Волво Клуб - България

Full Version: Проблем в40 турбо т4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Момчета закъсах го и незнам какво да правя!
смених си оригиналния разтоварващ клапан с друг(кихащ) Wink смяната стана чрез фланец към турбото и т.н проблема е ,че сега не иска да надуе турбината повече от 0.4 и то се мъчи ,имам чувстовто и предполагам ,че е така -не задържа налягането Sad имам и механичен бустконтролер(хубав) ,но въпреки настойки с него не се получава,с фабричния контролер пак е същото. на новият клапан има болтче с гайка за регулиране,но чрез този реглаж не постигнах нищо освен може би минимална разлика в налягането и най вече в звука Sad( Помагайте! благодаря предварително!
rumkoto Wrote:Момчета закъсах го и незнам какво да правя!
смених си оригиналния разтоварващ клапан с друг(кихащ) Wink смяната стана чрез фланец към турбото и т.н проблема е ,че сега не иска да надуе турбината повече от 0.4 и то се мъчи ,имам чувстовто и предполагам ,че е така -не задържа налягането Sad имам и механичен бустконтролер(хубав) ,но въпреки настойки с него не се получава,с фабричния контролер пак е същото. на новият клапан има болтче с гайка за регулиране,но чрез този реглаж не постигнах нищо освен може би минимална разлика в налягането и най вече в звука Sad( Помагайте! благодаря предварително!

До колкото съм запознат и съм виждал разтоварващия се слага на доста по отдалечено място от турбото заради топлината която то отдава.Щом с този не ти надува върни стария и измисли друго място за слагането му. Да не би да си откачил някой вакуум или пък да не си сложил добре маркучите който са от турбината към кулера ? Имал съм подобен случай в който много минимална част от скобата не беше захванала маркуча правилно и съскаше все едно имам BOV и съответно се губеше налягане. Провери си турбо пътищата и вакуумните маркучи. Друго не мога да те посъветвам да направиш щеше да е хубаво да си сложил и снимки.
като се сложи кихалката, се маха фабричната и на нейното място се слага една плочка, сигурно си объркал вакумите
cjman Wrote:като се сложи кихалката, се маха фабричната и на нейното място се слага една плочка, сигурно си объркал вакумите
на мястото на стария направих фланец за новия и така-няма начин да се обърка вакуума само един е-който влиза в стария следователно ще е и в новия Cry дотук което изчетох и по другите форуми точно този вариант с замяна(т,е поставянето на мястото на стария в/у турбото)а на като другите да се слага на маркуча на кулера е кофти варианта в моя случай-четох за няккави двубутални клапани.... Sad
да не си махнал гейта, то отдолу под плочката е отвор, как си го запушил, цъкни една снимка с гсм-а, да не гадаем
cjman Wrote:да не си махнал гейта, то отдолу под плочката е отвор, как си го запушил, цъкни една снимка с гсм-а, да не гадаем
Утре разглабям,но според предварителните справки май проблема е в китайския клапан май не държи повече от 0.4 в случая и започва да пропуска,но утре когато сложа оригиналния ще се разбере окончателно Wink
Arrow
cjman Wrote:Arrow
дА! Wink това е мястото.иначе проблема е в клапана в сайта пишеше ,че работи до 2 бара оказа се ,че неможе да носи пружината повече от о.4 бара или иначе казано и за 90лв се оказа боклудженце!.върнах за момента фабричния и колата лети ..лети Smile) пробвахме и нещо от субару форума- слагаш конусен филтър и започва да киха та се къса с фабричния Wink мисля дас е търси конусен сносен на к&н филтър и нямам сили да разглабям още веднъж за момента за да търся друг клапанWink лека и благодаря за мненията Wink
Колега и аз съм намислил да слагам шумен разтоварващ клапан. Ще се радвам ако споделиш някакво решение.