Quote: някаква финландска марка
Само Nokian с за зимни и за летни. Защо ли? Ами просто провери колко струва един Континетал и един Мишлен в Германия и сравни цената с тази в България. И ако след това все още вярваш в безплатния обяд, мисля че няма нужда да обяснявам повече.....
Цените са почти еднакви с нашите
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.reifentrends.de/continental-contiwintercontact-ts-850-winterreifen.html">http://www.reifentrends.de/continental- ... eifen.html</a><!-- m -->
Визирам само желания от мен модел и в бг е на подобна цена
Quote:Цените са почти еднакви с нашите
Kато числа са същите, ама виж валутата. Щото аз преди 2 години обух едно АУДИ с Континентал от Диана за по 150 лв броя. Не са лоши само дето дърпат надясно.
150лв са гуми застояли в склада 4-5 години. Търсих да си купя гуми от Германия или Англия, същите цени.
gustav Wrote:Quote:Цените са почти еднакви с нашите
Kато числа са същите, ама виж валутата. Щото аз преди 2 години обух едно АУДИ с Континентал от Диана за по 150 лв броя. Не са лоши само дето дърпат надясно.
Явно не можем да се разберем
гумата която ми трябва на мен е
CONTINENTAL WinterContact TS 850 -195/65 R15 95T XL Тук в бг е 170 лв приблизително 85 евро а там е 72 евро. Кое му е по евтиното тук и защо да са менте ?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/15105840/">http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/15105840/</a><!-- m -->
Няма как да са стояли 4-5 години, ако са модел от тази година и дота им съответства на което.
Аз си купих Continental с Дот 2006 за 110 лв. С DOT 2012 е 160 лв. Това имам впредвид. Audi обикновено са 16", 16" гума Continental за 150 лв не е прясна и не е нов модел.
В Германия са малко по-евтини, но ти отрязват главата със смяната. С доставка от Германия или Англия цената е еднаква.
Quote:CONTINENTAL WinterContact TS 850 -195/65 R15 95T XL Тук в бг е 170 лв приблизително 85 евро а там е 72 евро. Кое му е по евтиното тук и защо да са менте ?
Точно това ми бяха последните гуми. Дърпаха надясно. Имат голямо съпротивление при търкаляне. Издържаха 40000км. С тези гуми преди 2г на площада пред двореца на жълтите павета със скорост 50км/ч и спирачен път 30м на мокро, спрях на 50 см от 2 момичета, които дори не разбраха, че щях да ги сгазя.
С друг шампион на гумите Michelin XT2 през 2000 на магистралата при Вакарел попаднах в жесток аквапланинг и летях 100м – по чудо оживях.
С тртети шампион на зимните гуми този път – Bridgestone - забравих модела вече – през Януари 2004 с 40км/ч и спирачен път 50м минах като шейна на 10см от всичките мутренски коли паркирани пред БулИнс. Тези гуми имаха и страхотно съпротивление при търкаляне и ужасен шум.
Клеги просто ви предупреждавам. Марково не значи непременно хубаво. Michelin, Continental, Bridgestone и т.н. може да са голяма работа при Ф1 или размерите са спортни и луксозни коли. При гумите предназначени за обикновеите коли ширпотреба обаче понякога са с опасно ниско качество.
gustav Wrote:Quote: При гумите предназначени за обикновеите коли ширпотреба обаче понякога са с опасно ниско качество.
явно НЕ си мислят че Фитипалди ще се качи на голф 3 1,4 60 коня с 13 цола гуми и ще иска да кара с 180км
, та затова може да не влагат много усилия в ниския клас, за съжаление в България всеки кара колкото може да върви колата и чака попътен вятър за още малко отгоре ако може да вдигне :mrgreen:
За Българските пътища гуми няма. Жълтите павета не стават и за пешеходци, там само с шипове се кара . Останалите пътища са в кал, коефициента на сцепление на мократа кал е по-нисък и от лед. Гумата е проектирана да извърля вода до 80 км/ч, калта е по-гъста и остава под гумата. Няма гума която гарантира, че няма да изпаднеш в аквапланинг над 80 км/ч. По българските пътища аквапланинг няма - мъдпланинг би трябвало да е термина.