Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос за B18FT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте,
нов съм тук и се извинявам предварително ако е питано вече по този въпрос Smile
Интересува ме ако някой се е заминавал да засилва този мотор (B18FT), да каже какъв надув носят карантиите и съответно интеркулера, и компютъра до къде се оправя със сместа. Също така искам да попитам от къде евентуално мога да си намеря LSD и спортен съединител за 440турбо :?:
Мерси предварително Smile
Здравейте,
нов съм тук и се извинявам предварително ако е питано вече по този въпрос Smile
Интересува ме ако някой се е заминавал да засилва този мотор (B18FT), да каже какъв надув носят карантиите и съответно интеркулера, и компютъра до къде се оправя със сместа. Също така искам да попитам от къде евентуално мога да си намеря LSD и спортен съединител за 440турбо :?:
Мерси предварително Smile
Виж най-горната тема " Проект: Volvo v40 260+ hp", има разни спорове и въпроси относно 4ХХ.
Виж най-горната тема " Проект: Volvo v40 260+ hp", има разни спорове и въпроси относно 4ХХ.
MichaelLeRoi Wrote:Виж най-горната тема " Проект: Volvo v40 260+ hp", има разни спорове и въпроси относно 4ХХ.
Ми да ти кажа аз не видях нищо повече от това което вече знам от проби :wink: Колата ми в момента е на 0.7 надув и на 4.5 бара налягане на горивото.VolvoFan ми подхвърли една идея да сменя електронния буст контролер(заводския) с ръчен, НО дали ECU-то ще се оправи от 0.7бара на горе :?:
MichaelLeRoi Wrote:Виж най-горната тема " Проект: Volvo v40 260+ hp", има разни спорове и въпроси относно 4ХХ.
Ми да ти кажа аз не видях нищо повече от това което вече знам от проби :wink: Колата ми в момента е на 0.7 надув и на 4.5 бара налягане на горивото.VolvoFan ми подхвърли една идея да сменя електронния буст контролер(заводския) с ръчен, НО дали ECU-то ще се оправи от 0.7бара на горе :?:
Здрасти аз съм имал такова и го издух до положение че като му дам газ да ускорява то почва да забива това е около 1 бар.После го върнах на 0,9 и нямаше проблем.Ти сменил ли си си дюзите щото в тях е истината.
Здрасти аз съм имал такова и го издух до положение че като му дам газ да ускорява то почва да забива това е около 1 бар.После го върнах на 0,9 и нямаше проблем.Ти сменил ли си си дюзите щото в тях е истината.
yamaha-racing Wrote:Здрасти аз съм имал такова и го издух до положение че като му дам газ да ускорява то почва да забива това е около 1 бар.После го върнах на 0,9 и нямаше проблем.Ти сменил ли си си дюзите щото в тях е истината.
Здравей
Не още.Седят ми в къщи в една кутия за обувки едни 330cc/3bar Big Grin На 1.03 си купувам буст контролера и ще сложа и дюзите и ще видим какво ще стане. А това със забиването и при мен го има, и то също на 1 бар - усащането е все едно ти е угаснала колата Sad Обаче искам да те питам ти като си сменял дюзите, по електрониката пипал ли си нещо :?:
yamaha-racing Wrote:Здрасти аз съм имал такова и го издух до положение че като му дам газ да ускорява то почва да забива това е около 1 бар.После го върнах на 0,9 и нямаше проблем.Ти сменил ли си си дюзите щото в тях е истината.
Здравей
Не още.Седят ми в къщи в една кутия за обувки едни 330cc/3bar Big Grin На 1.03 си купувам буст контролера и ще сложа и дюзите и ще видим какво ще стане. А това със забиването и при мен го има, и то също на 1 бар - усащането е все едно ти е угаснала колата Sad Обаче искам да те питам ти като си сменял дюзите, по електрониката пипал ли си нещо :?:
Pages: 1 2 3 4