Волво Клуб - България

Full Version: Volvo V40 1.8 - BI-FUEL
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги предполагам че за тази модификация е изписано много на за съжаление просто уча за изпит и нямам време да търся затова директно питам.
Какво можете да ми кажете за колата създава ли някакви специфични проблеми имали кои да я поддържа и тн. и също така ако някои е запознат как вървят тези коли ( цена ) да ми каже дали 2600 лв за колата са малко защото на мен така ми изглежда
Е защо 2600 да са малко нали като вложиш още толкова в нея
е я направиш лимка Wink
BearSm Wrote:Колеги предполагам че за тази модификация е изписано много на за съжаление просто уча за изпит и нямам време да търся затова директно питам.
Какво можете да ми кажете за колата създава ли някакви специфични проблеми имали кои да я поддържа и тн. и също така ако някои е запознат как вървят тези коли ( цена ) да ми каже дали 2600 лв за колата са малко защото на мен така ми изглежда
За "BI-FUEL" фабрично изпълнение ли става дума,или обикновен бензинов двигател с допълнително монтирана газова/метанова уредба?
И по-подробно - <!-- m --><a class="postlink" href="http://obiavi.grad.bg/o-324674-Volvo_V40_1.8_-_BI-FUEL_2002%D0%B3">http://obiavi.grad.bg/o-324674-Volvo_V4 ... 2002%D0%B3</a><!-- m -->
Съмнително малко пари, поне към обявата да имаше една снимка под капака или детайлна такава на долната дясна част на петата врата.
Така зададения въпрос от теб обуславя отговори лишени от конкретика.
Успех в ученето !
да за същата кола става въпрос. Днес даже ходих да я гледам, парите са доста малко, но колата има доста забележки по външният вид, леко е сгъната вратата има и драскотини от едната страна, салона е в лошо състояние. Но от друга страна запалих колата работи си нормално няма омасляване на двигателя и тн. Маслото си е в нормите. Обаче не можах да я видя как работи на бензин защото нямаше в резервоара или поне така каза продавача. Но най-вече ме притесня дали не е крадена. Фабричната аудио система е закодирана въпреки че тя би трябвало да се е получило при махането на акумулатора
относно въпроса дали е с фабрична, да с такава е има надпис на 5-та врата, на таблото показва с колко газ разполагаш
сега като се замисля не съм сигурен дали колата работеше на газ или на бензин как да разбера на какво работи.
из форума прочетох че заради калпава газ възниква проблем с газовата помпа а ремонта и бил доста скъп (над 700 лв.)
копчето което е за газта има индикаторна лапичка която не сетеше като я натиснах светна чу се включване на реле и колата угасна. момчето каза че няма бензин и аз му повярвах защото бензиномера беше на 0 а газомера беше ма макс
Значи газовата не е фабрична. При фабричната няма копче, а на таблото има 2 показателя за ниво - за бензин и за газ. Колата минава на газ/бензин според температурата и наличието на газ/бензин автоматично. Шофьора няма контрол върху процеса.

Автокъщите наричат 'фабрична' кола докарана с газова от Италия, но често това е газова монтирана в италиански гараж.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/u842640">http://www.cars.bg/u842640</a><!-- m --> това е колата. На таблото има два индикатора за газ и бензин, при документите има и книжка за газта която си е от волво
Да, фабрична е и явно газовата не работи. Колата пали на бензин и прехвърля сама на газ като загрее. Кара на газ и прехвърля на бензин сама когато свърши газта. Ако няма газ няма да прехвърля - ще си остане на бензин. Щом гасне нещо не е наред - системата е проектирана никога да не загасва.
Pages: 1 2