10-07-2012, 02:24 PM
Наскоро и аз се сдобих с едно V70 2.4i, 20V, manual transmition, и какво ли още не по нея ... толкова екстри чак да те заболи главата и като упорито магаре чета форума няколко дена и главата ми ще се пръсне от информация
карам я вече от няколко дена, и впечатленията ми са много добри ... и преди съм карал Волва, но друго си е като е твоя като всяка кола втора ръка си има разни забележки и кусури ...
след обстоен преглед на окачването в сервиз ме посъветваха да сменя предните тампони на предните носачи - това било слабото място на колата от към окачване и щяла да износва гумите от вътрешната страна ... купих си ги сега иде ред на смяната ... да спомена че колата поне за следващите няколко месеца ще се движи НЕ по българските пътища.
имах проблем с фаровете ... при ръчна настройка на максимално вдигнати фарове пак светеха доста близо, но днес си поиграх и мисля че отстраних проблема ... ако някой има съвети да сподели ...
днес след по сериозно каране извън града се появи един теч на хидравлична течност от някаква връзка м/и металната тръба и гумения маркуч, там където е валцован, точно където тръбата слиза към картера на двигателя ... утре се надявам някакси да отстраня проблема, може би с пре-валцоване на съединението, ако има такова място в града ... теча не е сериозен но не търпи отлагане, и ако някой има друга идея да споделя ... няма гаранция че от морга същия няма да текне след време ...
предстой смяна масла, ремъци, ролки, филтри и всичките му там консумативи ... съвети приемам всякакви ...
а също така и монтаж на ГИ ...
снимки скоро ...
карам я вече от няколко дена, и впечатленията ми са много добри ... и преди съм карал Волва, но друго си е като е твоя като всяка кола втора ръка си има разни забележки и кусури ...
след обстоен преглед на окачването в сервиз ме посъветваха да сменя предните тампони на предните носачи - това било слабото място на колата от към окачване и щяла да износва гумите от вътрешната страна ... купих си ги сега иде ред на смяната ... да спомена че колата поне за следващите няколко месеца ще се движи НЕ по българските пътища.
имах проблем с фаровете ... при ръчна настройка на максимално вдигнати фарове пак светеха доста близо, но днес си поиграх и мисля че отстраних проблема ... ако някой има съвети да сподели ...
днес след по сериозно каране извън града се появи един теч на хидравлична течност от някаква връзка м/и металната тръба и гумения маркуч, там където е валцован, точно където тръбата слиза към картера на двигателя ... утре се надявам някакси да отстраня проблема, може би с пре-валцоване на съединението, ако има такова място в града ... теча не е сериозен но не търпи отлагане, и ако някой има друга идея да споделя ... няма гаранция че от морга същия няма да текне след време ...
предстой смяна масла, ремъци, ролки, филтри и всичките му там консумативи ... съвети приемам всякакви ...
а също така и монтаж на ГИ ...
снимки скоро ...