Здравейте, знам че се питат тези работи преди покупка, но колата беше в толкова добро състояние че не устояхме
Кажете моля, силни и слаби страни на колата - плюсове и минуси
Колата е в САЩ, км са точно 135к км, 2.9 6 цилиндъра 2002 година
мерси за отговорите предварително
п.с
колата е АВТОМАТИК
Браво колега! 2002 за Волво си е направо нова. Заглеждат се и аз ама за сега не ми е нужна кола, даже ще ги спра за зимата. Дай снимки и ако не е тайна колко плати?
Честито.
Снимки по нататък, колата е на жена ми на баща и. Правиме си малък Волво клуб. Колата изглежда много добре...работи тихо..като стрела е...Човека е висок и много му харесва заради обема на купето. Купихме я от един местен дилър(не официален) за $6100.
Ето това е обявата с колата. Колеги моля за коментари....и знам че е имала удар отпред
това не ме притеснява. По-скоро искам мнения за положителни и отрицателни страни на модела. Успешен модел и двигател ли е, как са Автоматичните скорости? За какво да внимаваме и какво да сменим като първоначално обслужване....трудно и скъпо ли се сменя ангренажа?
Мерси
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.middlevillagemotors.org/profile.asp?vin=YV1TS92D521280680&xMake=&FilterMake=0&zip=&distance=">http://www.middlevillagemotors.org/prof ... &distance=</a><!-- m -->
Благодаря за отговора, а мога ли да те помоля за малко повече информация - защо така например? Има нещо специфично да се троши или?
...Както споменах колата е на 84к мили/135к км ... има ли мегдан така да се каже да кара или да я чакам всеки момент да цъфне?
п.с
Имах приятел със същото Волво 2001 година...неговата замина на 180к мили/300к км...а затва и се навих бързо да вземем тази...
Скоростната кутия ще изкара дълго ако и се сменя маслото, но смяната е абсурдно сложна и изисква 12 литра масло. Малко хора го правят и кутията естествено цъфва на 200 000 км.
joro74 Wrote:Скоростната кутия ще изкара дълго ако и се сменя маслото, но смяната е абсурдно сложна и изисква 12 литра масло. Малко хора го правят и кутията естествено цъфва на 200 000 км.
Смянята е стандартно сложна и такава трябва да бъде за да свърши работа.
Вероятните проблеми са BCM И ETM.Решението е замяна или ремонт в зависимост от финансите.Има понякога проблеми с ламбда сондите,бравите,CEM но са по редки.Като цяло ако е гледана е надежна.
Quote:Имах приятел със същото Волво 2001 година...неговата замина на 180к мили/300к км...а затва и се навих бързо да вземем тази...
печатна грешка, тук е изпусната една нула...
Аз съм със същото Волво същия двигател и автоматик. Вече я направихме на 205000км - проблеми няма. Недей да сменяш нищо което работи! Ангренажния ремък се сменя на 150000км, така че първо провери кога за последно е сменян. Защото прекален светец и Богу не е драг.....
Аз не мога да проумея как може някой да повярва, че 200-300к км са способни да съсипят тази кола с този мотор и скорости?! Първата ми кола беше Москвич 2140 - купих си я чисто нова от мототехника и я карах зверски до 150000км, когато вече започна да издиша и го продадох. Една Лада на баща ми, също купена нова, я карахме цялото семейство до 200000км, когато започна да гори прекалено много масло. И сега изведнъж някои хора, на които им се иска цифрите на таблото им да са истинските разправят как 200к.с. двигател от шведска стомана е по-зле от Москвич и Лада. Ами който иска да вярва.....