто не искам да сменявам части наслуки и затова викам да питам Smile
От тези два сайта можеш да видиш какво ти трябва и колко ще струва.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvopartswebstore.com/">http://www.volvopartswebstore.com/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/">http://carcats.ru/</a><!-- m -->

В западна европа и щатите при такива грешки около катализатора сменят катализатор и задна сонда без да се замислят. Втория код би могъл да даде повече информация, но не са ти го обяснили и не са се замисляли. Не знам дали в щатите можеш да караш без катализатор, но при махане трябва да се лъже втората сонда.
joro74 Wrote:От тези два сайта можеш да видиш какво ти трябва и колко ще струва.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvopartswebstore.com/">http://www.volvopartswebstore.com/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/">http://carcats.ru/</a><!-- m -->

В западна европа и щатите при такива грешки около катализатора сменят катализатор и задна сонда без да се замислят. Втория код би могъл да даде повече информация, но не са ти го обяснили и не са се замисляли. Не знам дали в щатите можеш да караш без катализатор, но при махане трябва да се лъже втората сонда.

Може да се кара без катализатор, може да се кара директно с права тръба след колектора ... В кой щат си, че не мога да видя номерата на колите около теб?
mirizlivpor Wrote:Може да се кара без катализатор, може да се кара директно с права тръба след колектора ... В кой щат си, че не мога да видя номерата на колите около теб?

А 2рата ламбда какво я правиме?
Извинявам се,че разводнявам нещата,но покрай темата се заинтересувах - моята кола да речем може ли да върви без катализатор? Защото знаех,че не е възможно,обаче излиза,че не е така,щом V70 няма проблеми в това отношение.
Може, най-много да се наложи да махнеш крушката за 'check engine' лампата на таблото да не ти вади очите заради 2рата сонда. Повечето сервизи успяват да я излъжат.

Единственият страничен ефект от карането без катализатор е по-шумният двигател (ама е много дразнещо, да знаеш). Предимства обаче няма при работещ катализатор.
Здравейте колеги, пиша по това време поради времева разлика и работа трудно ще съм по активен, но засега така...

В New York съм, не може да се кара без катализатор колата...просто няма как да излъжа Чек енджин лампата...а с лампата ON не минавам преглед....изгася ли я пак ще светне..а компа ако не е ресет-нал не минава преглед пак...Не става и да я махна директно самата лампа...абе един вид БГ номерата не стават за съжаление. Мисълта ми е...дали може да не е самия катализатор а О2 сензора отпред...

По-конкретен въпрос...Колко е трудно да се смени катализатора на мойта кола и мотор? Питам щото тука е между $75-$100 на час труда.
Цените се оказа че оригинален е към $800 и ще се ориентирам към афтърмаркет нещо...ама по тукашни форуми викат че освен оригинален не бачкал...Сега аз мислех и друго...което за БГ е супер, щото се практикува...да ида :

а/ за втора употреба на някоя морга...ама кой знае как ще ме извъртят там...

б/ обикновено покрай моргите има много гаражи за правене на ауспуси специално...та се чудех дали да не влетя един ден и направо да кажа къв е проблема и те да кажат евтино решение...ама и там ще ме извартят...

Абе с 2 думи скъпо ми е да сменявам части намерки мама му стара...а много ме дразни това дрънчене към 2000 оборота...и сякаш колата е задръстена един вид...не знам аз ли си въобразявам...турбо лаг ли има...не знам...Аудито ми верно че е само 20 коня повече ама се усеща като самолет в сравнение с Волвото...но предполагам щото е по-ново и по леко...по-запазено...абе не знам вече.

Иска ми се да е в кондиция колата ама не ми се наливат кофи с пари в нея
Колега, една забележчица...ако позволиш!Гледам на няколко места си написал БГ вместо България.Недей, колега!Обидно, грозно и отблъскващо е, а прави и лошо впечатление!Не заслужава ли Родината ни да изписваме името й както подобава?Пък на всичкото отгоре и такова прекрасно и звучно име има - България!!!Родината ни, тази която ни е създала, където сме се родили, където сме израстнали, където сме се оформили като личности, където предците ни са проливали кръвта си, за да ни има всички нас...някак не заслужава такова отношение, пък макар и на хиляди км от нея.
Гледам за Ню Йорк, чак на латиница си обърнал, пък за България тези допълнителни 5-6 чуквания по клавиатурата са ти се досвидяли...

Прощавай за забележката, но дразни и не говори добре!

Иначе по темата ти, бих те посъветвал да си оправиш автомобила или в някой дилър на Волво, или в сервиз, където познават и кътните зъби на Волво.
Така или иначе си го взел на сметка, ако хвърлиш още толкова ще забравиш в следващите поне 5 години за тези неща, които ще смениш.Верно, че дерат яко(говори ми), но в оторизиран дилър ти дават гаранция за частите!!!
Волвото ти е на 11 години, ако съм прочел правилно.Поне в следващите 6-7 за ръжда няма и да се сетиш, даже Аудито ти преди него ще тръгне!Стегни го и дълги години ще му се кефиш...стига да имаш намерение да го държиш толкова дълго.
marto4kata Wrote:
mirizlivpor Wrote:Може да се кара без катализатор, може да се кара директно с права тръба след колектора ... В кой щат си, че не мога да видя номерата на колите около теб?

А 2рата ламбда какво я правиме?

Имах предвид, че законово може да се кара без катализатор. Ако автомобилът не позволява технически вече е друг въпрос. Аз имах Honda del Sol и ми изгниха последователно резонатора и катализатора. Резонатора го отрязаха и завариха обикновена тръба, но след като замина и катализатора просто купих изцяло нова система от неръждаема стомана, която не включваше катализатор. Там (ОН) нямаше технически преглед, а имаше смог тест, т.е. със сигурност щях да имам проблем ако не беше разрешено. Пак казвам - не говоря за технически ограничения, защото разбрах въпроса по-скоро от законова гледна точка. Щом в NY имате преглед - не знам как стои въпроса. Иначе и в морги съм ходил, и при заварчици както ти казах съм ходил. В моргите ме пускат сам вътре да си търся, те просто знаят какви коли имат и къде са. Предлагат ти и те да свалят частта, но съответно струва. Ако изобщо намериш такава кола в морга не знам как ще свалиш катализатор, защото обикновено са по 2-3 една върху друга нахвърляни. Освен това няма гаранция, че е здрав. Иначе смяната не е много сложна, стига да има къде да вдигнеш колата (което също може да се окаже проблем, т.к. в ОН нямаш право да ремонтираш на улицата).
Най-добре е да се примириш с цените на този ремонт. Компютърът е настроен много чувствително към емисиите, започнеш ли на дребно е много вероятно да правиш този ремонт няколко пъти и да излезе по-скъпо. В сервиз за ауспуси в най-добрият случай ще ти предложат китайски катализатор за 200 долара, но компютъра много бързо ще го разкрие като боклук. Ако следят кодовете за грешки при преглед с побългаряване на системата само ще трепериш на всеки преглед.
Pages: 1 2