Волво Клуб - България

Full Version: На газ пали, на бензин не ще
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте, от няколко дни имам следния проблем с моето 360glt -не пали на бензин, въртя, въртя тръгне за малко и гасне а отзад излиза страхотен пушек, а от днес даже и не ще да пали въобще на бензин.На газ обаче си пали и работи страхотно.Проверих горивния филтър да не е запушен - не е- шурти бензин,значи не е и бензиновата помпа,смених и свещите пак не.Всичко стана след една детонация на газовата -но и друг път ми се е случвало и е тръгвала а сега не ще.Някакви идеи защо е така -инжекцион ли е ,клапана за газ-бензин ли, друго ли.Имал ли е някой подобен проблем и как го е оправил.Видях че Униката е имал проблем с паленето ама все пак е палила неговата 360ка а моята не ще .Уникат ??? Cry :?:
Здравейте, от няколко дни имам следния проблем с моето 360glt -не пали на бензин, въртя, въртя тръгне за малко и гасне а отзад излиза страхотен пушек, а от днес даже и не ще да пали въобще на бензин.На газ обаче си пали и работи страхотно.Проверих горивния филтър да не е запушен - не е- шурти бензин,значи не е и бензиновата помпа,смених и свещите пак не.Всичко стана след една детонация на газовата -но и друг път ми се е случвало и е тръгвала а сега не ще.Някакви идеи защо е така -инжекцион ли е ,клапана за газ-бензин ли, друго ли.Имал ли е някой подобен проблем и как го е оправил.Видях че Униката е имал проблем с паленето ама все пак е палила неговата 360ка а моята не ще .Уникат ??? Cry :?:
МИ к'во да пра'а, ще отговоря :-)
единственото което ми хрумва е да са ти запушени инжекторите и да пускат едвам-едвам и затова да не пали, а гледал ли си регулатора на налягането дали държи, може пък той да е заминал и да ти държи ниско налягане от което да пак да не пали.
Друго засега не ми хрумва. Колеги дайте и вие мнение.
МИ к'во да пра'а, ще отговоря :-)
единственото което ми хрумва е да са ти запушени инжекторите и да пускат едвам-едвам и затова да не пали, а гледал ли си регулатора на налягането дали държи, може пък той да е заминал и да ти държи ниско налягане от което да пак да не пали.
Друго засега не ми хрумва. Колеги дайте и вие мнение.

GT1

Уни, за регулатора и аз съм съгласен, че трябва да се провери. Серго имаше подобен проблем.
Марти, абе да не си заредил погрешка нафта?! (съдя по пушека) Tongue
Другото е клапата вътре в дебитомера - ако е поддала след детонацията и е деформирала, ще има да чакаш да ти запали на бензин...

GT1

Уни, за регулатора и аз съм съгласен, че трябва да се провери. Серго имаше подобен проблем.
Марти, абе да не си заредил погрешка нафта?! (съдя по пушека) Tongue
Другото е клапата вътре в дебитомера - ако е поддала след детонацията и е деформирала, ще има да чакаш да ти запали на бензин...
Ха Жоре ти направо ме хвърли в тъча направо се замислих за тая нафта да не са ми я хакнали на бензиностанцията.Ама всъщност не нали проверих горивния филтър-блика си бензин.Извинявайте ама кое е регулатора за налягането - това с въздух ли е , а и аз си мислех за дебитомера ама пак само на теория го знам иначе и него не знам как изглежда и къде е ,.Ако знам кои са тия джаджи може и да ги разчовъркам.Днес ще проверя инжекционите.Пък ако не стане ще човъркам и други неща и чак като разваля всичко докрай-ще дойда на посещение при теб Жоре и без това имам нещо да ти давам

Хайде към колата-пекна слънце ,таман за разглабяне и експерименти
Ха Жоре ти направо ме хвърли в тъча направо се замислих за тая нафта да не са ми я хакнали на бензиностанцията.Ама всъщност не нали проверих горивния филтър-блика си бензин.Извинявайте ама кое е регулатора за налягането - това с въздух ли е , а и аз си мислех за дебитомера ама пак само на теория го знам иначе и него не знам как изглежда и къде е ,.Ако знам кои са тия джаджи може и да ги разчовъркам.Днес ще проверя инжекционите.Пък ако не стане ще човъркам и други неща и чак като разваля всичко докрай-ще дойда на посещение при теб Жоре и без това имам нещо да ти давам

Хайде към колата-пекна слънце ,таман за разглабяне и експерименти
Възможно е да ти е залепнало релето за бенз. помпа и тя да не изключва и да дави мотора. Можеш да го провериш по два начина:
- като подадеш контакт трябва да чуеш бенз. помпа за около 2 - 3 секунди, след което трябва да си изключи.
- ако поставиш пръст върху релето и някой подаде контакт, трябва да усетиш чукването на контакта.
Възможно е да ти е залепнало релето за бенз. помпа и тя да не изключва и да дави мотора. Можеш да го провериш по два начина:
- като подадеш контакт трябва да чуеш бенз. помпа за около 2 - 3 секунди, след което трябва да си изключи.
- ако поставиш пръст върху релето и някой подаде контакт, трябва да усетиш чукването на контакта.
Pages: 1 2 3 4