Волво Клуб - България

Full Version: Проблем - Volvo V40 придърпва на газ и на бензин
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги! Дано някой успее да помогне със съвет, защото вече не знам къде да отида и кой да погледне колата.
Volvo V40, 1997, 1.8, 115kc, газов инженкцион.
Ще започна отначало. Преди 1-2 месеца един ден не искаше да запали, върти ама...не става и не става. Оттам в най близкия сервиз на буксир. След много чудене се оказа, че си е отишла бензиновата помпа. Смениха я, пак не пали, пак чудене и накрая се оказа че не бил затегнат някакъв маркуч. Както и да е, уж тръгна.
Скоро пък започна едно гадно придърпване, сутрин много зор да тръгнеш, но като премине на газ доло горе биваше. Водя я пак да я погледнат, пак бензинова помпа, сменяме пак помпа, но проблема си остава. Оттам смяна на маркучи, 2те бобини, свещи, почистване на дюзи..., ако се сетя още нещо ще допълня. Освен всичко свети и ламбдата, но не постоянно от време на време, и като светне имам чувството, че придърпването става по яко. Лошото е, че този проблем може да не го прави няколко дни и на следващия хоп, пак същото. Днес за капак, не можах да запаля, въртя ключа, натискам единичката на дистанционното да "събудя" имобилайзера, но няма никой, таблото не светва. Пропуснах също че вчера установих че ми се е загубил тока в запалката.
Ами ако се сетя още нещо ще допълня, а ако някоя може да ми помогне с някакъв съвет, ще бъде добре...

Благодаря ви предварително!
Като сложи нова помпа мерихте ли какво налягане дава? Мерихте ли налягането на бензиновата реика ( да не се окаже, че е от регулатора за налягането а не от помпата )? Какви свещи сложи, премерихте ли разтоянието между електродите?
За токовете по таблото нищо не мога да кажа но запалката би трябвало да няма нищо общо, обикновено е на отделен бушон.

И добре , че са ти оставили незатегнат маркуч а не някое колело
Свещи само оригинални от МП.Кабелите сменял ли си ги, ако не, ги смени(в много случаи придърпването се получава от стари кабели и неподходящи свещи).Погледни си акумулатора.За да ти светва ламбдата може да е от настройката на инжекциона(бедна горивна смес).Виж си и регулатора на налягането.
Кабелите са сменени, иначе незнам какво са мерили, то мога ли да им стоя на главите по цял ден. Къде се намира този регулатор на налягането?
Ами за съжаление трябва да им се виси над главите.
А регулатора на налягането е на самата бензинова реика, отдолната сртана ,малко трудно се вижда и не може да се свали без да се свали реиката.
Но за това пък в лявата страна на реиката има нещо като винтил и през него може да се премери налягането в реиката

За токовете дето така ти изчезват съм склонен да се съмнявам в самия контактен ключ( сменя се само пласмасовата му част )

Напиши от кои град си .
Регулатора на налягането се намира отдясно на бензиновата рейка под нея.На снимката се вижда долната му част от която излиза черното маркуче и от него едно жълто.
[attachment=26280]
Това е изглед отгоре:[attachment=26279]


Свалянето му е трудно защото трябва да се извадят инжекторите и да се откачи рейката.В раздел "СЪВЕТИ" има тема за сваляне на регулатора.Като откачиш черното маркуче което излиза отдолу на регулатора и от там прокапе бензин значи е за смяна.
Благодаря ви, но ако може някой да ме насочи къде да я закарам в Пловдив. Аман от майстори вече...
Колеги, все нямам време да напиша две изречения. Та какво се оказа моят проблем.
Тръгнах за Плевен, но минах през София (добре, че не тръгнах през Беклемето). След 70 км започна великото прекъсване, та чак до Плевен. Отидох на 3 цилиндъра. На входа на града вече изпуши колата, ама яко , дим от ауспуха Smile, на кръговото никой не се виждаше. Както и да е откриха ми проблема за 10 мин. Евала на този пич. Знае какво прави.
Едно малко кабелче от една букса отиващо към дюзите, прекъсвало е на моменти и оттам целия проблем. Оправи го човека и сега да чукна на дърво...всичко е ок.
Та завърши моята сага, дано няма други. Май ми излезе по евтино да отида до там...
Хайде късмет на всички, благодаря ви за отзивчивостта!