Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с отоплението S 40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги имам Волво S 40 мод 2001 г. Дизел 116 к.с.от месец Юли тази година с всички екстри за модела без бордови комп.
През лятото климатроника ми работеше много добре на охлаждане,но сега като започва да става по0-студено имам известни проблеми с отоплението.Имам чувството ,че климатроника ми не работи на режим отопление ,а само на охлаждане,защото като му задам по високи градуси сутрин ,когато е студено не се включчва да отоплява,а само парното работи и то за определено време и изведнъж спира да духа въобще и не мога да пусна вентилатора повече на нито една скорост ,освен ,ако не загася колата и пак да запаля след това (сиреч да рестартирам един вид).Друго ...Пускам само парно без климатроник при загрял двигател пак няма отопление духа студено при зададени 30 C.Имам чиувството ,че не ми отчита правилно датчика за вътрешна температура или не ми работят правилно пистите на врътките на таблото и не контактуват добре. Жилото на парното(ако има такова),градусите и вентилатора ,си работят когато си искат или спират внезапно.Мопя ,ако някой е имал подобни проблеми да ми пише.

Благодарая предварително
Колега, климатроника е само за охлаждане и изсушаване на въздуха в купето, той не топли. Отоплението на колата е от температурата на антифриза.Парното няма жило.
Значи по тази логика би трябвало някой датчик да контролира кога да отваря и кога да затваря някакъв "термо регулиращ клапан",които подава топъл антифриз към радиатора за отоплението в купето.Имаш ли представа "какъв и къде" може да е този терморегулатор?
Колега изключи си охлаждането и тогава системата ще ти работи като нормално парно, като на ауто ще се съобразява със зададените градуси посредством датчика за температурата, който е на таблото зад малката пластмасова решетка. Имаш и режим за обдухване на стъклата и когато сложиш врътката на него климатика се вклщчва автоматично.
климатроника е и за топло не само за студено ако не работи при студено време имаш някакъв проблем ако питаш мене отиваш във мото фое да я закачат на компютър и да ти кажат какво и е ама да нея правят че ще ти одерат кожата след това ще мислиш как да го оправяш а ако имаш парички само там да знаеш от опит!!!
lubopz Wrote:климатроника е и за топло не само за студено ако не работи при студено време имаш някакъв проблем ако питаш мене отиваш във мото фое да я закачат на компютър и да ти кажат какво и е ама да нея правят че ще ти одерат кожата след това ще мислиш как да го оправяш а ако имаш парички само там да знаеш от опит!!!
В голяма заблуда си, няма климатик, климатроник или темподобно което да топли в кола.
Колата не загрява и няма откъде да дойде топлото. На Auto климатроника изчаква колата да загрее за да засили вентилатора. Ако колата не загрява духа слабо за да даде шанс на двигателя да загрее. Клапан за топло/студено към радиатора за парното няма в 40ките. Топлият антифриз винаги минава през парното, чрез клапата за регулиране на температурата климатроника превключва топло/студено. Ако има проблем с климатроника светодиода му мига. Щом не мига значи климатроника е наред, проблема е охладителната система на колата.
аз лично не съм съгласен със вас (dilana) според тебе само охлаждащата течност ли топли колата?? като няма климатик климатроник и така на тн.
joro74 може да имаш проблем в климатроника и без да мига светло диода,това нищо не значи може да са хиляди проблеми и от личен опит ви казвам закучили се нещо може да ти коства нервната система много пари и много време и пак не не знае какво ще стане!!!
има 3 варианта да няма парно вече климатроника е друга работа.термостат на колата,клапан за пропускане на топлото към купето,замърсен филтър и пита ама толкова замърсено че да не може да минава въздух.
lubopz Wrote:аз лично не съм съгласен със вас (dilana) според тебе само охлаждащата течност ли топли колата?? като няма климатик климатроник и така на тн.
joro74 може да имаш проблем в климатроника и без да мига светло диода,това нищо не значи може да са хиляди проблеми и от личен опит ви казвам закучили се нещо може да ти коства нервната система много пари и много време и пак не не знае какво ще стане!!!
Ако не вярваш избери си една кола без значение от марка и модел. Прещипи маркуча на парното за да не минава топлата вода през радиатора на парното и чакаи климатика или климатроника да те стопли.
Pages: 1 2