Волво Клуб - България

Full Version: Питане за в50
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги,замислям се в последно време да вкарам в семейството още един красавец.Насочил съм се към в50 бензин 140-170 кс.Поради това че автомобила ще го кара жена ми,а тя е по-фен на друга марка,е склонна за този модел,но само с автоматична скоростна кутия.Въпросът ми е скоростната кутия на този модел същата ли е като на с60/80,и дали е така проблемна.
За скоростната кутия ако е power shift я слагат само на c30, s40 и v50 и то само с мотор 2.0D. За останалите кутии надали ще има някой в този клуб който да ти каже ...
Зависи от годината на производство. Първите са с AW50/51 на Aisin Warner, която е същата като на S60.

От личен опит: Купи на жената каквото тя иска, ако е каквото тя иска няма значение какъв боклук е. Ако ти си го избрал винаги ще си виновен. Ако се счупи, защо се счупи, ако не се счупи - не е удобна, много харчи, трудно се паркира, абе жените знаят как да мрънкат.
Коя година е колата? Автоматика много зависи как е каран и подържан. Aisin са надежни автоматици, но пак казвам че зависи... Ако не си наясно намери човек който е. Другото е че подръжката на един автоматик е по скъпа.
Късмет.
che4ef Wrote:Другото е че подръжката на един автоматик е по скъпа.
Късмет.

Не знаех, че въобще има някаква поддръжка. Какво пропускам?
Quote:Не знаех, че въобще има някаква поддръжка. Какво пропускам?

Предполагам става дума за смяна на масло на скоростната кутия на X километра.
Еми 150 лв на около 70 000 км (според Волво само ако теглиш каравана) срещу съединител на около 150 000 км. Все същото.

Лошата слава на автоматците идеално ме урежда. При нова кола автоматика е +4000 лв, при стара - автоматиците са по-евтини :-)
Смяна на маслото, това е подръжката като цяло. Волво казва да не се пипа маслото при нормална експлоатация. Е, вчера сменях маслото на трансмисията на ХС70 2006г. Не беше красиво ама никак. Иначе трансмисията си работи перфектно...ама до кога? Има си и изисквания, например не може да се влива маслото под налягане, също Има си трикове за напасване на нивото на маслото. Другото е че навиците малко се променят. Например кутията се управлява от положението педала на газта и рязкоста с която се натиска. Като цяло човек трябва да е по-внимателен при автоматика.
Е, така е. Въпрос на свикване е. Тия XXXX-Shift наистина са направени като еднодневки, но пък производителите компенсираха с демпферни маховици при ръчните скоростни кутии. Аз досега съм карал само 4 скоростни автоматици и не съм имал грижи. Преди да запона да карам автоматици ме бяха прокълнали да сменям по 2 пъти съединител на всичките си коли.
Благодаря за мненията колеги,направих си труда да изчета всичко което намерих за тези автоматици и може би ще рискувам с един такъв екземпляр.Колата която мисля да закупя е около 04/05 г.просто такъв ми е бюджета,а съм се спрял на бензин поради простата причина че ще се кара по около 6-7хк.годишно.Предишното ми волво беше в40 със четиристепенен автоматик и съм нямал никакви проблеми,а що се отнася до обслужване все за едно масло винаги ще се намери някой лев,само жената да е доволна.Тук искам да кажа че аз съм за автоматиците,но просто ме е страх от прочетеното за тях,но пък колегата Жоро е прав за маховиците на ръчните кутии.Като знам на моят стар параход колко струва,и че май трябва да го сменям просто не ми се мисли.И накрая мисля че по-добре едно волво автоматик,отколкото друга марка,мисля че ще се съгласите с мен.
Pages: 1 2