Волво Клуб - България

Full Version: В40 не пали и не пали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Възникна голям проблем с паленето на волво В40 1.8 97г. с газ.инжекцион.Ток има дата убий, бензин да те удави ,а варти и не пали :evil: Пробвах принодително палене на газ,чрез натискане на бутончето за смяна на режима и това не става и ми се струва ,че такъв филм с принодително палене на газ няма.Замерих дали отива ток до бенз.помпата такова нещо несъществува.Бушона е здрав и през него не преминава напрежение при даване на контакт. Имате ли някакви предложения или идеи, реле имали тази помпа кое е и се намира ...?
Помпата се включва след палене когато двигателя се върти с над 600 оборота, нормално е да няма токк до нея при стартер. На контакт се включва за 3 секунди и след това спира.

По вероятно проблема да е в бобините.
Бобини, бобини, бобини льоко, бобини,бобини капито льо..... Пали Бат'мобила и не се занимавай с глупости :lol: :lol: :lol:
Работата е че при друга волвара напрежението го има при бушона на помпатаза тези 3- 5 сек. а и нечух някакво припаткване на искри и прочие :|

п. п. ой тигре,тигрее дали няма да е от атомния бобинен катализатор на ядрения ускорител :roll:
На рейката с инжекторите острани има вентил като за помпане на гума. Натисни го. Ако цвръцне бензин значи помпата си работи, в рейката има налягане и тогава остават бобините. Тях можеш да провериш с мултицет на съпротивление.

Съпротивлението между 2та извода към свещите е около 10 000 ома при оригиналните бобини и около 7 000 при китайските. Съпротивлението между между 2та най-крайни крака на куплунга за ниско напрежение е около 1.5 ома. При подаване на контакт на червения краен кабел на куплунга трябва да има 12 волта. Ако няма - компютър или релето на компютъра - голямо квадратно в кутията с релета при двигателя.
Помпата я свалих и утре ще пробвам за кратко дали работи но забелязах при свалянето но изходящият маркуч едвам прикапа, налягане никакво. Ще пробвам туй унуй и ще пиша, благодаря за съвета.
JAMIX Wrote:Ток има дата убий, бензин да те удави ,а варти и не пали

А риба има ли :?:
Какво стана, запали волвака.Като свалих помпата имаше малки стружки в пласмасовата и кутия, пробвах завъртя ,монтирах я обратно и вече запали с подаване на ток понеже акомулатора го бях изтормозил.Изглежа помпичката си заминава лека полека.

Докооо, сухо дупе риба не иде. Wink
ДОКО Wrote:
JAMIX Wrote:Ток има дата убий, бензин да те удави ,а варти и не пали

А риба има ли :?:

За риба не знам ама нали си е Супергерой се опита да подаде директно ток на маторя... :mrgreen: .

И е факт неопровежим че след въпросната интервенция и намесата на едни кабели Волвото живна.
СПАМ : Тази снимка ми напомня за култов филм с участието на един велик френски комик, сега трансформиран под заглавието "Кацнал на едно волво" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

П.П. Браво Симо, че си успял да подкараш помпата.