Волво Клуб - България

Full Version: ПРОБЛЕМ VOLVO 460 GLE
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Волвото е 460 1.7i 102к.с
Колата отказва да върви няма тяга и ряз , струва ми се, че си е загубила аванса.
Не иска да върви и не иска. Мерихме компресия двигатела е 6 обаче върви се едно е 50 коня.
Кажете мнения къде може да е проблема. Smile
Quote:Мерихме компресия двигатела е 6 обаче върви се едно е 50 коня.
Кажете мнения къде може да е проблема.

Колега , нещо не схванах - компресията в цилиндрите ли е 6 Atm. или искаш да кажеш , че компресията е много-добра ?! Confusedhock:

Аванса трудно ще го "изгуби" , но виж компютъра да не натрупал грешки и нещо да го насмита . Другия момент е да не и стига гориво или запушен катализатор. Ако си на газ или метан провери си въздушния филтър и виж дали не се е обърнала "кихалката" към смук. тръби.

Успех !
novole1102 Wrote:Волвото е 460 1.7i 102к.с
Колата отказва да върви няма тяга и ряз , струва ми се, че си е загубила аванса.
Не иска да върви и не иска. Мерихме компресия двигатела е 6 обаче върви се едно е 50 коня.
Кажете мнения къде може да е проблема. Smile

Нищо чудно ,ако си сменял ангренажен ремък и си го зацепил с един два зъба встрани. Точно такъв дефект се получава ако прехвърли зъб .има белези на шайбите на разпределителния вал и на коляновия ....маховика
Значи компресията е много добра двигатела по нищо не личи да е износен.
Грешките си ги чиста редовно докато покаже 1-1-1 и тук но почти всеки ден ми дава грешка 2-2-3
Ремък сменях скоро и от сервиза ми се кълнат ,че не може да се е изместил имало си бележки
Колата е газ-бензин и този проблем се явява и при двете .Smile
А колата все едно я държи нещо и не иска и не иска
А иначе инерция има ли - в смисъл да не ти е блокирало спирачно цилиндърче и за това да неще да върви ?!
Батко Радко Wrote:А иначе инерция има ли - в смисъл да не ти е блокирало спирачно цилиндърче и за това да неще да върви ?!
Има не е проблема в спирачките
цялата работа идва от това че няма аванс и като включа на 3 и трябва да се чува едно причукване ама го няма никакво
По принцип да - трябва да "притропа аванса" , но на бензин ! На газ няма как да притропа - газта е с по-високо октаново число от бензина , но за сметка на степента на сгъстяването в горивната камера ! Ако си 100% сигурен , че агренажния ремък не е презацепен погрешно , бележи сегашното положение на делкото (за да можеш по-лесно да го върнеш в сегашното му положение , ако се наложи) и при запален топъл дв-л леко го завърти в посока обратна на въртенето му - така ще му дадеш аванс , но го прави плавно и следи оборотите на дв-ля. Ако усетиш повишение на оборотите - притегни делкото и опитай да изфорсираш. Ако се "изреже" качи се и врътни едно кръгче да видиш как е.

п.п. А сигурен ли си , че и четирита цилиндъра ти работят ? Да не би да се опитва да работи на 3 цилиндъра и от това да няма душа ?! :ugeek:
Колеги, аз нямам спомен делкото на този автомобил да може да се завърта.Промяната на изпреварването се извършва на база стойностите на ламбда сондата от компа, но ръчна намеса в изпреварването не може да се прави.Затова по-добре е да се провери ламбдата, горивния и въздушен филтри, налягането на бензиновата помпа, дебита който подава към двигаеля.По спомен помпата трябва да подава 1литър гориво за 30сек.Прегледайте в тъмно помещение дали м/у кабелите на свещите не прескачат искри.Почистете датчика за положението на коляновия вал, който е закрепен на кожуха на картера и проверете дали разстоянието от него до зъбите на маховика е 1,5мм +-0,5.Проверете стойностите на дроселовия потенциометър, които можете да намерите в тема първа от форума 4ххх.Има още доста проверки които могат да се направят, но засега толкова.
Днес ми изгоря бензиновата помпа и почвам да си мисля, че от там е целия проблем и сега има въпрос става ли да зема помпа от 2.0 Турбо изобщо имали разлика в нялагането при 1.7 и 2.0 Т
[quote="Батко Радко"]По принцип да - трябва да "притропа аванса" , но на бензин ! На газ няма как да притропа - газта е с по-високо октаново число от бензина , но за сметка на степента на сгъстяването в горивната камера ! Ако си 100% сигурен , че агренажния ремък не е презацепен погрешно , бележи сегашното положение на делкото (за да можеш по-лесно да го върнеш в сегашното му положение , ако се наложи) и при запален топъл дв-л леко го завърти в посока обратна на въртенето му - така ще му дадеш аванс , но го прави плавно и следи оборотите на дв-ля. Ако усетиш повишение на оборотите - притегни делкото и опитай да изфорсираш. Ако се "изреже" качи се и врътни едно кръгче да видиш как е.

/ДЕЛКОТО/ -на този автомобил е разпределител на искрата към съответния цилиндър-нищо по вече,,,!и не се върти /импулс за искра се взема от маховика на коляновия вал посредством датчик .,който е магнитен -но не е датчик на хол ,както много често се бърка с такъв. аванса на този модел кола ,дори и с прехвърлени два зъба -не се чува и не удря клапаните /естествено ако не прехвърли повече зъби или скъса ремък . почти съм сигурен ,че колата на колегата е с прехвърлен зъб-точно това става -губи мощност и загрява бързо.
Pages: 1 2