Така няма да стане !
Нито от къде си пише , нито коя година е колата.....
Скантех в София е фирмата. Аз от там си ги купих. Но първо провери старите ти тампони от кой модел са. Ако са алуминиеви от две части /горна и долна/, Трябва да търсиш само такива. Ако са обаче гумен тампон, притиснат от стоманена скоба , минаваш по- тънко при покупката. При втория вариант имаш възможност да сложиш при замяната и двата вида тампони. Защото алуминиевия си идва директно с отлята притискаща скоба. Докато ,ако имаш алуминиеви и искаш да сложиш тампони със стоманена скоба, първо трябва да си намериш две скоби за тампоните. При мен е със стоманена скоба и гумен тампон под нея. Тампона в този случай струва около 8-9 лева, А при варианта от двете алуминиеви половинки вече отиваш на цена около 20-25 лева за един брой. И не е сигурно, че че станат. Аз като сменях купих отначало алуминиеви и при опита за монтаж се оказа, че са с диаметър 16 мм. Монтьора все пак се опита да ги монтира, но се счупи единия. Другия го върнах и си купих обикновените гумени. С тях нямах проблем.
Ето тук има повече инфо по темата и съм описал мотие премеждия <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=175449">viewtopic.php?p=175449</a><!-- l -->
milenhr Wrote:Скантех в София е фирмата. Аз от там си ги купих. Но първо провери старите ти тампони от кой модел са. Ако са алуминиеви от две части /горна и долна/, Трябва да търсиш само такива. Ако са обаче гумен тампон, притиснат от стоманена скоба , минаваш по- тънко при покупката. При втория вариант имаш възможност да сложиш при замяната и двата вида тампони. Защото алуминиевия си идва директно с отлята притискаща скоба. Докато ,ако имаш алуминиеви и искаш да сложиш тампони със стоманена скоба, първо трябва да си намериш две скоби за тампоните. При мен е със стоманена скоба и гумен тампон под нея. Тампона в този случай струва около 8-9 лева, А при варианта от двете алуминиеви половинки вече отиваш на цена около 20-25 лева за един брой. И не е сигурно, че че станат. Аз като сменях купих отначало алуминиеви и при опита за монтаж се оказа, че са с диаметър 16 мм. Монтьора все пак се опита да ги монтира, но се счупи единия. Другия го върнах и си купих обикновените гумени. С тях нямах проблем.
Ето тук има повече инфо по темата и съм описал мотие премеждия <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=175449">viewtopic.php?p=175449</a><!-- l -->
извинявям се .аз съм от раднево а колата е 1997 ,2,0 16в.140коня
jeko78 Wrote:milenhr Wrote:Скантех в София е фирмата. Аз от там си ги купих. Но първо провери старите ти тампони от кой модел са. Ако са алуминиеви от две части /горна и долна/, Трябва да търсиш само такива. Ако са обаче гумен тампон, притиснат от стоманена скоба , минаваш по- тънко при покупката. При втория вариант имаш възможност да сложиш при замяната и двата вида тампони. Защото алуминиевия си идва директно с отлята притискаща скоба. Докато ,ако имаш алуминиеви и искаш да сложиш тампони със стоманена скоба, първо трябва да си намериш две скоби за тампоните. При мен е със стоманена скоба и гумен тампон под нея. Тампона в този случай струва около 8-9 лева, А при варианта от двете алуминиеви половинки вече отиваш на цена около 20-25 лева за един брой. И не е сигурно, че че станат. Аз като сменях купих отначало алуминиеви и при опита за монтаж се оказа, че са с диаметър 16 мм. Монтьора все пак се опита да ги монтира, но се счупи единия. Другия го върнах и си купих обикновените гумени. С тях нямах проблем.
Ето тук има повече инфо по темата и съм описал мотие премеждия <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=175449">viewtopic.php?p=175449</a><!-- l -->
извинявям се .аз съм от раднево а колата е 1997 ,2,0 16в.140коня
Зелена,без релинги,с оригинални лети джанти и лепенка на Волво Клуб България по средата на задната врата над рег.номер?
mevdo Wrote:Така няма да стане !
Нито от къде си пише , нито коя година е колата.....
Г-н майор Мевдуканов разрешете да доложа че във връзка с оперативна разработка на РВУ - Ст.Загора се доказа че това е колата на колегата Антон - СЗ,където мислехте че е имал Цитронче С3
.
Мл.ст.Иванов