Волво Клуб - България

Пълна версия: Маховик Volvo v 40 1.9 115 k.c
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Искам да попитам ако някой знае,дали е възможно демпферен маховик да се замени с обикновен. Става въпрос за В 40 1.9Д 115 к.с. 2001г.
Предварително благодаря.
Добре дошъл в клуба на счупените маховици!
Моя вече е тръгнал и си поръчах от Англия комплект за 400 паунда (без доставката).Питах ,разпитвах,интересувах се,но друга алтернатива освен с друг нов или втора употреба,няма друг вариант.Иначе може и да има някакъв вариант с едномасов,ама до колкото знам се разбива кутията доста бързо и не се обират вибрациите при потегляне.Какви са ти признаците,според които съдиш,че е разбит маховика?
Някой път при палене (само на топъл мотор) запалва с доста дрънчащ и тресящ звук,веднага изгасям въртя пак и пали нормално.Казаха че най-вероятно е от маховика,нещо дисбаланс някакви такива теории.Какви са признаците на заминаващ маховик?
При палене не знам,но при гасене без съединител се чува тряскащ звук. Освен това като вдигна примерно 2500 об. и пусна газта на която и да е предавка,се чува дрънчене в купето и то най- силно при около 1800-1900 об.,т.е. при макс.въртящ момент. За момента да чукна на дърво,включването на предавките е ок и карам от около 15000 с тоя дрънчалник,ама вече му дойде времето за смяна.

Ще пиша по натам за развитие по случая.
При мен има едно тракане на празен ход което се усеща и на педала на съединителя и изчезва като го натисна.При движение също се усеща на педала на съединителя.Дали 100% е маховик?
Възможно е да е и от предавателната кутия щом се появява при отпуснат съединител.
Приятелю,ако си от София,най добре да я погледнат в Студентски град или Мотопфое.Така с гадаене трудно ще стане.Аз отидох в Студентски и даже и не влизах , а направо от вратата ми казаха какво е,все пак хората имат опит.Ходих и на други места,имаше и "експерти" с гарнитура на глава,биелни лагери и прочие,но ако беше нещо такова,двигателя отдавна щеше да е на сол. Иначе другото което при мен е странно,ако карам лекичко и на 1500 сменям скорости,никой не може да се чуе из под капака.Как мина 1500 об. и дам газ до ламарината ,почва да ми дрънчи.От начало само на загряла кола,а вече и на студена дрънчи.Натискът на педала вече не е лек - втвърдява се когато си поиска.Теб къде ти отделя педалът на съединителя и колко е твърд при натискане? Другото,което забелязах и прочетох по други форуми,което го има и при мен: при около 30-40 км на позагряла кола разклащам рязко колата на ляво-дясно и започват да ми играят оборотите - от 600 скачат на 900 и така,докато не натисна съединителя.
При теб може да е в начален стадии проблема,но всичко трябва да се погледне и да не се стреля на сляпо с нов маховик,че 1000лв никак не са малко пари.
Аз съм от Габрово. Съединителя си отделя както преди леко горе и не е променил твърдостта си,поне така си мисля, обаче ми се струва че малко по трудно влизат скоростите .При теб какъв се оказа проблема?Ако не е тайна.
Aми аз имам един механик на разположение с подемник,който потвърди казаното от ТЕзи в Ст.град. Свалихме кутията и имаше луфт на маховика,но не толкова голям и го оставих така.Явно с времето доста се е поразбил и сега съм решил да го сменям.Сега си спомням един познат имаше на неговия Сеат Леон ТДИ разбит маховик и общо взето същата работа - дрънчене при пускане на газта и гасене без съединител.Аз само го чакам да пристигне и ще го сменя.